דרוש מידע מה צריך חוץ מילדים כדי לפתוח מעון?

  • הוסף לסימניות
  • #61
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני מתוך התחום
אין מטפלות שמקבלות מינימום
תצאו מהמשוואה הזו
תרימו טלפון למנהלת מעון שאתם מעוניינים לעבוד ותשמעו את השכר המוצע
באיזור ה40 35 לשעה,תלוי באיכות המטפלת ,האם היא מסורה אכפתית או רק באה להחתים כרטיס...
פלוס מענק שנתי באיזור ה8300 שח
פלוס מענק לימודים לתעודת מטפלת 2500 שח-היום דיברתי עם מטפלת שקיבלה לחשבון את הכסף השבוע
היום שווה לעבוד כמטפלת
אפשר לעבוד עם התינוק התורן
יום חופשי כפי רצונך
הילד חולה אפשר להשאר איתו בבית זה לא הייטק
נכון,השכר לא גבוה
אבל התנאים שופרו היום בצורה משמעותית!!!
ממש לא
מהיכרות אישית
מכירה מטפלות
טובות וותיקות
שמקבלות 29.12
הם סיעות
מכירה הרבה מעונות שעושים טובה שנותנים 32 עם תעודה
קיצור עם סכום 8 אלף בחןדש היה מלא עובדות בשוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
  • הוסף לסימניות
  • #64
אני מתוך התחום
אין מטפלות שמקבלות מינימום
תצאו מהמשוואה הזו
תרימו טלפון למנהלת מעון שאתם מעוניינים לעבוד ותשמעו את השכר המוצע
באיזור ה40 35 לשעה,תלוי באיכות המטפלת ,האם היא מסורה אכפתית או רק באה להחתים כרטיס...
פלוס מענק שנתי באיזור ה8300 שח
פלוס מענק לימודים לתעודת מטפלת 2500 שח-היום דיברתי עם מטפלת שקיבלה לחשבון את הכסף השבוע
היום שווה לעבוד כמטפלת
אפשר לעבוד עם התינוק התורן
יום חופשי כפי רצונך
הילד חולה אפשר להשאר איתו בבית זה לא הייטק
נכון,השכר לא גבוה
אבל התנאים שופרו היום בצורה משמעותית!!!
לא הבנתי איך עובדת במעון יכולה להישאר עם ילד חולה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
ממש לא
מהיכרות אישית
מכירה מטפלות
טובות וותיקות
שמקבלות 29.12
הם סיעות
מכירה הרבה מעונות שעושים טובה שנותנים 32 עם תעודה
קיצור עם סכום 8 אלף בחןדש היה מלא עובדות בשוק
תקראי טוב
לא כתבתי 8000 אלף בחודש
ואף אחת לא תגיד לך כמה נכנס לה לחשבון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
  • הוסף לסימניות
  • #69
אם אנחנו מפסרמים שנפתח מעון, תןך 10 דקות נסגר הרישום עם רשימת המתנה...
כך הורים סוגרים מעון לילדיהם בצ'יק בלי לבדוק מי ומי המטפלות??
צריך המון כוח וס"ד,
זה לא נראה לי כזה פשוט ובסוף רק מרוויחים
נסי לדבר עם מנהלות מעון בערים נוספות מה קורה,

ומה לגבי כוח אדם??? שזה שווה ערך בצורך של הילדים
כיום בהרבה אזורים אין עובדות,
ואם את כבר נותנת יותר משכר מינימום, זה ישאר לך רווחי?
אחריות כבדת משקל של נושא בטיחות ועוד לא יודע אם הזכירו כאן.. לא בא להחליש רק לתת כיווני חשיבה..
די שאיזה מטפלת תקום על רגל שמאל באיזה יום ותסטור לילד והעסק מתחיל לדשדש..
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
כך הורים סוגרים מעון לילדיהם בצ'יק בלי לבדוק מי ומי המטפלות??

אחריות כבדת משקל של נושא בטיחות ועוד לא יודע אם הזכירו כאן.. לא בא להחליש רק לתת כיווני חשיבה..
די שאיזה מטפלת תקום על רגל שמאל באיזה יום ותסטור לילד והעסק מתחיל לדשדש..
א. אין כל כך ברירות...
ב. במעונות מפוקחים אם הרבה עובדות זה כמעט ולא קיים אם בכלל, זה בעיקר קורה בגנים פרטיים בלתי מפוקחים או במשפחתונים ללא עובדות נוספת
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
ב. במעונות מפוקחים אם הרבה עובדות זה כמעט ולא קיים אם בכלל, זה בעיקר קורה בגנים פרטיים בלתי מפוקחים או במשפחתונים ללא עובדות נוספת
אל תהיה בטוח, מכיר מקרוב מפוקחים ועוד איך ויש שם בלאגן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אל תהיה בטוח, מכיר מקרוב מפוקחים ועוד איך ויש שם בלאגן..
בטוח ומכיר מקרוב מכל הכיוונים
יש בארץ אלפי מעונות וב"ה הרוב של הרו בעובד כמו שצריך
המעונות היום אם פיקוח אין סופי ברמה פדגוגית גבוהה מאוד
תמיד יש פה ושם מקרים יוצאים מן הכלל ואין מה לעשות
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בטוח ומכיר מקרוב מכל הכיוונים
יש בארץ אלפי מעונות וב"ה הרוב של הרו בעובד כמו שצריך
המעונות היום אם פיקוח אין סופי ברמה פדגוגית גבוהה מאוד
תמיד יש פה ושם מקרים יוצאים מן הכלל ואין מה לעשות
ברורררר לא אמרתי שזה מה שרווח.
אלא זה מצוי גם במפוקחים.
אגב, כל הסיפורים שמדווחים בתקשורת הם לא מפוקחים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
ברורררר לא אמרתי שזה מה שרווח.
אלא זה מצוי גם במפוקחים.
אגב, כל הסיפורים שמדווחים בתקשורת הם לא מפוקחים?
ברוב של המקרים שמדווחים בתקשורת זה פרטיים ובדרך כלל זה גם גננת יחידה
במעון שיש בו כמה כיתות והרבה צוות אין כמעט סיכוי שכאלו מקרים יקרו
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
לא קראתי כל מה שכתבו לך
אבל לפתוח מעון של התמ"ת זה סיפור לא קל בכלל
צריך שטח או לשכור דירה גדולה עם חצר ונגישות
לשפץ אותה לפי פרוגרמה של התמ"ת
כולל כיבוי אש, יועץ בטיחות ואישור משרד הבריאות
ואח"כ לקבל אישור
התהליך הזה לוקח במקרה הטוב כמה חודשים טובים
אחרי שיש סמל מהתמ"ת זה יכול להיות מקור פרנסה לגמרי לא רע
זה דורש השקעה של כמה מאות אלפים (לא כולל שכירות)
אבל- אם יש מבנה מוכן של העיריה למעון או גן שנסגר או משהו כזה התהליך יהיה קצר וקל יותר וגם העלויות.

יכול להיות ששווה לכם יותר לפתוח מעון פרטי
במילא יש הרבה הורים שלא זכאים להשתתפות, הם ירשמו גם במחיר של 1500 ש"ח לחודש ואולי גם קצת יותר
ואז צריך רק מקום טוב, ציוד, ריהט, משחקים, וכמובן צוות טוב וחם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
ואחרי הכל- צריך להבין שהיום הבעיה של כח אדם היא גדולה מאוד
אם בעבר בנות שלמדו גננות ולא קיבלו עבודה בגנים הלכו למעונות
היום אין כמעט בנות שלומדות גננות.
אז מי המטפלות הפוטנציאליות למעונות?

שמעתי שבמגזר הכללי יש המון מטפלות ערביות
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אז מי המטפלות הפוטנציאליות למעונות?
נכון, כמעט אין כאלה שבאמת רוצות לעסוק בזה.
כמעט כל מי שאני מכירה שעובדת במעון,
אלה כאלה שעובדות תוך כדי לימודים, או עד שימצאו עבודה במקצוע שלמדו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
ברגע שתשלמי 40 לשעה במקום שכר מינימום יהיה לך מטפלות ועוד איך
אולי תרוויחי פחות אבל לפחות יהיה לך לאיפה לשלוח את הילד...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה