דרוש מידע מה עושים? שרטתי בטעות רכב ברוורס

  • פותח הנושא szn
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
לידיעתך,
תברר עם בעל הרכב - אם הוא לא יודע שישאל את סוכן הביטוח שלו,
היום יש בביטוח מקיף אפשרות לתביעות קטנות כמו זה (נראה לי בנזק עד 7500ש"ח)
תיקון בלי "לפתוח תביעה", כלומר שזה לא מייקר את הביטוח בשנה הבאה
זה עולה השתתפות עצמית עד 250 ש"ח ונועד בדיוק למקרה כזה או למקרה ששברת מראה וכדומה.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לידיעתך,
תברר עם בעל הרכב - אם הוא לא יודע שישאל את סוכן הביטוח שלו,
היום יש בביטוח מקיף אפשרות לתביעות קטנות כמו זה (נראה לי בנזק עד 7500ש"ח)
תיקון בלי "לפתוח תביעה", כלומר שזה לא מייקר את הביטוח בשנה הבאה
זה עולה השתתפות עצמית עד 250 ש"ח ונועד בדיוק למקרה כזה או למקרה ששברת מראה וכדומה.
בהצלחה

אבל אם אני אשם, הביטוח מקיף יתבע אותי, לא כך?

למה שישלמו משהו שהם לא חייבים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אם הפחד מגניבת חלקים וכו', תיקון כזה עושים על המקום וזה דבר חיצוני כך שאין מה לפחד,
ואם הפחד שבדיוק תהיה אכיפה והחרמת רכבים, אמנם זה יחסית נדיר אבל נתון לשיקול דעתו של כל אחד.
יש הרבה מה לפחד על רכבים חדשים יש גם מקרי שוד הסיכון גבוה יחסית לרווח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יש הרבה מה לפחד על רכבים חדשים יש גם מקרי שוד הסיכון גבוה יחסית לרווח.
ממה שידוע לי לא שמעתי על דברים כאלו בדיר קדיס (והיתי שם כמה פעמים),
אחרי הכל הם צריכים אותנו ומתנהגים בהתאם,

אולי במקומות אחרים שיש שם פחות נוכחות יהודית זה יותר מצוי.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #25
כמדומני שאם נמצאים בשטח אז אין אכיפה על הרכב
מקסימום אומרים להסתלק

אשמח אם יחכימו אותנו כאן
אמנם לא קרה לי אף פעם, אבל ממה ששמעתי בסמכות המשטרה להחרים רכב ישראלי שנכנס לתיקון, וכך עושים מידי פעם,
אבל אולי סתם הפחידו אותי או לא יודע מה .....
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אפשר לתקן בזול:
בירושלים - בוואדי ג'וז
בביתר עילית - בכפר הסמוך חוסאן
במודיעין עילית/בני ברק - בדיר קאדיס.

אם אתם חוששים להיכנס לבד, יש כאלה שעושים את השירות בעלות סבירה מאד,
בשנים האחרונות לא ידוע על מקרים מסכני חיים שקרו בכפרים הללו.

כיף להיכנס לאשכול ולראות את הניקים שפשוט נהנים להפחיד...אתגר ההפחדה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אגב לא מסתבר שמחרימים רכב לגמרי, למי שלא הבין, בטח סוג שח עונש שגוררים לו למגרש ומשמים דמי אחסנה.
בכל מקרה לא שמעתי שקרה למישהו שהחרימו -לא לגמרי-ולא זמני,
המקסימום זה שלא נותנים להיכנס לשם
מי שיודע משהו אחר מוזמן לשתף
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אפשר לתקן בזול:
בירושלים - בוואדי ג'וז
בביתר עילית - בכפר הסמוך חוסאן
במודיעין עילית/בני ברק - בדיר קאדיס.

אם אתם חוששים להיכנס לבד, יש כאלה שעושים את השירות בעלות סבירה מאד,
בשנים האחרונות לא ידוע על מקרים מסכני חיים שקרו בכפרים הללו.

כיף להיכנס לאשכול ולראות את הניקים שפשוט נהנים להפחיד...אתגר ההפחדה!
זה מה שמצאתי מחיפוש קצר זכור לי שיש עוד.
סיכון חיים אולי פחות סיכון ממון יותר. רכב חדש זה פיתוי גבוה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יש פחחים ערבים במקומות בטוחים ומותרים כגון בעטרות.
תבררו אצל בחורי ישיבות....

ברור שנזק נמדד לפי ירידת ערך ולא לפי עלות תיקון.
תשאלו כל דיין מתחיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
בלת"ק תגובות ראשונות.
אין לך שום היתר לקחת את הרכב לערבים.
הערבים עושים עבודה ערבית מאוד. מנסיון.
יש מוסך שלום בבית הדפוס, עושה עבודה אמינה וטובה.
בית הדפוס 24
052-641-0100
(ואני בהלם שבפורום חרדי מציעים לך לא להשאיר פרטים!!! לא מאמינה שהגולש חרדי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
זה מה שמצאתי מחיפוש קצר זכור לי שיש עוד.
סיכון חיים אולי פחות סיכון ממון יותר. רכב חדש זה פיתוי גבוה.
אתם קולטים שזה מ 2011?
אני יכול להיא לכם ציטוטים מדיונים על שוד בבני ברק ב 2020...

צריך מאד להישמר ומי שלא יודע איך להתנהג עם ערבים מוטב שיבקש ממי שכן יודע שיקח את הרכב לטיפול, אבל מכאן ולדבר על שודים זה קצת להנות מלהפחיד ;(
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אגב לא מסתבר שמחרימים רכב לגמרי, למי שלא הבין, בטח סוג שח עונש שגוררים לו למגרש ומשמים דמי אחסנה.
בכל מקרה לא שמעתי שקרה למישהו שהחרימו -לא לגמרי-ולא זמני,
המקסימום זה שלא נותנים להיכנס לשם
מי שיודע משהו אחר מוזמן לשתף
ממש לא מדויק.
כשמחרימים רכב מסתבכים רציני, ויכולים להגיע עד לחקירה ב433!
זה לא כזה מסובך לצאת מזה, אבל זה עולה כ20000 ש"ח לעו"ד
(מניסיון של חבר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #37

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20220505-125630_Chrome.jpg
    Screenshot_20220505-125630_Chrome.jpg
    KB 561.8 · צפיות: 36
  • הוסף לסימניות
  • #38
(ואני בהלם שבפורום חרדי מציעים לך לא להשאיר פרטים!!! לא מאמינה שהגולש חרדי)
אני ראיתי אדם חרדי נוסע ומעיף מראה של רכב חונה ופשוט המשיך הלאה,
ניסיתי לומר לו כבר נעלם,אולי לא ראה- נדון לכף זכות..
מראה זה יכול להגיע ל5 אלף תיקון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני ראיתי אדם חרדי נוסע ומעיף מראה של רכב חונה ופשוט המשיך הלאה,
ניסיתי לומר לו כבר נעלם,אולי לא ראה- נדון לכף זכות..
מראה זה יכול להגיע ל5 אלף תיקון...
אין לי מושג איזה רכב, אבל מראת צד זה ענין של כמה מאות שקלים.
לא שזה משנה לעצם הגזל :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אין לי מושג איזה רכב, אבל מראת צד זה ענין של כמה מאות שקלים.
לא שזה משנה לעצם הגזל :(
כשהייתי בשיעור נהיגה וכמעט העפתי את המראה של הרכב
המורה אמר לי זה נזק של 5.000 טויטה ראב 4
אולי עבד עלי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה