דרוש מידע מה מטרת האימוג'י הכועס בלייקים?!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
שמתי לב שאם מישהו כותב דבר שמכעיס אותו, ואנשים רוצים להשתתף איתו בעצבים- הם 'מלייקים' כועס...
לכן אני רוצה להסב את תשומת לבכם, אם יש אתם מתנגדים למשהו שניק כלשהו כתב, לזה נועד 😡
אבל אם אתם רק רוצים להביע השתתפות בעצבים של ניק על דבר מכעיס שהוא כתב, לזה נועד 👍
אני טועה?

עריכה: אני מקווה שזה לא נראה למישהו כאילו אני רוצה לבטל את האימוג'י העצבני הזה, כי אני לא!
ומי שלא מבין למה התכוונתי מוזמן לשאול, זה בהחלט עדיף על פני 😡 ולהמשיך לאשכול הבא בלי לומר מה הרגיז אותו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מסכימה לגמרי!!
אני רואה לפעמים סיפורים מוצלחים שמפרסמים פה , ואיזה ניק אחד שאין לו הרשאה עושה לייק כועס כי התנהגות מסויימת דמות בסיפור לא מצאה חן בעיניו או מכל סיבה אחרת שהיא...

לדעתי זה לא פייר כלפי הכותב של הסיפור, כי הניק בעצם כן אהב את הסיפור. אבל בגלל שהוא לא יכול לכתוב, הוא מביע את העצבים שלו, בלי לומר אם הוא אוהב את הסיפור או לא, ונוצר מצב שאם הכתיבה של הסיפור היא כן טובה, אבל התפתח פה תהליך כלשהו בלי קשר לאיכות, והתהליך הזה הרגיז כמה מישהוים- הסיפור יחטוף לייקים כועסים מרוב "השתתפות בעצבים" ו"רצון להביע מה אני מרגיש" בלי לומר בעצם שהסיפור הוא כן יפה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שמתי לב שאם מישהו כותב דבר שמכעיס אותו, ואנשים רוצים להשתתף איתו בעצבים- הם 'מלייקים' כועס...
לכן אני רוצה להסב את תשומת לבכם, אם יש אתם מתנגדים למשהו שניק כלשהו כתב, לזה נועד 😡
אבל אם אתם רק רוצים להביע השתתפות בעצבים של ניק על דבר מכעיס שהוא כתב, לזה נועד 👍
אני טועה?

עריכה: אני מקווה שזה לא נראה למישהו כאילו אני רוצה לבטל את האימוג'י העצבני הזה, כי אני לא!
ומי שלא מבין למה התכוונתי מוזמן לשאול, זה בהחלט עדיף על פני 😡 ולהמשיך לאשכול הבא בלי לומר מה הרגיז אותו...
אישית מעדיפה ביטוי מילולי של התנגדות, על פני פרצוף עצבני ללא אומר - בתגובה לדברים שכתבתי,
ולא פחות מזה מעדיפה פרצוף עצבני כהשתתפות בעצבים על פני לייק :geek:
(משום מה טבעי בעיני שזו אחת מהמטרות במקור.. וכמובן תמיד מומלץ להשתמש בשכל.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אישית מעדיפה ביטוי מילולי של התנגדות, על פני פרצוף עצבני ללא אומר - בתגובה לדברים שכתבתי,
ולא פחות מזה מעדיפה פרצוף עצבני כהשתתפות בעצבים על פני לייק :geek:
(משום מה טבעי בעיני שזו אחת מהמטרות במקור, אם לא המטרה היחידה באופי האתר כאן..)
אני חושבת שלא סתם נבחרו פה 6 אימוג'ים שאמורים לבטא את התגובות האפשריות של אנשים למה שכותבים.
ולדעתי צריך ללייק לפי מה שהאימוג'ים מבטאים.
כשאני רואה שמישהו כותב שהעלו את הסכום של הלחם ב3 שקל והוא עצבני מזה, יותר ממה שאני עצבנית בעצמי, אני מסכימה עם העצבים של הניק שכתב את זה... וכשאני מסכימה עם משהו שמישהו כתב, התגובה המתבקשת היא לא😡, אלא 👍. למרות שמה שהוא כתב זה מכעיס...
לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הלייקים מטבעם נועדו להביע תחושות, ולחסוך בהודעות מיותרות בפורום ע"י הבעת אימוג'י. טבעי שיש מספר רגשות שמובעים באותו אימוג'י, לפעמים זה עצבים על הכותב או המשפט שכתב, ולפעמים זו הזדהות עם הכעס של הכותב עצמו.
גם בעדכוני חדשות שמשתמש כותב על ידיעה מעצבנת, טבעי שיביעו רגש של עצבים על ידי אותו אייקון.

בכל מקרה, אין צורך לקחת אישית את סימון הכועס, בוודאי אם לפי העניין מובן שהכעס הוא על מחיר הלחם ולא על מי שפרסם אותו.

שאלו יהיו הצרות שלנו...... גמח"ט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מזדהה. אבל אני עכשיו נוכחתי במשהו יותר לא מובן ולא מתקבל על הדעת. באשכול על הפיגוע בחדרה היום, כתב אחד בשורה טובה שהאברך שפצוע אנוש עבר ניתוח והוא בחדר התאוששות ברוך ה'. ומאן דהוא סימן אמוג'י כועס. מה זה??? על מה הוא כועס?? צריך לרקוד משמחה. אולי זה מידע לא נכון? . אשמח אם @העץ של הטין יסביר את עצמו משום והייתם נקיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
צריך לפתח אימוג'י כועס מהתוכן
ולא כלפיי הכותב
(קצת מורכב כי גם בזה יש כמה סוגים)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #10
כמו שאמרו מעלי
להשתמש בשכל
אם מישו מפרסם שבעזה הכניסו עוד מיליון משאיות הומונטריות
ואני שמה כועס
זה לא כועס על מי שהעלה את זה
אלא על הכנסת המשאיות
וכן על זו הדרך.
לייק אומר שאני מסכימה עם הדברים
אבל אני לא מסכימה עם הדבר
אלא כועסת

גם לגבי הפצוע בפיגוע,
מתארת לעצמי ששם כועס וכיוון על המחבל והתוצאה.


עריכה: לפעמים נלחץ בטעות בלי לשים לב
מתכוונים לאימוגיים הסמוכים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא אכפת לי ששמים לי אימוג'ים כועסים, הבעיה שלי היא אחרת...
כשקופצת לי הודעה ואני רואה שמישהו עשה לי כועס, אני לא יודעת שהוא התכוון להודעה הזו שכתבתי על הדבר המרגיז, ולכן המחשבה הראשונה שעולה זה- מה כתבתי שכל כך הרגיז את האנשים?
וזה תחושה לא נעימה, קצת... 🤏
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מזדהה. אבל אני עכשיו נוכחתי במשהו יותר לא מובן ולא מתקבל על הדעת. באשכול על הפיגוע בחדרה היום, כתב אחד בשורה טובה שהאברך שפצוע אנוש עבר ניתוח והוא בחדר התאוששות ברוך ה'. ומאן דהוא סימן אמוג'י כועס. מה זה??? על מה הוא כועס?? צריך לרקוד משמחה. אולי זה מידע לא נכון? . אשמח אם @העץ של הטין יסביר את עצמו משום והייתם נקיים.
אסביר את עצמי ואם טעיתי אני מבקש מחילה מראש

1. למיטב זכרוני, הידיעה הזו הובאה כבר כמה שעות קודם, באשכול עדכוני חיצי הצפון (אני לא מצליח למצוא, אני בטוח שהיתה וכנראה נמחקה).
2. בנוסף, זמן מה לפני הידיעה המדוברת, פורסם שהמצב הדרדר והנ”ל בסכנת חיים, כך שראיתי בהודעה הטעיה חמורה (אם כי ברור שלא בכוונה).
3. אין לי הרשאות בפורום עדכונים, אז האפשרות היחידה שלי להתבטא זה בפנטומימה.... 🤔

פשוט אין שם את החיצים של דירוג, אז השתמשתי ב’כועס’, ואני מאד מקוה שטעיתי והידיעה על דרדור במצבו של חיים רפאל מרדכי בן שרה לרפו”ש היה טעות.

בכל מקרה, בין כך ובין כך אני מבקש סליחה אם זה הכאיב למישהו, ממש אין לי שום רצון כזה, כולם אהובים כולם ברורים, ותודה רבה לכל הטורחים הרבים, להביא את כל העדכונים המעניינים והחשובים.

גמר חתימה טובה בסשצ”ג.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #16
מחילה. אכן הדבר המועיל ביותר זה לשאול, עדיף מלהשאיר בלב.
אבל זה בהחלט לדעתי דוגמא להזדהות עם פותח האשכול שלפעמים האמוג'י כועס יכול לעצבן או לעורר תהיות שונות.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #17
היום הבנתי טוב מאד לאיזה צורך קיים האמוג'י כועס.
פתחתי אשכול https://www.prog.co.il/threads/ההבדל-בין-אפליה-גזענית-לזו-העניינית.1027059/#post-14540259
שנחסם לפני שמישהו הגיב עליו.
כנראה שהנושא שלו מעורר עניינים טעונים אצל כמה וכמה ניקים
הם קוראים את התוכן ומרגישים צורך גדול מאד [אידאולוגי, נפשי, אישי או שליחות] להגיב, בעיקר לחלוק,
אבל הנושא נעול- אין מצב להגיב. מה עושים? תחושה של הר געש חסום, זה עלול להיות נורא.
אם האימוג'י הכועס נוצר רק עבור המצב הזה הוא כבר שווה את עצם קיומו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם האימוג'י הכועס נוצר רק עבור המצב הזה הוא כבר שווה את עצם קיומו.
עריכה: אני מקווה שזה לא נראה למישהו כאילו אני רוצה לבטל את האימוג'י העצבני הזה, כי אני לא!
לא אמרתי שאין בו צורך, רק אמרתי מה נראה לי שהצורך שלו אמור להיות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא אמרתי שאין בו צורך, רק אמרתי מה נראה לי שהצורך שלו אמור להיות..
בהחלט.
אני רק שיתפתי את המקרה של האשכול שפתחתי וננעל
שבו התגלה לי האמוג'י הכועס באור ממש מרגיע ונצרך
וכאמור בהודעתי הקודמת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה