- הוסף לסימניות
- #1
שלום
נשלח אלי לפני מספר דקות מייל מהכתובת שלי - לעצמי.
תוכן ההודעה היה "הי מה נשמע"
לא הייתי על המחשב בזמן שההודעה נשלחה.
ליתר ביטחון החלפתי כעת את הסיסמה.
האם זה סימן פריצה?
האם לאחר שבחלפתי את הסיסמה עדיין יכולים לעשות שימוש בחומר?
מהי מטרת הפריצות בד"כ?
בפרטי הפעולות בחשבון עדיין כתוב שהוא נמצא בשימוש במקום נוסף
תודה רבה לעוזרים
נשלח אלי לפני מספר דקות מייל מהכתובת שלי - לעצמי.
תוכן ההודעה היה "הי מה נשמע"
לא הייתי על המחשב בזמן שההודעה נשלחה.
ליתר ביטחון החלפתי כעת את הסיסמה.
האם זה סימן פריצה?
האם לאחר שבחלפתי את הסיסמה עדיין יכולים לעשות שימוש בחומר?
מהי מטרת הפריצות בד"כ?
בפרטי הפעולות בחשבון עדיין כתוב שהוא נמצא בשימוש במקום נוסף
תודה רבה לעוזרים
הנושאים החמים