מידע שימושי 'מולטיקייק'

  • הוסף לסימניות
  • #41
כתבתי באשכול אחר- שיש ב"קניתי אצל צביקה" 4 פלטות ב149
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י שולה;1882053:
אני גם חשבתי כמוך, עד שהגעתי לחנות וראיתי כי אין 2 סוגי פלטות אלא פלטה אחת קבועה, ובזמן רכישת המכשיר את מחליטה אם את קונה את הדונאטס או הפופקייקס...
ואגב, לרפאלי ב"ב אין את המכשיר של ה-4, הגעתי כמה ימים וכל יום נאמר לי שיהיה מחר, עד שהמוכר אמר שלא יגיע כמעט ומה שכן יגיע כבר מכור לאנשים שהזמינו מראש.

קניתי היום ברפאלי את המכשיר של ה-4 פלטות, ב-179
חבל שרק כשחזרתי :confused: ראיתי ש"סא" כתבה שיש ב-149 אצל צביקה (שזה גם הרבה יותר קרוב לבית שלי...) כפרת עוונות לא נורא:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
איפה זה קנית אצל צביקה? בזבוטינסקי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני רוצה ללכת לקנות את המכשיר
אז איפה עדיף לי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י שח מט;1884305:
אני רוצה ללכת לקנות את המכשיר
אז איפה עדיף לי?

אם בבני ברק - ברור שאצל צביקה
גם מה שאני קניתי ברפאלי זה של FIX (רק עלה 30 ש"ח יותר...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
ושל fix זה טוב?
עד מתי אצל צביקה פתוח?
מה שקנית זה עם ארבע פלטות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
????
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י שח מט;1884411:
ושל fix זה טוב?
עד מתי אצל צביקה פתוח?
מה שקנית זה עם ארבע פלטות?

לא יודעת פרטים לגבי אצל צביקה
מה שאני קניתי ברפאלי של FIX עבד מצוין
עם 4 פלטות
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
צריך לבדוק טוב טוב כמה וואט המכשיר, יש מכשירים שהם פחות מ900 וזה משמעותי מצד הביצוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
יש לחברת עוגיציק, עולה 219 שקל הם אחד על אחד כמו המקורי. כמוכ יש להם אתר מלא מתכונים. אלא שעולה משלוח. צריך לשים לב, לא לכל החברות יש אופציה אחכ להוסיף עוד פלטות, וזה שיקול משמעותי
היה לפני שבוע ויותר מבצע בתחנות דלק ,"תן" של עוגיציק ב200 שקלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
גמני קניתי אצל צביקה

יש לו עוד דגם עם 5 פלטות קצת שונות
המכשיר כבר בפעולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
fix זו לא החברה המקורית (למרות שיכול להיות שטוב בפני עצמו...).
כמו שאמרו למעלה - חשוב לבדוק שהספק המכשיר הוא לא פחות מ- 900W - זה משמעותי מאוד.

עוד קצת פרטים למתלבטים:

חברת עוגיצ'יק היתה הסנונית הראשונה שיצרה מכשיר קייקפופס (קייקפופס בלבד).
לאחר שנכנסו 2 מתחרות חזקות (lovely bake ו-icake) - שיצרו מכשירים עם פלטות מתחלפות - החליטו גם בעוגיצ'יק שאי אפשר להשאר מאחור והם משווקים כיום בנוסף למכשיר הדגל שלהם של כדורי הקייקפופס (שמחירו צנח לפחות מחצי...) מכשיר כמעט זהה למכשיר המקורי של icake - עם 4 פלטות מתחלפות: קייקפופס, דונאטס, קאפקייקס וופל בלגי.

lovely bake - החברה הראשונה שהביאה את בשורת "הפלטות המתחלפות" לישראל.
כמו עוגיצ'יק החברה התחילה בטוסטרים של קייקפופס ושל מיני קאפקייקס, אך הבשורה האמיתית היתה כשהם שיווקו במכשיר אחד 3 פלטות מתחלפות: קייקפופס, קאפקייקס ודונאטס.
לאחר שחברת icake הוציאה מכשיר ראשון מסוגו עם 4 פלטות מתחלפות (סגול) - הבינו בחברה שאי אפשר לשקוד על השמרים והוציאו מכשיר נוסף המכיל 5 פלטות שונות מהפלטות של המכשיר הראשון (ירוק): פלטה חלקה לקרפ/פיצה, פלטת ריבועים לבראוניז, פלטה להכנת מאפה לבבות ופרחים עם חור במרכז, פלטת דונאטס ופלטה לוופל בלגי. שימו לב: במכשיר זה אין אפשרות להכין קייקפופס או קאפקייקס!

החברה מציעה אפשרות לקנות פלטות נפרדות למכשירים אלו בעלות של 50-69 ש"ח:
למכשיר הסגול יש אפשרות לרכוש סטים נוספים של כל הפלטות ובנוסף ניתן לרכוש פלטה למאפים אישיים בצורת לבבות.
למכשיר הירוק
יש אפשרות לרכוש סט נוסף של פלטת וופל בלגי ובנוסף ניתן לרכוש פלטה להכנת פרעצל (בייגל), ופלטה להכנת וופלים (שניתן לגלגל לגביעי גלידה למשל).

חברת icake - חברה זו החלה כקודמותיה בשיווק מכשירים נפרדים לכל מוצר: קייקפופס, קאפקייקס ודונאטס - אך הפריצה הגדולה שלה היתה כשהכריזה על המכשיר הראשון בעולם בעל 4 פלטות מתחלפות (ושימושיות): קייקפופס, קאפקייקס, דונאטס ווופל בלגי.

המכשיר נחטף עוד לפני שהגיע למדפים בהזמנות מוקדמות בהרשמה מראש - ואנשים שלא נרשמו בזמן חיכו ברשימות המתנה מספר חודשים למוצר (בתשלום מראש...) - כמעט אפל הישראלית... :)

לאחר הסערה הגדולה המתחרות הבינו שכדאי להן להתקדם ולא לפספס את הבאז הגדול שנוצר, וכך הגיעו המוצרים שלהם לעולם ועוד מוצרים של עוד חברות שצצו פתע פתאום - כי ראו הזדמנות עסקית...

מניסיון אישי - ממליצה על המכשיר של icake - עושה את העבודה מצויין - 4 פלטות במכשיר אחד כך שזה גם חיסכון במקום וגם חיסכון בכסף. אני מרוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
עדן, תוכלי לתרום לנו מתכונים מוצלחים? (חוץ מקייקפופס וקאפקייקס)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בבקשה:

מתכון לוופל בלגי מוצלח מאוד מניסיון אישי (מצורף כאן).

"ספרי מתכונים למכשיר מולטיקייק" שמסתובבים ברשת (אין לי אחריות על כל המתכונים המצורפים...) - העלתי לכם לגוגל דרייב בקבצי PDF.

יש שם גם קובץ של מתכונים ללא גלוטן - למי שמעוניין.

מקווה שתהנו!

צפה בקובץ המצורף 269026

לינק לגוגל דרייב - מתכונים למולטיקייק:
https://drive.google.com/folderview?id=0Bz2pwIWVy19yYWQyQVFlaXMtSlU&usp=sharing
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20150709-WA0014.jpg
    KB 164.7 · צפיות: 114
  • הוסף לסימניות
  • #59
שאלה לכל אלו שקנו שנה שעברה-
האם אתן מרוצות ממה שקניתן ואיזו חברה קניתן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י eden7115;1881572:
למיטב ידיעתי כל חברה מייצרת בצבע אחר (למעט כמה חקיינים שמייצרים בצבע לבן).
המולטיקייק התכלת 4 ב-1 הוא המקורי של חברת icake.
הוא עם הספק של 900W.

ממש לא מדויק!
לי יש 4 ב-1 מקורי של icake בצבע שמנת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה