דרוש מידע מה קרה היום לתחבורה בין מודיעין עילית לירושלים???

  • הוסף לסימניות
  • #41
ועדיין, אני חושב שזה שאני לא מבין בגרוש בפיתוח כבישים.
אני גם לא מבינה ולא מתיימרת להבין
רק מבינה שאם שתי מכוניות התנגשו בכביש והאופציה היחידה היא לסגור את העיר למשך 4 שעות לשני הצדדים
זה זילזול והפקרות!!
שום יועץ בטיחות לא יחתום על דבר כזה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אני גם לא מבינה ולא מתיימרת להבין
רק מבינה שאם שתי מכוניות התנגשו בכביש והאופציה היחידה היא לסגור את העיר למשך 4 שעות לשני הצדדים
זה זילזול והפקרות!!
שום יועץ בטיחות לא יחתום על דבר כזה!
רק על מה הוא יחתום? על פתיחת הכביש לנסיעה אל תוך מוקד התאונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
רק על מה הוא יחתום? על פתיחת הכביש לנסיעה אל תוך מוקד התאונה?
לא.
הוא יתכנן את העבודות כך, שאם תהיה תאונה כזו, יהיה אפשר לפנות את המכוניות או להפנות את התנועה לאיזה כיון אחר.
למרות שיש יועץ בטיחות ויועץ תחבורה ויועץ עבודה ויועץ נוף ויועץ כל מיני, לא בהכרח שהוא עושה עבודתו נאמנה, ובעצם מוכח להדיא שהוא לא עושה עבודתו נאמנה, ובעצם הוא לא עושה שום עבודה בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
לא.
הוא יתכנן את העבודות כך, שאם תהיה תאונה כזו, יהיה אפשר לפנות את המכוניות או להפנות את התנועה לאיזה כיון אחר.
למרות שיש יועץ בטיחות ויועץ תחבורה ויועץ עבודה ויועץ נוף ויועץ כל מיני, לא בהכרח שהוא עושה עבודתו נאמנה, ובעצם מוכח להדיא שהוא לא עושה עבודתו נאמנה, ובעצם הוא לא עושה שום עבודה בכלל.
ציר הכניסה למודיעין עילית הוא ציר יחיד שאין לו תחליף, כביש 4431 עדיין לא הוקם לצערנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני נוסע בכביש הזה ואיכפת לי, אבל ההצעה לבניית כביש בשבוע מעידה על בורות, במחילה
תודה על המחמאות
והבאתי את הבית חולים מסין כדוגמא
לרצון אמיתי שמוביל לעשייה אמיתית
לא חושבת שאפשר לבנות כביש בשבועיים אבל כן חושבת שמוגזם ההליך שעושים שם
אפשר בהחלט עם קצת יותר רצון ודחיפה לקדם את זה במהירות גבוהה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
חשיבה אמיתית ותפיסת הבעיה היתה מביאה לרעיונות יצירתיים, למשל, סלילה זמנית של מסלול אחד כדי להרחיב במעט את הכביש, או מניעת נסיעת משאיות בשעות הקריטיות, או ניהול שונה של הרמזורים בצומת שילת, או הכל יחד, וכיוצא בזה.
כעת אין חשיבה כלל, ושהתמהוניים האלה שמתנחלים בשטחי יו"ש יסבלו קצת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
חשיבה אמיתית ותפיסת הבעיה היתה מביאה לרעיונות יצירתיים, למשל, סלילה זמנית של מסלול אחד כדי להרחיב במעט את הכביש, או מניעת נסיעת משאיות בשעות הקריטיות, או ניהול שונה של הרמזורים בצומת שילת, או הכל יחד, וכיוצא בזה.
כעת אין חשיבה כלל, ושהתמהוניים האלה שמתנחלים בשטחי יו"ש יסבלו קצת.
נסיעת משאיות הינה קריטית מכיון וזה הציר היחיד לכל הישובים אחרי נילי וכו'
והאמת שזה הנס היחיד שלנו, כי המועצה שלהם דואגת לכביש יותר מהשלוחי דרבנן שלנו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אתם יודעים מה כלול בלהקים כביש מאחורי הקו ירוק בשטח ירוק...
בוועדה לפניות הציבור שהייתה בעבר בנושא כתבו שזה לפחות 12 שנה
בתאריך 17 בדצמבר 2016 אישר משרד התחבורה כביש גישה חדש לעיר, שצפוי לצאת ממזרח העיר ולהתחבר ישירות לכביש 443, ולהקל משמעותית על עומסי התנועה הנוצרים בשעות העומס.

העיר סובלת מחוסר משמעותי בתשתיות תחבורה תקינות. לעיר נתיב בודד המשמש לכניסה ויציאה היוצר "צוואר בקבוק" ומקשה על התנועה לעיר. הכניסה העיקרית לעיר תוכננה מכיוון כביש 443 ישירות מצומת מכבים, אך העניין תקוע כבר שנים בהליכי תכנון. במקום זאת הנכנסים לעיר נאלצים להשתמש בכביש 446 אשר אינו מיועד לכמות כל כך גדולה של אמצעי תחבורה.

כביש 446 הוא כביש חד נתיבי לכל כיוון, מפותל ומאריך את הדרך לעיר באורכו ובפקקים שנוצרים בו בשעות העומס. קיימת גם בעיה ביטחונית ובטיחותית במצב הקיים, עקב הנתיב היחיד המשמש את עוברי הדרך לעיתים כשמתרחשת תאונה על הציר - העיר נחסמת למספר שעות. ב-31 במאי 2016 נחסמה העיר על ידי משאית שהתהפכה, במשך כשבע שעות הייתה העיר סגורה. ובמספר מקרים של חסימת הציר העיר שותקה לחלוטין.

בתאריך 17 בדצמבר 2016 אישר משרד התחבורה כביש גישה חדש לעיר[14], שצפוי לצאת ממזרח העיר ולהתחבר ישירות לכביש 443, ולהקל משמעותית על עומסי התנועה הנוצרים בשעות העומס. בניית הכביש היתה צפויה להסתיים בסוף 2022, אך הוא מתעכב לטענת ראש העיר בשל עתירות ארגוני הירוקים.[דרוש מקור]

באוגוסט 2019 שר התחבורה דאז, בצלאל סמוטריץ', החליט לקדם תוכנית שבמסגרתה יורחב כביש 446. החלטה זו באה לספק פתרון לפקקים שמהם סבלו תושבי האזור במרבית שעות היום[15]
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
וזו תגובה מאשכול בנושא הזה ב2017...

ממש מצחיק :) :) :)
התחילו לדבר על הכביש גישה נוסף לעיר-דרך לפיד, מאז שאני גרה באזור.
כבר 12 שנים!!!! אנחנו מחכים שיזוז כאן משהו בעיר לטובת התושבים.

בנתיים כלום! רק יותר עומס מהתיישבות בשכונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בבקשה תפתחו גם את הנושא הזה .
אני חושב שתושבי העיר שבויים בידי נהגים ערבים שעושים מה שבא להם בראש.
לא עוצרים בתחנות, משחקים בטלפון בנסיעה, מתנהגים בזלזול לנוסעים.

ובידי חברה שלא עושה כלום כשמתלוננים!!!

צריך להתחיל לצלם אותם על כל דבר שהם עושים וזה מה שיאיים עליהם.

אתמול נסעתי מירושלים, והנהג סגר את הדלת על אשה אחת שעלתה, ובחור שיישב לידו הסריט את זה, והנהג התעצבן אז כל דרך הוא נסע לאט, ועצר בכל תחנה גם שלא רצו לעלות עליו, ובכניסה לעיר הבחור יירד והסריט את האוטובוס מבחוץ, והנהג עצר את האוטובוס והתחיל לקלל אותו, ולצעוק עליו שהבחור עובד אצלו ולא הוא (הנהג) עובד אצלו.
נמאס כבר!!!

ובמקום שחברת קווים תטפל בתלונות שלנו, הם עושים מבצע לילדי העיר שיתקפו את הרב קו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בימים האחרונים יש פקקים מהמחסום עד לשילת משהוא על הפנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לכבוד יושב ראש ועד העובדים של נהגי חברת קוים במודיעין עילית שלום וברכה

تكريما لرئيس اللجنة العمالية لسائقي شركة كويم في موديعين عيليت السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

אנחנו הגרים בעיר מודיעין עילית שמענו שנפגשת עם ראש העיר הרב יעקב גוטרמן.

سمعنا نحن الذين نعيش في مدينة موديعين عيليت أنك قابلت رئيس البلدية الحاخام يعقوب غوترمان.

נמסר לנו, כי התלוננת בשם הנהגים על התנהגות לא ראויה של נוסעים באוטובוס.

قيل لنا إنك اشتكيت نيابة عن السائقين من السلوك غير اللائق للركاب في الحافلة.

על עלבונות, יריקות וגזענות, והדבר הכי קשה זה להעליב את הדת שלך ונהגים אחרים שנוהגים בדת האסלאמית.

عن السب والبصق والعنصرية ، وأصعب ما يكون هو إهانة دينك والسائقين الآخرين الذين يمارسون الدين الإسلامي.

אבל אנחנו רוצים להפנות את תשומת לבך לצד השני, הנוסעים, מנקודת מבט שלהם על הנהגים

لكننا نريد أن نلفت انتباهك إلى الجانب الآخر ، الركاب ، من منظورهم بالنسبة للسائقين

אנו מקבלים תלונות חמורות מאוד מנוסעי אוטובוס תמימים שזכו ליחס רע ולא הוגן

نتلقى شكاوى بالغة الخطورة من ركاب الحافلات الأبرياء الذين عوملوا معاملة سيئة وظالمة

כמו לדוגמא: נהגים שסוגרים דלתות על אנשים, מדלגים תחנות, מקללים אנשים

على سبيل المثال: السائقون الذين يغلقون الأبواب على الناس ، ويتخطون التوقف ، ويلعن الناس

הם מתנהגים כמו בעלי בית, ואין לנו יו"ר ועד המשתמשים באוטובוסים שיעזור לנו

إنهم يتصرفون مثل الملاك ، وليس لدينا رئيس لجنة مستخدمي الحافلات لمساعدتنا

אנו מצפים ממך, שתפנה אתה לנהגים ותזהיר אותם מהתנהגות לא הולמת

نتوقع منك الاتصال بالسائقين وتحذيرهم من السلوك غير المناسب

תן כתובת שנוכל לשלוח לך תלונות. ומצפים ממך להעניש את הנהגים האלו!!! כך נבנה הבנה ביננו!

أعط عنوان حيث يمكننا إرسال الشكاوى لك. ويتوقع منك معاقبة هؤلاء السائقين !!! هذه هي الطريقة التي نبني بها التفاهم بيننا!



תושבי ונוסעי התחבורה ציבורית (וגם נוסעי הרכב הפרטי) במודיעין עילית

سكان وركاب وسائل النقل العام (وركاب السيارات الخاصة) في موديعين عيليت
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה