מידע שימושי מה שעזר לנו עם האטופיק...

ים המלח מתאים לתינוק לפני גיל שנה?
יש את ד"ר הררי שיש לו מרפאה במלון לוט בים המלח - הוא מומחה גדול בתחום.
אנחנו היינו בים המלח עם הבן הגדול שלי, פעם ראשונה עזר פלאים!
שנה נקיה בלי כלום אחר כך, וגם אחרי זה המצב היה טוב מאד, פשוט נס.
פעם שניה שעשינו את הסיבוב הזה לא הועיל אותו דבר.
אבל היינו על ים המלח עצמו יותר משבועיים רצוף (בחום של 40 מעלות לפחות... :))
אבל ממליצה גם לנסות לגיחות קצרות, אפילו כמה שעות בכל פעם, יש כאלו שטוענים שעוזר להם.
 
בקשר לדר אביקם הראל, לא מכירה אותו.
רק אומרת שכל רוקח משחות פרטיות שמכר לאנשים משחות בתואנה שהיא במינון קטן של סטרואידים (קורטיזון), או אפילו כאלו שנשבעו שזו משחת קסם ללא סטרואידים. כשמשרד הבריאות לקח את המשחה למעבדה התברר שזה לא קצת.. יותר בכיוון של אלוקום.
אז אני הייתי אצלו ושמעתי הסבר מפורט למה המשחה שלו בטיחותית לשימוש ממושך.
ההסבר הוא כזה - המשחה מורכבת ממשחה עם קורטיזון (נרידרם) וממשחות משמנות
שמביאות תועלת כפולה - א. משמנות את העור היבש והמגורה מאטופיק ב. גורמות לקורטיזון שישאר מעל העור ולא יחדור פנימה.
זו הסיבה שהמשחה בטוחה לשימוש ולא בגלל שהמשחה מדוללת בחומרים נוספים.

והוא רופא גדול, שעומד לידו מלאך גדול (מכירה רבים שהציל מסבל מתמשך, לא רק אטופיים)
לא שרלטן שמוכר לך משחה נטולת קורטיזון, שמתבררת למפרע ככזו שכן מכילה את החומר, גם אם בכמות הומיאופתית.
 
אז הייתם במצב קל מאד.
תני תודה להקב"ה

אולי לא במצב הכי גרוע אבל זה ילד שמגיל חודש ועד גיל 8.5 לא הפסיק להתגרד יום ולילה.
הוא היה כולו פצוע.
נכון שב"ה לא הגענו לאשפוז אף פעם אבל מרחנו בלי סוף משחות עם סטרואידים, ליפיקאר ומה לא.
יכול להיות שגם הגיל עשה את שלו אבל ממתי שהחלפנו אבקת כביסה משמעותית פחתו הגירודים ובעקבותם הפצעים.
עדיין העור יבש מאד אבל ב"ה הרבה יותר טוב.

לכן, לא חושבת שזה מה שיפתור לכולם את הבעיה, כן ממליצה לעשות את זה כאחד הנסיונות הראשונים להרגעה.
הפלוס העיקרי בזה שלא צריך שיתוף פעולה של הילד...
 
מצרפת קישור
לתוסף תזונה מחולל פלאות תוך שבוע
לא להאמין!
שמעתי על עוד כמה שגילו את זה לאחרונה ...
אפילו בלי לשנות מהתזונה
זה יקר אבל שווה כל שקל
ומונע סבל רב והוצאות על תרופות שלא באמת עוזרות
או שעוזרות לזמן קצר ...
ממליצה לנסות

נ.ב. אין לי שום קשר לחברה ולשיווק המוצר
אלא הכרת הטוב ענקית !!!!!!!!!!!!!


את יכולה לשלוח את הקישור ?אני לא רואה שצרפת
 
את יכולה לשלוח את הקישור ?אני לא רואה שצרפת
יו נכון!
אז הנה הוא:
 
הכותרת דיברה אלי ויש לי מה לתרום מנסיוני,
ביתי הייתה עם אטופיק מגיל קטן מאד, בהתחלה פנים אדומות ויבשות, אח"כ התפשט לכל הגוף, פצעים, אשפוז, סטרואידים משחות וכו'
מה שעזר לה בטיפול היומיומי זה צטו קרם, ולא לשנות מחומרים שהיא רגילה אליהם. לדוג' המליצו לי לעבור לשמפו ג'ונסון ולאבקת כביסה עדינה שזה הכי עדין בלי כל מיני חומרים וריחות אך בפועל זה גרם להתפרצות קשה, כי הגוף כבר היה רגיל לתחליב רחצה ואבקת כביסה הרגילים
בהתפרצויות מיד למרוח בפנטן פלוס וכשחמור יותר- אלוקום
אך זה רק טיפול משמר.....
מה שבאמת עזר זה הימנעות ממאכלים שלא טובים לה. היא היום בת שלוש וחצי וכבר קרוב לשנה אין זכר לאטופיק!!! הפסקנו לחלוטין עם כל הקרמים והמריחות ושכחנו מזה,
רפלקסולוגית אבחנה מה לא טוב לה- מונוסודיום וצבעי מאכל (היא אמרה את זה כטיפול לדלקות אוזניים אך בדיעבד התברר שזה "מחליק" לה את העור וכל פעם שאכלה אפילו צ'יטוס אחד מיד יצא פצע)
היינו גם אצל אלרגולוג שעוד לפני בדיקה אמר לנו להמנע מחומרים משמרים וצבעי מאכל- הוא לא ידע ממה שהרפלקסולוגית אמרה, לכן נראה שהדברים האלו בעיקר לא טובים לאטופיק
בחודשים האחרונים חזרה לאכול גם את הדברים הנ"ל וכבר לא משפיע לה, אפשר לומר שגמרה עם האטופיק ברוך ה'
מקווה שעזרתי למישהו
בהצלחה בהתמודדות!
 
הכותרת דיברה אלי ויש לי מה לתרום מנסיוני,
ביתי הייתה עם אטופיק מגיל קטן מאד, בהתחלה פנים אדומות ויבשות, אח"כ התפשט לכל הגוף, פצעים, אשפוז, סטרואידים משחות וכו'
מה שעזר לה בטיפול היומיומי זה צטו קרם, ולא לשנות מחומרים שהיא רגילה אליהם. לדוג' המליצו לי לעבור לשמפו ג'ונסון ולאבקת כביסה עדינה שזה הכי עדין בלי כל מיני חומרים וריחות אך בפועל זה גרם להתפרצות קשה, כי הגוף כבר היה רגיל לתחליב רחצה ואבקת כביסה הרגילים
בהתפרצויות מיד למרוח בפנטן פלוס וכשחמור יותר- אלוקום
אך זה רק טיפול משמר.....
מה שבאמת עזר זה הימנעות ממאכלים שלא טובים לה. היא היום בת שלוש וחצי וכבר קרוב לשנה אין זכר לאטופיק!!! הפסקנו לחלוטין עם כל הקרמים והמריחות ושכחנו מזה,
רפלקסולוגית אבחנה מה לא טוב לה- מונוסודיום וצבעי מאכל (היא אמרה את זה כטיפול לדלקות אוזניים אך בדיעבד התברר שזה "מחליק" לה את העור וכל פעם שאכלה אפילו צ'יטוס אחד מיד יצא פצע)
היינו גם אצל אלרגולוג שעוד לפני בדיקה אמר לנו להמנע מחומרים משמרים וצבעי מאכל- הוא לא ידע ממה שהרפלקסולוגית אמרה, לכן נראה שהדברים האלו בעיקר לא טובים לאטופיק
בחודשים האחרונים חזרה לאכול גם את הדברים הנ"ל וכבר לא משפיע לה, אפשר לומר שגמרה עם האטופיק ברוך ה'
מקווה שעזרתי למישהו
בהצלחה בהתמודדות!

אנחנו נמנענו שנה מצבעי מאכל בעקבות הוראה של אלרגולוג וכלום לא זז ודווקא כשהחלפנו אבקת כביסה הגיע השקט...
כנראה שכל אחד צריך לבדוק מה מתאים לו ומה עוזר לו..
 
אנחנו נמנענו שנה מצבעי מאכל בעקבות הוראה של אלרגולוג וכלום לא זז ודווקא כשהחלפנו אבקת כביסה הגיע השקט...
כנראה שכל אחד צריך לבדוק מה מתאים לו ומה עוזר לו..
ברור שכל אחד ומה שמתאים לו אך צריך לדעת שהרבה פעמים פה טמון הפתרון ולמרות הקושי בהימנעות זה שווה את זה וכדאי להשקיע במציאת הגורם
במיוחד שאחרי שנתיים של הימנעות יכלה לחזור לתזונה רגילה וגמרה עם האטופיק (אחרים במשפחה סוחבים את זה שנים)
 
קופצת על האשכול
שמעתם אולי על פרוטופיק - הרופאה הביאה לנו את זה ואמרה שזה עובד על מנגנון אחר אחרי שלא ראינו שינוי משמעותי עם האולקום
מזה אומר? זה תחליף לסטרואידים ולאולקום?
אשמח לשמוע מניסיון
 
אולי לא במצב הכי גרוע אבל זה ילד שמגיל חודש ועד גיל 8.5 לא הפסיק להתגרד יום ולילה.
הוא היה כולו פצוע.
נכון שב"ה לא הגענו לאשפוז אף פעם אבל מרחנו בלי סוף משחות עם סטרואידים, ליפיקאר ומה לא.
יכול להיות שגם הגיל עשה את שלו אבל ממתי שהחלפנו אבקת כביסה משמעותית פחתו הגירודים ובעקבותם הפצעים.
עדיין העור יבש מאד אבל ב"ה הרבה יותר טוב.

לכן, לא חושבת שזה מה שיפתור לכולם את הבעיה, כן ממליצה לעשות את זה כאחד הנסיונות הראשונים להרגעה.
הפלוס העיקרי בזה שלא צריך שיתוף פעולה של הילד...
רק שאני אבין - עד גיל 8 לא אמרו לכם להחליף אבקת כביסה?
זה הדבר הראשון שנאמר לי!
 
קופצת על האשכול
שמעתם אולי על פרוטופיק - הרופאה הביאה לנו את זה ואמרה שזה עובד על מנגנון אחר אחרי שלא ראינו שינוי משמעותי עם האולקום
מזה אומר? זה תחליף לסטרואידים ולאולקום?
אשמח לשמוע מניסיון
זה מדכא את המערכת החיסונית
 
האם משהו שמע או ניסה טיפול לאטופיק בשיטת ipec (טיפול הוליסטי)?
 
לנו עזר מאוד סבון וקרם של קמדיס

 
אני מעוניינת לרכוש שואב אבק -הבנתי מהאתר של העמותה, שכשיש ילד אטופי בבית כדאי לרכוש שואב שעובד בשיטת אקווה פרו - יש למשהו המלצה על שואב כזה? או כל דעה /ניסיון ?
תודה רבה
 
חייבת לשתף, בעקבות האשכול התחלתי למרוח את המשחות יום אחד בפנטן ויום אחד בפנטן פלוס לתינוק בן 9 חודשים אטופי ולאחר מספר ימים העור שלו נעשה חלק, לא פורח ולא מגורד ב"ה.
אני מבינה שעלי להתמיד עם זה כל עוד הוא סובל מאטופיק, אבל חייבת לומר תודה לכל המייעצות!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה