מומחים לחסימת אנדרואיד מפלאפונים דחוף !

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לקבל למייל XKBWCC1B שטרודל וכו'
שמות ומספרי פלאפון ומיילים
של מומחים במערכות אינטרנט ובחסימת פלאפונים
מומחים לענייני חסימת אנדרואיד !

תודה רבה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כנס למתמחים טופ
יש יש כמה וכמה מפתחים חסימות טובות מאוד עבור אנדרואיד - חסימות mdm
צור קשר עם היוצרים
אני נותן כמה שמות
לא-מתייאש - חסימת קיידרואיד
iosi-poli - חסימת אי בלוק
ויש עוד רבים וטובים
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #7
אשמח לקבל למייל XKBWCC1B שטרודל וכו'
שמות ומספרי פלאפון ומיילים
של מומחים במערכות אינטרנט ובחסימת פלאפונים
מומחים לענייני חסימת אנדרואיד !

תודה רבה .
אני מאמין שפה תמצא הרבה מומחים לזה
יש שם גם קטגוריה מיוחדת רק לזה

 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כנס למתמחים טופ
יש יש כמה וכמה מפתחים חסימות טובות מאוד עבור אנדרואיד - חסימות mdm
צור קשר עם היוצרים
אני נותן כמה שמות
לא-מתייאש - חסימת קיידרואיד
iosi-poli - חסימת אי בלוק
ויש עוד רבים וטובים
לא קשור לעניינו. זו לא הטכנולוגיה הרלוונטית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא קשור לעניינו. זו לא הטכנולוגיה הרלוונטית.
למה לא?
זה חסימה מושלמת לאנדרואיד עם שליטה מלאה - אפי' מרחוק במכשיר
וכך ניתן להגביל מה שרוצים לכפות עדכונים במידה ויתגלה משהו ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
למה לא?
זה חסימה מושלמת לאנדרואיד עם שליטה מלאה - אפי' מרחוק במכשיר
וכך ניתן להגביל מה שרוצים לכפות עדכונים במידה ויתגלה משהו ועוד
כי אפשר לפרוץ אותה בדרכים מסויימות במכשירים מסויימים.

כלומר, בגדול, לא הרבה יותר טוב מגרסא. (חוץ מבמצבים מסויימים על מכשירים מסויימים כמו סמסונג).
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
חפרתי במתמחים טופ ולא מצאתי מה שרציתי,
אני צריך חוות דעת מסודרת ברורה
ולא ממישהו אנונימי אלא רק עם הזדהות מלאה
ואחד שעובד בתחום !!

ועדיף שיהיה יותר מאחד !
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
חפרתי במתמחים טופ ולא מצאתי מה שרציתי,
אני צריך חוות דעת מסודרת ברורה
ולא ממישהו אנונימי אלא רק עם הזדהות מלאה
ואחד שעובד בתחום !!

ועדיף שיהיה יותר מאחד !
מקפיץ דחוף !
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כי אפשר לפרוץ אותה בדרכים מסויימות במכשירים מסויימים.

כלומר, בגדול, לא הרבה יותר טוב מגרסא. (חוץ מבמצבים מסויימים על מכשירים מסויימים כמו סמסונג).
הבנתי שבסמסונג בדגם מסויים שמו רכיב שבמקרה של רוט הוא נשרף ואז המצלמה בדגם מסויים לא עובדת,
אולי ככה אפש לעשות גירסא כשרה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לידיעת כל המתעסקים
במעבדים של MTK פשוט לא שייך לעשות חסימה הרמטית אלא אם מוסיפים רכיב פיזי בחומרה דבר שיעלה הון
במעבדים של קוואלקום יותר אפשרי אבל גם זה מצריך הרבה כסף והרבה עבודה וגם זה לא 100%
אבל בשביל לפרוץ קוואלקום (תלוי איזה שבב) יצטרכו להוציא הרבה כסף מה שלא יהיה שווה לפורץ

דרך אגב אפשר לעשות אנדרואיד כשר (למיטב ידיעתי אם כי לא בטוח, חברון הצליחו לעשות משהו כזה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הבנתי שבסמסונג בדגם מסויים שמו רכיב שבמקרה של רוט הוא נשרף ואז המצלמה בדגם מסויים לא עובדת,
אולי ככה אפש לעשות גירסא כשרה,
כבר כתבתי שאפשר לחסום המרטית אנדרואיד. זו אכן אחת מהאופציות. efuse.
במעבדים של MTK פשוט לא שייך לעשות חסימה הרמטית אלא אם מוסיפים רכיב פיזי בחומרה דבר שיעלה הון

למה?
Sign DA
Secure boot
לא לאפשר פתיחת בוטלואדר
custom AVB keys
לחסום Brom, Fastboot, FastbootD.

אמור להספיק....

אני מפספס משהו? אשמח ללמוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כבר כתבתי שאפשר לחסום המרטית אנדרואיד. זו אכן אחת מהאופציות. efuse.


למה?
Sign DA
Secure boot
לא לאפשר פתיחת בוטלואדר
custom AVB keys
לחסום Brom, Fastboot, FastbootD.

אמור להספיק....

אני מפספס משהו? אשמח ללמוד.
באופן כללי למעבדים של MTK יש מלא פריצות ומעקפים עם כלים שהכינו בשביל זה ואתה סתם תעבוד קשה ותשלם כסף על החסימה שבסוף מישהו יצליח בלחיצת כפתור לפרוץ
רוב ככל המכשירים לפי מה שידוע לי משתמשים ב MTK בגלל שהוא זול
למצוא מישהו שמשתמש בקוואלקום ולבקש ממנו להתאים מכשיר גם קשה
אני לא סתם אומר אני כרגע מדבר עם יצרנים של מכשירי מקשים בשביל לבדוק אם הם יוכלו לעשות לי חסימה הרמטית לצורך פרויקט אחר שיש לי
כבר מזמן הפסקתי לחפש עם MTK כי בסוף ימצאו פרצה וחבל על הכסף והזמן
ככה אני יודע ממליץ למי שבונה על MTK לבדוק לפני זה את הפרצות של הציפסט שהוא מתכנן לקחת
דרך אגב לא מומלץ לפנות לסמסונג הם פשוט לא יתעסקו בגלל שהשוק קטן
ופיתוח מכשיר חדש עולה כמויות של כסף מבירור שעשיתי זה פשוט חבל על הזמן
(יש לי עוד איזה תכנון על מכשיר כשר עם מצלמה שתוכל להציג קבצים שצולמו בטלפון בלבד ללא יכולת להעביר סרטונים ותמונות ממכשירים אחרים אבל בינתיים השתיקה יפה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
באופן כללי למעבדים של MTK יש מלא פריצות ומעקפים עם כלים שהכינו בשביל זה ואתה סתם תעבוד קשה ותשלם כסף על החסימה שבסוף מישהו יצליח בלחיצת כפתור לפרוץ
נכון.
ובתור אחד שעבד המון על MTK אני יודע מה אני אומר :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכון.
ובתור אחד שעבד המון על MTK אני יודע מה אני אומר :)
דרך אגב סתם עכשיו בדקתי עוד קצת בגלל ששלחת רציתי לבדוק אם משהו השתנה אז אומרים שהמעבדים החדשים יותר מאובטחים אבל לך תדע אם אתה משקיע כל כך הרבה כסף במכשיר חדש ולא רוצה שיפרצו תשקיע עוד על קוואלקום ויהיה לך שקט
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
דרך אגב סתם עכשיו בדקתי עוד קצת בגלל ששלחת רציתי לבדוק אם משהו השתנה אז אומרים שהמעבדים החדשים יותר מאובטחים אבל לך תדע אם אתה משקיע כל כך הרבה כסף במכשיר חדש ולא רוצה שיפרצו תשקיע עוד על קוואלקום ויהיה לך שקט

חבר, אני מעורב עמוק בתחום. תמיד יכול להיות שאני לא יודע הכל, אבל כרגע לא אמרת משהו שמפריך את מה שאני אומר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה