דרוש מידע מה עושים כשהבנק פספס משיכה מכספומט

  • הוסף לסימניות
  • #1
מישהו יודע מה אני אמור לעשות? הפקדתי צ'ק בבנק ואחר שבוע בערך משכתי את הסכום, אחרי יום צפיתי בחשבוני ואיני רואה את המשיכה, אחרי יומיים שוב, עשיתי ניסיון והעברתי את הסכום לחבר וזה עבד, מישהו יודע האם יש אפשרות שהבנק יזרום וישחרר לי את הכסף? איך לעשות את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מישהו יודע מה אני אמור לעשות? הפקדתי צ'ק בבנק ואחר שבוע בערך משכתי את הסכום, אחרי יום צפיתי בחשבוני ואיני רואה את המשיכה, אחרי יומיים שוב, עשיתי ניסיון והעברתי את הסכום לחבר וזה עבד, מישהו יודע האם יש אפשרות שהבנק יזרום וישחרר לי את הכסף? איך לעשות את זה?
לא הבנתי. אם הוא פספס זה לטובתך, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הבנק תמיד צודק ולא יפסיד...
היה לי פעם סיפור אחר, הפקדתי צ'יק במכשיר ובטעות רשמתי סכום 186 במקום 86 בלי לשים לב, כי היה שם איזה פס קטן מיותר. הבנק העביר את הסכום הגבוה, וגם החשבון הנמשך לא שם לב שנגבה ממנו 100 ש"ח יותר.
אחרי כמה שבועות (!) פתאום ירד לי 100 שקל מהחשבון, ביררתי בבנק והסבירו שהם שמו לב לטעות הישנה ותיקנו אותה.
כנראה שיש מערכות בקרה בבנקים שעוברות על כל פעולה ומוודאות שהכל פועל היטב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
השאלה אם מבחינה משפטית אני יכול לומר להם: אני לא אוחז מה קורה לי בחשבון וזו בעייה שלכם שטעיתם או שמחובתי לאחוז ראש, (מעבר לפן ההלכתי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
סוף לסאגה... צדקתם כולכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:p:p:p:p:p:p:p:p:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
עכשו אחרי סיום יום העסקים (3 ימים אחרי) נגבה ממני הכסף. תודה לכל המייעצים... צדקתם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
משהו שקרה לנו פעם -
הפקדנו צ'ק על סך כמה מאות, נגיד 348 ש"ח, בעמדת הכספומט. אנחנו הקשנו את כל הנתונים בצורה נכונה. הבנק הכניס את הסכום בתוספת הספרה 0 בסוף - 3480 ש"ח...
אני כמו ילדה טובה התקשרתי לעדכן, והפקיד אומר: את צודקת, נתקן. אפילו לא תודה...
למחרת אני בודקת ומה אני רואה? הצ'ק (הדמיוני - ע"ס האלפים) בוטל, נגבתה עמלת החזרת צ'ק בסך 18 ש"ח וכעת הופקד הצ'ק האמיתי עם הסכום הנכון.
עצבן אותי הרעיון, התקשרתי שוב ודאגתי שיבטלו את העמלה הלא מוצדקת במקרה הזה.
בסוף הכל הסתדר, ב"ה - - - אבל שוב, הבנק תמיד ידאג לעצמו, זה ברור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
באופן תיאורטי אם שאלה כזאת תתגלגל לביהמ"ש, זה לא יהיה כל כך פשוט.

אירע לי ששילמתי לחנות בכרטיס דיירקט סכום של כמה אלפי ש"ח. כמובן שהחיוב נרשם בחברת האשראי והחנות הוציאה קבלה. משום מה בבנק החיוב נרשם, אך מיד אחר כך נעלם, וחזר רק לאחר יממה. בזמן שהחיוב נעלם מחשבון הבנק, היה רשום לי שיתרת המשיכה של החשבון היא באותו גובה של הסכום הקיים בחשבון.
לכאורה הייתי יכול למשוך את כל מה שיש בחשבון ולטעון אחר כך שהבנק אינו יכול לחייב אותי בחיוב של האשראי.
אילו הייתי מוכיח שמשכתי את הסכום בתום לב ואינני עוקב אחרי החשבון, הבנק היה בבעיה.

אולי באותיות הקטנות סידרו גם את זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לתשומת לב, משיכת מזומנים בכרטיס אשראי חוץ בנקאי [כמו כרטיס 'יש' וכדומה], אינה נרשמת מיידית בחשבון [אצלי לפחות], אלא לוקח תמיד יומיים שלושה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אם כך זה מובן כיון שמשכתי נדמה לי מכרטיס אשראי יש, טוב לדעת כדי שאני לא יתלהב כל פעם מחדש אם הבנק לא יעדכן ,
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
קראתי סיפור על בנ"א באירופה שהיה לו רבע מליון שקל
והיה צריך דחוף מיליון שקל לניתוח לבת שלו
הבנק לא הסכים לתת לו הלוואה
אז הוא הוציא רבע מליון בעיר מגוריו
נסע לעיר (או למדינה לא זוכרת) אחרת והוציא עוד רבע מליון
כי הבנק לא היה מעודכן
וכך עשה עוד פעמיים עד שהיה לו את כל הסכום
ונתן אותו לבית חולים
אח"כ הוא הסתבך עם הבנק
אבל באותו רגע הוא פתר את הבעיה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה