כללי מוכר לכם? פרסום רקסונה

  • הוסף לסימניות
  • #1
ואני חשבתי שעל התאורה המיוחדת עבדו שם והשקיעו במשרד הפרסום...
 

קבצים מצורפים

  • stock-photo-illustration-of-a-speedometer-63280792.jpg
    KB 42.9 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא ראיתי את הפרסומת, אולי תעלו?
בכל אופן, השקיעו בחיפוש ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
למה לזלזל?

יש לכם מושג איזו השקעה עצומה הושקעה בהחלפת המספרים? :):):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
העבודה לא היתה מפרכת :):):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה אתם רוצים?
היה להם עוד כמה קמפיינים שהם היו צריכים להריץ,
כך שלא היה כל כך זמן להשקעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הלוואי עלי..
פרסומת יפה ומושכת בלי הרבה כאב ראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני לא מבין מה הבעיה. כל המשרדים הגדולים עובדים עם שאטרסטוק. לשם כך נועד האתר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם הרץ (נראה לי) עשו פרסומת עם תמונה משאטר סטוק בלי שינוי כלל.
זה מה שהולך היום
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י א.ד.;612375:
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]

אדרבא, שיתכבד הלקוח ויכין לו פרסומים בעצמו, עם תמונות שיוריד בעצמו ממאגרי תמונות, ויוסיף קופי של השכנה מלמטה בעזרת תוכנת הWORD של בן-הדוד.

נראה איך זה ייצא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י א.ד.;612375:
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]

בכל מקרה אם הלקוח רוצה להביא תמונה משל עצמו, הוא צריך לשלם לצלם מקצועי שיפיק לו אותה.
לא עדיף לו לקנות תמונה מאתר?
התשלום למעצב או לקופירייטר בכל מקרה לא כולל את התשלום על התמונה.

(במסעות פרסום גדולים לפעמים יותר יקר לקנות מאתר, אבל זה כבר נושא כלכלי אחר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
האמת שאני מאוכזבת, משום מה זה נראה שראו את התמונה ואז לפי זה בנו את הקופי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י א.ד.;612375:
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]

גם אח שלי בן שלש עשרה שאל אותי על מה אני לוקח כסף הרי יש לי מחשב ואני יודע את תוכנות אז על מה אתה לוקח כסף
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הפרובינציאליות הנוטפת בדיונים מסוג זה, מדאיגה הרבה יותר.
רובם של המגיבים, אני נוטה להאמין, כלל לא התנסו בעבודה במשרד פרסום מסודר.
מחד, נשיאת העיניים ל"משרד פרסום" כבית ועד לחכמי סוד ומקדש למקוריות פורצת דרך, היא ילדותית. אין כל רע בלקחת תמונה ממאגר תמונות, מצולמת היטב, מתאימה להקשר, וליצור ממנה קריאייטיב חסכוני וקולע. גם זו דרך כשרה ולגיטמית (שלרוב מעידה דווקא על צורת חשיבה יצירתית).
"חסכון" אינה מילה גסה, ובמשרד פרסום עם תקציב נתון זו דרך חיים. נבונה וראויה לענ"ד.

מאידך, הניקור הנוקדני מהז'אנר של "תפסנו אתכם" מהווה סוג של שמחת עניים לאיד - החושפת צורת חשיבה נחיתית, כזו המגבילה מראש את היכולת לפתח יצירתיות מקורית (ויעילה).

באופן אישי הייתי מציע לייסד פרס שנתי לקמפיין החסכוני ביותר. אין כל חכמה בלהוציא לאחרים את העיניים - ולשבור עצמית את השיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
חשבתי שמשרדי הפרסום הגדולים מקבלים תקציב לא כ"כ חסכוני...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י הרשל'ה;612635:
הפרובינציאליות הנוטפת בדיונים מסוג זה, מדאיגה הרבה יותר.
רובם של המגיבים, אני נוטה להאמין, כלל לא התנסו בעבודה במשרד פרסום מסודר.
מחד, נשיאת העיניים ל"משרד פרסום" כבית ועד לחכמי סוד ומקדש למקוריות פורצת דרך, היא ילדותית. אין כל רע בלקחת תמונה ממאגר תמונות, מצולמת היטב, מתאימה להקשר, וליצור ממנה קריאייטיב חסכוני וקולע. גם זו דרך כשרה ולגיטמית (שלרוב מעידה דווקא על צורת חשיבה יצירתית).
"חסכון" אינה מילה גסה, ובמשרד פרסום עם תקציב נתון זו דרך חיים. נבונה וראויה לענ"ד.

מאידך, הניקור הנוקדני מהז'אנר של "תפסנו אתכם" מהווה סוג של שמחת עניים לאיד - החושפת צורת חשיבה נחיתית, כזו המגבילה מראש את היכולת לפתח יצירתיות מקורית (ויעילה).

באופן אישי הייתי מציע לייסד פרס שנתי לקמפיין החסכוני ביותר. אין כל חכמה בלהוציא לאחרים את העיניים - ולשבור עצמית את השיניים.
אמנם תגובה נוטפת צ'יפקה יתר על מידה, אבל די נכונה.

(ועדותי כשרה, נראה לי, כי בהחלט איני 'מרובם של המגיבים'. מאד מאד לא, אפילו :cool:).
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מה שאותי מזעזע יותר מכל, זה החוצפה של מימד להשתמש בפונט של פונטביט.
אם הם היו יותר אנושיים היו צריכים לעצב בעצמם את הפונט...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה