כללי מה שווה העבודה שלנו בעיני אחרים

  • הוסף לסימניות
  • #1
לפני כמה ימים באה אלי הגננת של הבת שלי,
"וואי שמעתי שאת גרפיקאית איזה יופי! נוכל לנצל אותך קצת!" :eek:
"כן... פה ושם אין לי כ"כ זמן.." (כדי שהיא תבין שאני עסוקה..)
"תגידי, רציתי לשאול אותך,
אני צריכה שתעצבי לי דפי קשר כל שבוע, לא משהו רציני,
אני נותנת לך דף שכתבתי (כן, לא במייל או משהו.. כתב יד!!)
את רק מקלידה כמה דקות,
את הרי מומחית בזה.. (:confused::confused:)
מוסיפה איזה מסגרת ואיור מתאים כל שבוע,
מדפיסה לי דף אחד לדוגמא,
ובאה למחרת לתת לי את זה כדי שאני יצלם לכל הגן,
מה את אומרת??"

לא כל כך היה לי נעים לשאול כמה אני אקבל על התענוג הזה,
אבל היא כבר המשיכה לבד,
"אני יגיד לך את האמת עד עכשיו הייתה לי חברה שעושה את זה,
שילמתי לה לכל שבוע בסה"כ חמישה שקלים,
זה בעצם יצא בחודש עשרים שקל,
אני מבינה שזה נמוך, אז אפילו אם תגידי לי בעשר זה גם בסדר..
מה שאת מרגישה!"

:eek::eek::eek::eek:
מרוב חוסר הנעימות אמרתי לה שאני אחשוב על זה.........
מה יש לחשוב פה בעצם??
עשר שקל??
לפתוח קובץ, לפענח את אותיות הסתר שלה,
להקליד אותם במהירות שיא (אני הרי מומחית לא?!)
לעצב בקטנה,
לבחור מסגרת,
חייכן וכמה ליצנים,
להדפיס דף אחד,
לראות שהכל בסדר ולהביא לה.

אז מה אני עושה עסק..
עדיף בחינם לא??
שמעתי הרבה מחירים מוזרים, אבל חמש שקל.....
סורי על האריכות הייתי חיבת לשתף :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

אה בעצם אני חושבת ש: :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
התגובה שלי הייתה דוקא :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D וגו'...
תאור חי ומתוק.
והגננת? נו שוין, כבר שמענו, לא מתרגשים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אוי, (אנחה גדולה...)

אזהרה!
התעסקות עם מורות וגננות (בפרט של הילדים שלכן...)
עלולה לגרום לנפילה נוראית וסלידה עמוקה מהמקצוע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תגידי לה שזה אורך זמן, ואת לוקחת סכום מסויים פר שעה, לדוגמא - 120 ש"ח. כך שאם היא רוצה - בתעריף כזה את מוכנה, משום שזו פרנסתך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
5 ש"ח? איך זה שהיא שילמה כ"כ הרבה עד היום?
וחבל שהחברה ההיא עזבה אותה. עכשיו יעלה לה 10 ש"ח. מסכנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ממש לא לא נעים. זו העבודה שלך אין שום סיבה בעולם שתעשי דבר כזה באופן קבוע...

תרימי ראש ותגידי בגאווה ובחיוך בצד: על עבודה כזו אני לוקחת 150 ש"ח...
יותר לא תשמעי ממנה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
במחשבה שניה. את משלמת כסף לגננת? 5 ש"ח?
יותר? למה? הזמן שהיא משקיעה בבת שלך ביום זה יותר זמן מהעבודה שלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
למה הגננת לא אמורה לשמור על בת הגרפיקאית בהתנדבות? הרי במילא היא כבר משגיחה על גן שלם, נו ועוד ילדה אחת? אולי להוסיף לגננת 20 ש"ח בחודש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני דווקא הצעתי בעצמי לגננות של הבן שלי (מדובר בפעוטון) לעזור בהוצאת דף קשר.
חשוב לי שיהיה ואני יודעת שהן מתקשות לבצע ולי זה באמת לא מסובך (אבל לא התכוונתי לעצב להן רק לבצע את פעולת ההקלדה).
אני חשה שזו דרך שלי להיות שותפה ולהראות את ההערכה שלי לצוות ביום-יום..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י הניה;1364290:
למה הגננת לא אמורה לשמור על בת הגרפיקאית בהתנדבות? הרי במילא היא כבר משגיחה על גן שלם, נו ועוד ילדה אחת? אולי להוסיף לגננת 20 ש"ח בחודש?

הוצאת מפי את המילים!

ולמען האיזון - יש גם גננות מעריכות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יכול להיות שזה לעצב פעם אחת ואחר כך רק להקליד פנימה את הטקסט, ולכן הבקשה בעיניה נראית סבירה.

אבל וודאי שלא לקחת וגם לא להגיד שאת מוכנה במחיר גבוה, מי שלא יודע להעריך את העבודה ואת המחיר, אין סיבה להיכנס איתו בכלל למשא ומתן.

התשובה הטובה ביותר, שהמחויבות שלך היא ראשונה לבית, ואחר כך לעבודה.
והתיעצת עם הבעל/אבא/אמא/או כל מישהו אחר שלא ניתן להתווכח איתו, והוא יעץ שלא להתחייב על משהו נוסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לדעתי, לא כדאי שהגננת של הבת תהיה לקוחה...
נוצרים קונפליקטים וזה עשוי להשפיע על הקשר עם הילדה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י אסתר10;1364340:
לדעתי, לא כדאי שהגננת של הבת תהיה לקוחה...
נוצרים קונפליקטים וזה עשוי להשפיע על הקשר עם הילדה...

:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י OR_Design;1364239:
לפני כמה ימים באה אלי הגננת של הבת שלי,
"וואי שמעתי שאת גרפיקאית איזה יופי! נוכל לנצל אותך קצת!" :eek:
"כן... פה ושם אין לי כ"כ זמן.." (כדי שהיא תבין שאני עסוקה..)
"תגידי, רציתי לשאול אותך,
אני צריכה שתעצבי לי דפי קשר כל שבוע, לא משהו רציני,
אני נותנת לך דף שכתבתי (כן, לא במייל או משהו.. כתב יד!!)
את רק מקלידה כמה דקות,
את הרי מומחית בזה.. (:confused::confused:)
מוסיפה איזה מסגרת ואיור מתאים כל שבוע,
מדפיסה לי דף אחד לדוגמא,
ובאה למחרת לתת לי את זה כדי שאני יצלם לכל הגן,
מה את אומרת??"

לא כל כך היה לי נעים לשאול כמה אני אקבל על התענוג הזה,
אבל היא כבר המשיכה לבד,
"אני יגיד לך את האמת עד עכשיו הייתה לי חברה שעושה את זה,
שילמתי לה לכל שבוע בסה"כ חמישה שקלים,
זה בעצם יצא בחודש עשרים שקל,
אני מבינה שזה נמוך, אז אפילו אם תגידי לי בעשר זה גם בסדר..
מה שאת מרגישה!"

:eek::eek::eek::eek:
מרוב חוסר הנעימות אמרתי לה שאני אחשוב על זה.........
מה יש לחשוב פה בעצם??
עשר שקל??
לפתוח קובץ, לפענח את אותיות הסתר שלה,
להקליד אותם במהירות שיא (אני הרי מומחית לא?!)
לעצב בקטנה,
לבחור מסגרת,
חייכן וכמה ליצנים,
להדפיס דף אחד,
לראות שהכל בסדר ולהביא לה.

אז מה אני עושה עסק..
עדיף בחינם לא??
שמעתי הרבה מחירים מוזרים, אבל חמש שקל.....
סורי על האריכות הייתי חיבת לשתף :)

מוכר עד כאב...(מרב צחוק)
לפעמים נראה לי שגם העבודה של הגננות ברשתות החרדיות... סיזיפית במיוחד ומתומחרת באותו יחס אז למה שתחשוב אחרת?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לדפוק את המחיר המקסימלי ששייך לעבודה זו, ולהמשיך הלאה..

אגב, זה לא קשור אולי במקרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הכותרת שלך לא משקפת את המציאות
גננות לא מבינות לא בעיצוב ולא במחירים.
הן פשוט מחפשות מי יכול לעשות טובה ולעזור להן, זה הכל.
זה לא מתוך חוסר הערכה, אלא מתוך חוסר מודעות.
(בדיוק כמו שאם תנחת אמא ממאדים ותרצה לשלם 5 שקלים לחודש על הגן - הגננת תהיה בשוק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י ariels;1364436:
הכותרת שלך לא משקפת את המציאות
גננות לא מבינות לא בעיצוב ולא במחירים.
הן פשוט מחפשות מי יכול לעשות טובה ולעזור להן, זה הכל.
זה לא מתוך חוסר הערכה, אלא מתוך חוסר מודעות.
(בדיוק כמו שאם תנחת אמא ממאדים ותרצה לשלם 5 שקלים לחודש על הגן - הגננת תהיה בשוק)


יכול להיות שאת צודקת..
אבל אני חושבת שאפילו אם הייתי מחפשת מישהי שתעזור לי לא הייתי מציעה לה סכום כזה.
אני ממש כמעט צחקתי לה בפנים.. כאילו מרוב שלא הבנתי אם היא מדברת ברצינות או מה?

נראה לי שעדיף לבקש טובה ללא תשלום מאשר שהיא עוד תשלם לי חמש שקל ואני גם נקראת עובדת אצלה ומחויבת כל שבוע ו.... טעית באיזה מילה אז את אשמה..
תאמיני לי שאני מעדיפה לעשות את זה בחינם מאשר לקבל חמישים שקל בחודש ואח"כ לקבל הערות ששכחתי להוסיף במזל טוב את הילד שהיה כתוב בדף מאחורה
(היה שם חץ למטה לא שמת לב??)


:rolleyes::rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ברור שעליך לסרב, את יכולה גם כמו שהציאו לתלות את זה בבעלך או בעומס או בסיבות אחרות, אבל כדאי לצאת אימא נחמדה ולא שהגננת תרגיש מסורבת. כדאי לך להציע עיצוב למשהו חד פעמי, נניח הזמנה למסיבת חנוכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
טוב, הבנו. ועשיו מכוון קצת אחר.
אני מורה. כן כזו, מסוג המורות וה
נכתב ע"י ariels;1364436:
גננות שלא מבינות לא בעיצוב ולא במחירים.
אופס, זה לא מדויק כי אני מבינה משהו (כן, לא יותר) בעיצוב תוצאת המסלול לגרפיקה בתיכון.

ועובדת נאמנה להכין כל שבוע דף קשר נעים לעין ומושקע אפילו ש
נכתב ע"י תהילהלוש;1364355:
העבודה של הגננות (והמורות, באותה סירה...) ברשתות החרדיות... סיזיפית במיוחד ומתומחרת באותו יחס

ובראשי עולה מחשבה איומה שאם ההורים של התלמידות'ים שלנו חושבים ש
נכתב ע"י Shaniart;1364250:
אזהרה!
התעסקות עם מורות וגננות (בפרט של הילדים שלכן...)
עלולה לגרום לנפילה נוראית וסלידה עמוקה מהמקצוע...
אז איך יראה החינוך שלנו אם אפילו דף קשר (סליחה אפילו על הבקשה, גרפיקאית עסוקה!) שדורש כמה דקות עבודה מניב כ"כ הרבה זלזול, אז איפה יהיה החינוך?!

נכתב ע"י ונתנו10;1364266:
5 ש"ח? איך זה שהיא שילמה כ"כ הרבה עד היום?
וחבל שהחברה ההיא עזבה אותה. עכשיו יעלה לה 10 ש"ח. מסכנה.
ובאמת איך?
נכון, אני לא גרפיקאית, אבל עשיתי בשמחה כל שבוע דפי קשר למורות מקסימות חכמות ומחנכות בחסד ואברכיות שאין להן את האמצעים, הידע והכלי (קרי המחשב) לעשות זאת בעצמן ולקחתי להן 5 ש"ח כדי שלא תרגשנה "נהמא דכיסופא"... אפילו שעל דף הקלדה ללא שום תוספות לכל משהו אחר אני אקח כפול...
נכתב ע"י ariels;1364436:
גננות לא מבינות לא בעיצוב ולא במחירים.
אבל במחירים אני לא מבינה. נדהמתי. הוממתי. הופתעתי. ואולי שלא בצדק...
תגידו לי, שמורה אברכית (וגם כזו שלא...) סטנדרטית תשלם 50 ש"ח או אפילו חצי מזה לדף קשר שבועי?!
נראה לכם נורמלי?!
לי לא.
תחשבו על זה.
שבת שלום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה