מונו, צריכה את עזרתכם.

  • הוסף לסימניות
  • #1
צריכה עצות, תרופות ואפילו סגולות למונו,
מה מקל? מה עוזר? ואיך יוצאים מזה הכי מהר??
אשמח לשמוע מניסיון של מי שעבר ו/או מכיר מקרוב.
תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מנוחה,
להוריד מהלחץ כמה שיותר.
לאכול טוב.
לא לוותר על ארוחות
(אני הייתי נחנקת כל בוקר עם עגבניה מלפפון וגבינה)
בד"כ צריך לקחת תוספי ברזל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
להחליף את שם הניק שלך.....
רפואה שלמה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דבר ראשון מנוחה!!!!

תוספי מזון - יש מישהי באלעד שמראים לה תוצאות של בדיקות דם והיא אומרת לפי זה מה צריך לקחת
(מניסיון זה עזר וחלף אחרי שבועיים וחצי!!!)

רפואה שלמה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ויש גם מיץ סגולה מהרבנית קנייבסקי:
לסחוט במסחטת מיצים סלק, סלרי, תפוח וגזר ולשתות כל יום
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הסגולה זה למוגלובין עד כמה שידוע לי
וחוץ מזה לשים לב לא לעשות מירקות שמיטה
לנוהגים קדושת שביעת ביבול נכרי גם אסור
כי זה לא הדרך לסחוט פלפלים וסלרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הכי יעיל ללכת לטיפול מקצועי, ולא להסתמך (רק) על סגולות ועצות שונות ומשונות
עד לטיפול, הדבר הכי חשוב הוא לא לצאת למלחמה, פשוט להכנע,
מריגישה עייפה לכי לישון אל תעשי דבר אפילו הקטן ביותר אם זה קצת קשה לך
בכוח, את רק מחריפה התופעה פי כמה וכמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לגבי תוספי מזון ובפרט ברזל
לא לקחת בלי ייעוץ רפואי
מונו מגיע מהכבד
ברזל מתפרק בכבד וכשיש כמות גדולה מידי זה עומס על הכבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא מכירה מקרוב, ב"ה
אבל יודעת על כאלו שהצליחו לקבל קצבת נכות בתקופת המחלה
כדאי לבדוק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י GRN;1468968:
לא מכירה מקרוב, ב"ה
אבל יודעת על כאלו שהצליחו לקבל קצבת נכות בתקופת המחלה
כדאי לבדוק!
אז שווה להיות חולה מונו...;):):D
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש רופא בהר נוף, שנותן זריקות וזה מאד עוזר!
פני באישי ואתן לך פרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
צריך זמן. סבלנות. מחלה שלוקחת זמן.
אסור לאכול מטוגן,
מיצי פרות עוזרים בריפוי - תפוחים, וכו'. בזמנו השאלתי מכונת מיצים
רפו"ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כל יום לימון שלם אפילו פעמיים
מנסיון - עובר מהר מאד
רפו"ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י א.ד.;1469080:
כל יום לימון שלם אפילו פעמיים
מנסיון - עובר מהר מאד
רפו"ש

חשוב לשתות את הלימון מהול עם חצי כוס מים על בטן ריקה
על הבוקר.
זה מחזק את הכבד..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י נקודת מחשבה;1468740:
דבר ראשון מנוחה!!!!

תוספי מזון - יש מישהי באלעד שמראים לה תוצאות של בדיקות דם והיא אומרת לפי זה מה צריך לקחת
(מניסיון זה עזר וחלף אחרי שבועיים וחצי!!!)

רפואה שלמה!

מי זה מאלעד?
אשמח לשמוע פרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י סתם;1468757:
יש אחד בב"ב שמטפל בכוחות
והוא מציל אנשים תוך מס' ימים

פרטים..
מי זה?
ומה הוא עושה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש את ד"ר לייפר מהר נוף, הוא פשוט הציל אותי.

מעבר לזה, יש כמה דברים שצריך להבין על מונו.
הוירוס עצמו אין בו כלום אבל הוא מצליח לבלבל את הגוף לחשוב שהוא תחת מתקפה רבתית.
מאחר והגוף לא מצליח לזהות מאיפה המתקפה, הוא שולף את כל התותחים הכבדים שלו ולכן העייפות.

כמה דברים לדעת כשיש מונו:

א. אסור להתעמל או לעשות מאמץ.
ב. דיאטה מיוחדת הכוללת:
ללא מטוגן, ללא סוכר, ללא שעועית, ללא סויה, ללא קפה, ללא שוקולד, ללא אגוזים
אלה מאכלים שמחזקים את הוירוס.
וכשכתוב ללא, הכוונה אפילו לא קצת.
ג. לקבל מד"ר לייפר זריקות שיקימו אותך לחיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י תמנתי;1469593:
יש את ד"ר לייפר מהר נוף, הוא פשוט הציל אותי.

מעבר לזה, יש כמה דברים שצריך להבין על מונו.
הוירוס עצמו אין בו כלום אבל הוא מצליח לבלבל את הגוף לחשוב שהוא תחת מתקפה רבתית.
מאחר והגוף לא מצליח לזהות מאיפה המתקפה, הוא שולף את כל התותחים הכבדים שלו ולכן העייפות.

כמה דברים לדעת כשיש מונו:

א. אסור להתעמל או לעשות מאמץ.
ב. דיאטה מיוחדת הכוללת:
ללא מטוגן, ללא סוכר, ללא שעועית, ללא סויה, ללא קפה, ללא שוקולד, ללא אגוזים
אלה מאכלים שמחזקים את הוירוס.
וכשכתוב ללא, הכוונה אפילו לא קצת.
ג. לקבל מד"ר לייפר זריקות שיקימו אותך לחיים.

יש לך במקרה את הפרטים של הרופא המדובר?
ומה הוא בעצם עושה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הורצל מבני ברק.
למישהו יש את המספר שלו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

האשכול נפתח שוב, אנא מכם קראו את ההערות שכתבו מנהלי האתר בשביל שלא ייסגר שוב האשכול!
בבקשה לא לגלוש מתוכן האשכול- לא להשמצות של קהילות, לא להכללות, ולכתוב בשיח ראוי ולא בוטה, ללא תגובות לא מתאימות, אחרת- האשכול ייסגר על אף חשיבותו.

אציין שבאשכול הקודם היו כמה וכמה עצות, הארות והערות של ילדים של בעלי תשובה וזה מאד מאד החכים את חברי האשכול, נשמח לתגובות ועצות נוספות וכמובן לעדויות מנסיון אישי! (אין לכם מושג כמה זה עוזר).


יש לציין שזה מאמר פתיחה, והמטרה היא שכל מי שיש לו מה לשתף, לייעץ, להאיר ולהעיר, שיכתוב את אשר על ליבו, וכך יוכלו להיעזר בזה הרבה אנשים!!!

אנחנו כבעלי תשובה קצת ותיקים (כמעט 20 שנה), נשואים פלוס 7, גרים בלב ליבה של עיר חרדית קלאסית, מסתובבים בכוללים החשובים ביותר, יורדים לגינה עם האמהות הדוסיות מכל הגוונים (גם חברון וגם פוניבז'), ואפשר לומר פחות או יותר שנכנסו (כביכול) למיינסטרים החרדי.
אנחנו שולחים את ילדינו לגן בנים וגן בנות כנהוג,
את הבנים נלחמנו להכניס לת"ת הכי נוצץ בעיר,
את הבנות לבית יעקב השכונתי (מעורב- "צולים", מודרנים, חניוקים, רגילים ומעט אנשים שנראים כחרדים אך רק על מדים),
{כמובן שלא מביאים למסיבות הסידור, ולסיומי מסכת את הסבים והסבתות} ::cry::cry::cry: ,
נחלמים על מקום בישיבות קטנות (לא מאמינים ששומעים על דילים שעשו בשבילנו או על ידינו).
נמרחים על הגדר ונחבלים להכניס את הבנות לסמינר טוב (ובתקווה להתקבל לבינוני) כי הרי ל-"טופ- סמינר" אין על מה לדבר (וגם לא לחלום).
מתפללים בבתי הכנסת השכונתיים, מנסים לקבל שם קצת צומי (להגיד גוט שאבעס למי שאפשר בשביל שיסתכל עלי).
לפעמים מצליחים להכנס לאיזה קהילה "מקבלת" (ועדיין מרגישים קצת שונים). :cry: :cry: :cry:

עוד לא הגענו לשלב השידוכים אז אין לי תיאורים עוד...

יש עוד הרבה תיאורים לחיים שלנו שאפשר לכתוב בנושא, ואי"ה אכתוב עוד בהמשך,

לכל בעל תשובה סגנון משלו, ילדות משלו, הורים משלו,
אופן קבלת החזרה בתשובה אצל החברים והמשפחה שלו.
ובטוח שלכל אחד יש עצות מחכימות ואולי הדרכות שקיבלו בכל מיני עניינים שקשורים לדרך שעשו ושהם חיים בה.

לדעתי ההתמודדות הגדולה של בעלי התשובה היא הדאגה והחרדה לגבי עתיד ילדינו בגלל הקשר עם המשפחה החילונית סבא וסבתא, דודים ודודות. ושזה מעורר הרבה שאלות ואתגרים- האם להפגיש את הילדים ואיך, כמה זמן, לשלוח אותם אליהם לבד או לא, האם להגיע לשבתות יותר או פחות, האם להסכים להם להגיע בלבוש לא צנוע, האם ללכת לחתונה מעורבת של דוד אהוב. האם להסכים לסבא לתת כסף לילדים (שהחברים שלהם מקבלים שקל לחודש ואומרים תודה). האם לאסור על ההורים להכניס אייפון לבית שלנו, או לצלם את הילדים...

בקיצור הרבה התלבטויות ואתגרים, ואשמח שאנשים יגיבו, יתנו עצות, ישאלו שאלות...​

{מציע לעקוב אחרי המאמרים והתגובות וכמובן להעביר לעוד בעלי תשובה שאתם מכירים}

עוד אשמח לעצות ותובנות לגבי הקניית ערכים לילדים, על אף שאנחנו לא נשמנו וינקנו אותם מילדות!!!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה