בקשה מה עושים לפצעים בפנים??

  • הוסף לסימניות
  • #21
סבון או ג'ל ניקוי עם חומצה סליצילית, עוזר מאד לעבור את התקופה הזו.

ומה לגבי צלקות מאקנה? האם חוץ מטיפול פנים יש משהו מומלץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יש שני חלקים: {קצת עשו פה סלט..}

א. למנוע פצעים חדשים.
ב. לטפל בקיימים.

ב- א. {מניעה}

דבר ראשון כלל בסיס לא ליגוע סתם בפנים לוקח קצת זמן להתרגל אבל זה פשוט הצלה בעניין הזה!! לא בתנוחה של ישיבה חולמנית, לא באגרוף קפוץ ולא בשום צורה!!

בנוסף מונעים ע"י קרמים וסבונים נכונים ונתנו פה כמה דוגמאות,
אבל מניסיון יש סבון פנים "דרמקס" של ד"ר פישר להשתמש פעמיים ביום {בצהריים מומלץ אחרי האוכל שאז העור שומני ועלול ליצור פצעים חדשים.} ובערב אפשר במקלחת. {כל פעם לסבן טוב!! לחכות שתי דקות ולשטוף.}

בנוסף להימנע כמה שיותר מדברים מלאים בשמן ומשוקולד!


ב-ב. {טיפול בקיים}

כבר כתבו פה וזה באמת עוזר, לטפל ע"י דואק {למרוח טוב על הפצע וגם מסביבו ולהספיג בעור!!} ניתן לקבל מרשם רופא מרופא משפחה/ילדים.
חשוב לשים לב!! לא להשתמש באותו אצבע לכל הפצעים!! לקחת משחה באצבע נקייה, למרוח על פצע, ולהשתמש באצבע אחרת לפצע אחר, ככה גם תשמרו על הגיינת שפורפרת המשחה וגם לא תעבירו חיידקים מפצע לפצע וחוזר חלילה..}

כמובן שמי שנמצא במצב שניסה הכל לא להיבהל מרקטון זה עוזר פלאים, רק כדאי לקחת רופא עור שלא מפחד לתת את זה וסתם ישלח אתכם למיליון בדיקות מיותרות ויעשה לכם הדרגה מוגזמת עד שתגיעו למינון הרגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
להימנע כמה שניתן משוקולדים ופיצוחים ושאר דברים שומניים .לשטוף עם סבון מוצק את בפנים לפחות 2 פעמים ביום .ונוזל אקנהמיצין עם מרשם רופא ....ואם אין ברירה רקוטן ולשתות מלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כל הקרמים והמשחות לא ימגרו את הפצעים...
רק ראקוטן!
עדיף לקחת מההתחלה במקום לנסות את כל המשחות ובסוף לקחת ראקוטן...
אני נגד לקחת ראקוטן כי כול הרופאים ששאלתי אמרו לי שזה פוגע בגדילה של הבן אדם
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מקפיצה,
מה עושים עם נקודות שחורות בפנים-סביב האף בעיקר?
ממליצה על הסבון של גרנייה
על בסיס יומיומי
מנקה את הנקבוביות ומותיר אותן נקיות
1729604181993.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני נגד לקחת ראקוטן כי כול הרופאים ששאלתי אמרו לי שזה פוגע בגדילה של הבן אדם
לא יודעת על איזה גיל אתה מדבר, אבל יש גיל שמפסיקים לגדול
מניסיון שלי ומבירורים שעשיתי
כל מי שלקח ראוקטן ממליץ!!
מי שמפחיד נגד הראקוטן זה אלא שלא לקחו...
ראקוטן היום זה דבר בטוח ועושים מעקב של בדיקות דם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש רופא עור מומלץ בירושלים-מאוחדת
שנותן ראקוטן ללא בירוקרטיה מידי מסובכת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש בית מרקחת טבעי בירושלים בשם 'רינה פארם' שיש להם משהו מאד מוצלח!!!

 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני נגד לקחת ראקוטן כי כול הרופאים ששאלתי אמרו לי שזה פוגע בגדילה של הבן אדם
יכול לתת לי את שמות הרופאים שאמרו לך?
ממש דחוף לי. תודה.

ומה מומלץ? רק ראוקטן!!
עבדתי בשלושה תיכונים, פגשתי מאות בנות.
אני חושבת שלא פגשתי כמעט שום בחורה שהצליחה להגיע לעור חלק ויפיפה כמו ראוקטן.
כמובן שמעולם לא שמעתי מעולם על מישהיא שניזוקה מזה או רופא שאמר שפוגע בגדילה.
לכל מי שכותב להימנע מאכילת שומנים, זה עוזר מקומי, ברגע שאישה במצבים מסוימים, הפצעים מציפים אותה מחדש, אין שום פתרון למעט ראוקטן.
זה גם מקלף ומחדש את העור ונשארים עם עור בייבי לכל החיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
רק ראקוטן- מנסיון!!!!!
חבל על כל שקל שתוציאו על דברים אחרים,
אם אכן מדובר באקנה, אז לפנות לרופא עור ולבקש מרשם לראקוטן.
היום זו תרופה פופולארית מאד ורוב רופאי העור נותנים בקלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
רק ראקוטן- מנסיון!!!!!
חבל על כל שקל שתוציאו על דברים אחרים,
אם אכן מדובר באקנה, אז לפנות לרופא עור ולבקש מרשם לראקוטן.
היום זו תרופה פופולארית מאד ורוב רופאי העור נותנים בקלות.

מאיזה גיל נותנים ראקוטן ?
ומה עושים להתחלה של פצעי בגרות , ממש התחלה קטנה אצל בני בן 13 .
יש משו מומלץ למניעה כבר בגיל הזה?
(לאבא שלו היה אקנה חריף - לכן מתעניינת) .
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אם זה לא הרבה מידי, שווה לנסות למרוח כמה ימים משחת שיניים להמתין 20 דקות ולשטוף בהרבה מים.
לי זה ממש עזר.
ובאופן כללי לשטוף בהרבה מים (ולשים קרם לחות- לא בשביל הפצעים, בשביל העור שלא יתייבש בגלל המים.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
רק קחו בחשבון שראקוטן לא תמיד מחזיק הרבה זמן אחר כך. הרבה פעמים חוזר אחרי שנה שנתיים ואם היה ממש קשה עם הראקוטן אז זה די מבאס.... מניסיון אישי עם ראקוטן - יובש מטורףףףף בשפתיים ובעיניים... חניכיים מדממות וכו', וחזר אחרי בערך שנה וחצי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
שאלה מענינת-
יש מצב שראקוטן יכול לחדש את העור לגיל מבוגר יותר- לא בשביל להוריד פצעים-
אלא רק כדי לרענן את העור ולהצעיר אותו?
או שבכלל אין קשר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה