- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י ckuh;1125599:קודם כל, חייבת לציין את הכיף בעבודה עם יעל, האישה קסומה לפחות כמו האיורים שלה
תודה יעל, היה כיף!
בעניין הספר עצמו - כבר הרבה זמן לא התלהבתי ככה מספר ומבנאדם.
הספר לגמרי תועלתי ונותן כלים מקצועיים ומדהימים לעזור לילדים מבחינה רגשית וחברתית. יש בו תרגילים, דפי עבודה, סיפורים. הוא ספר מדהים!! כל אנשי המקצוע שהראיתי להם אותו (יועצים חינוכיים בעיקר) במהלך תקופת העבודה שלי עליו גמרו את ההלל והזמינו עותק במקום.
בעניין נוסף - דינה קורול, למי שמכירה ולמי שלא - אישה מקסימה. אני מאמינה שתשמעו עליה הרבה בתקופה הקרובה. היא אמנם צנועה ועדינה כזו, אבל פריצת הדרך שלה בגישה הטיפולית ובהנגשת הטיפול להורים שיוכלו לעזור בעצמם לילדים, גם לילדים שאינם צריכים טיפול - רק שההורים רוצים להשקיע בהם יותר - תאלץ אותה להיות מוכרת יותר לציבור.
אני חורגת מההרגל שלי - וממליצה פה בחום, בשיא היחצנות: ספר ששווה כל שקל!! אל תהססו!
וואו לאה, הפתעת אותי
הנושאים החמים