כללי ~~~ מה עושים עם לקוח כזזזזזה ~~~

  • הוסף לסימניות
  • #21
מה היתה ההודעה ששלחת לו שזו היתה התשובה?
משום מה נראה לפי התשובה שבמייל הבירור שנשלח היתה איזה שהוא איזכור על שהוא לא יכול להשתמש בלוגו ללא תשלום.
ולא הנקודה של התשלום על העבודה שנעשתה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
יש פה איזה אחת שמשווקת את הספר שלה על לקוחות (לא זוכר את השם. סליחה) היא ממליצה וחזרה והמליצה לעשות חוזה.
(אני חושב שזה מיותר מול לקוח שיש לי בו אמון וכדו')
בכל אופן איך אפשר "לשכוח"? מישהו שכח פעם ארון בנגריה? ואם לא עשה חוזה אז הוא יכול להתחמק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
טוב, אז אני מהצד השני, לא לקוח של פותח האשכול, אבל לקוח של מעצבת שעיצבה לאשתי כמה לוגואים, ושלחה סקיצות.
היא לא מנדנדת הרבה, אבל ממש ממש לא נעים.
מצד שני, אנחנו באמת באמת מתלבטים, מתייעצים, בוחרים שוב ושוב, מנסים לדמיין בצבעים כאלה ואחרים.
[קשה להחליט בין כמה תוצאות תותחיות]
אז מה אפשר לעשות?
מצד אחד, ממילא נבחר את אחד מהם, אז למה להמתין עם התשלום.
מצד שני, יש לנו רשימת בקשות שינויים, ומדי פעם מתווספת עוד בקשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
תמיד אפשר לשלם (לפחות חלק..) ואח"כ להחליט בנחת
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הפתרון הוא מקדמה ואח"כ על כל תיקון כמו שאמרו גדולים ממני
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י wmw;1071292:
טוב, אז אני מהצד השני, לא לקוח של פותח האשכול, אבל לקוח של מעצבת שעיצבה לאשתי כמה לוגואים, ושלחה סקיצות.
היא לא מנדנדת הרבה, אבל ממש ממש לא נעים.
מצד שני, אנחנו באמת באמת מתלבטים, מתייעצים, בוחרים שוב ושוב, מנסים לדמיין בצבעים כאלה ואחרים.
[קשה להחליט בין כמה תוצאות תותחיות]
אז מה אפשר לעשות?
מצד אחד, ממילא נבחר את אחד מהם, אז למה להמתין עם התשלום.
מצד שני, יש לנו רשימת בקשות שינויים, ומדי פעם מתווספת עוד בקשה.

אם הלקוח עומד מול הגרפיקאית עם שינויים כאלו ואחרים, מובן, לא ביקשתי שיקח סקיצה שהוא לא מעוניין בה..
העניין הוא, שהוא נעלם לחודשיים בגלל סיבות איזה שיהיו לו ובטענה של 'לא החלטתי'..
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בעיר שאני גר בה יש הרבה בעלי מלאכה מבוגרים מהדורות הקודמים
רבים מהם אינם יודעים להשתמש במחשב
אבל הם יודעים דבר פשוט ובסיסי
לא מתחילים עבודה לפני שהלקוח שם על השולחן מקדמה במזומן
של לפחות שליש מהסכום הכולל
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י האורות;1071154:
יש פה איזה אחת שמשווקת את הספר שלה על לקוחות (לא זוכר את השם. סליחה) היא ממליצה וחזרה והמליצה לעשות חוזה.
(אני חושב שזה מיותר מול לקוח שיש לי בו אמון וכדו')
בכל אופן איך אפשר "לשכוח"? מישהו שכח פעם ארון בנגריה? ואם לא עשה חוזה אז הוא יכול להתחמק?

איזה אחת כתבה במדריך מה היא ממליצה בעניין חוזה לגבי לקוח קבוע שהוכיח אמון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זה רק מלמד לקח לפעם הבאה
לא לשחרר עבודה לפני תשלום
או לקחת מקדמה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הזוי, אבל אנשים כבר לא נרתעים מראש השנה ויו"כ...
עד לאן הגענו?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י האורות;1071154:
יש פה איזה אחת שמשווקת את הספר שלה על לקוחות (לא זוכר את השם. סליחה) היא ממליצה וחזרה והמליצה לעשות חוזה.
(אני חושב שזה מיותר מול לקוח שיש לי בו אמון וכדו')
בכל אופן איך אפשר "לשכוח"? מישהו שכח פעם ארון בנגריה? ואם לא עשה חוזה אז הוא יכול להתחמק?

אין פה איזה אחת....
יש פה את נעמה שכתבה מדריך מדהים על עבודה מול לקוחות, מדריך שיכול לעזור גם בתחומים אחרים לאו דווקא בגרפיקה אבל תורם המון לעבודה מול לקוחות ולהתמודד גם ואולי בעיקר עם לקוחות שיש בהם "אמון" (כי אם אין אמון לא צריך להגיד לעשות חוזה ולקחת דמי קדימה וכו')
קישור למדריך נמצא בחתימה שלה, מומלץ בחום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
שימעו סיפור ותנו בבקשה את חוו"ד
מישהו הזמין אצלי לוגו לתלמוד תורה. עשיתי לו כמה סקיצות, והוא היה מבסוט.
למחרת הוא מגיע ואומר שרוצה שהלוגו ישדר את כל השקפות עולמו, הוא רצה שיהיה דרך ארוכה עד לספר תורה וכו' וכו' בקיצור שמי שיראה את הלוגו יבין את היחודיות של הת"ת.
הסברתי לו בטוב טעם שלפי מיטב ידיעתי לוגו חסידי של ת"ת זה לא לוגו לחברת הסעות, ולא שייך לבצע את בקשתו.
בקיצור, הצעתי לו שילך לגרפיקאי שעובד בשכנות אלי, וישאל אותו (כמובן אחרי שמשלם לי על עבודתי)
שכני דווקא נעתר לבקשתו ובנה לו איזה לוגו מזעזע.
בתכל'ס, הוא חזר אלי ושאל אם צריך לשלם לאותו גרפיקאי שכן על העבודה. אה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בטח. למה שלא ישלם? הוא ביקש משהו מזעזע שישלם על זה.
בפעם הבאה שיקשיב לקולו שלהגיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מצד שני אולי הגרפיקאי לא היה צריך להסכים לכתחילה לעבודה כזו, ואם קיבל ע"ע הוא משכנע את הלקוח שיכול לעשות את הביצוע באופן מהודר ותואם לצרכי הלקוח?!...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אולי אבל הוא הסכים. למה שיסרב? הלקוח תמיד צודק, לא שמעת?
וזה שהלוגו יצא מכוער, לא אומר שהוא לא ביצע באופן מהודר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה