כללי מועדון לנוער נושר / חב"ד

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה דעתכם?
המודעה עדיין בלי פרטים, היא עדיין לא גמורה (עיצובית, לכאורה כן.)

picture.php

picture.php

picture.php

תודה לכולם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם אני לא טועה- כותבים ליהנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יפה צבעוני ומושך!
(באוזן של הבחורצ'יק עולה מעל לטקסטים, וכל שאר גופו מאחור, וזה קצת מוזר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יפהיפה! הצבעים, והכל
רק מענין, מה משמעות הלוגו של המועדון נוער?
(או שזה סתם אייקון שפריץ שנראה טוב ומזכיר כיף)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם לקופירטריות

נכתב ע"י גרפיks;1056810:
אם קופירטית כותבת - צריך להאמין שאכן כך...
יש לפעמים שגיאות כתיב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י סתם;1056841:
הלוגו של העיריה לא מעודכן

תוכל/י לצרף את הלוגו החדש? תודה.

נכתב ע"י מעצבת גרפית;1056890:
יפהיפה! הצבעים, והכל
רק מענין, מה משמעות הלוגו של המועדון נוער?
(או שזה סתם אייקון שפריץ שנראה טוב ומזכיר כיף)

ממש כך.

אגב, כנראה שזה ישתנה לחב"ד לצעיר, ולא מועדון נוער. מה דעתכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י יעקב גרפיקה;1056968:
אגב, כנראה שזה ישתנה לחב"ד לצעיר, ולא מועדון נוער. מה דעתכם?

דעתי האישית שלא! האמת, תלוי מי קהל היעד, לשניהם יש סנטימנטים יחודיים ומאד מסויימים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
עבודה יפהפיה!
בענין ההנאה -
שם הפועל של נֶהֱנָה (מבניין נפעל) הוא לֵהָנוֹת (ההגייה: lehanot), וללא ניקוד הוא נכתב ביו"ד: ליהנות. צורה זו היא גלגול של לְהֵהָנוֹת (ובלי ניקוד: להיהנות) כמו לְהֵרָאוֹת (בלי ניקוד: להיראות). הה"א הראשונה נשמטה בהגייה ובעקבות זאת גם בכתיבה, ותנועת הצירי עברה ללמ"ד: לֵהָנוֹת.
הצורה הרווחת בפי רבים לֶהֱנוֹת אינה תקנית, ונראה שהיא מושפעת מצורות שם פועל של בניין קל, כגון לֶאֱפוֹת וכן "לֶהֱגוֹת" (ויש לשים לב: הצורה התקנית היא לַהֲגוֹת, וכך גם בשמות פועל אחרים משורשים שה"א בראשם: לַהֲרוֹת, לַהֲמוֹת).
להלן הסבר דקדוקי מפורט לצורה לֵהָנוֹת:
הפועל נֶהֱנָה (בהווה: נֶהֱנֶה) הוא בבניין נפעל. סימן ההיכר של בניין זה הוא הנו"ן התחילית, כפי שאפשר לראות בצורות העבר וההווה: נִכְנַס, נִבְנָה (בעבר); נִבְנֶה, נִשְׁמָרִים, נִזְהֶרֶת (בהווה) וכדומה. גם בשאר הצורות – עתיד, ציווי, שם הפועל ושם הפעולה – הייתה אמורה להיות נו"ן הבניין, אלא שבצורות אלו היא מידמה לעיצור שאחריה ובמקומה בא דגש חזק באות הראשונה של השורש: יִבָּנֶה, הִכָּנְסוּ, לְהִכָּנֵס, לְהִבָּנוֹת, הִשָּׂרְדוּת.
כאשר האות הראשונה של השורש מייצגת עיצור גרוני אין דגש, ובמקומו יש תשלום דגש, כלומר צירי במקום חיריק: יֵאָמֵר, הֵאָסְפוּ, לְהֵעָלֵם, יֵרָאֶה, לְהֵרָאוֹת, וכך גם יֵהָנֶה, ומכאן לְהֵהָנוֹת. אלא שכבר בלשון חז"ל, אשר ממנה ירשנו את הפועל נֶהֱנָה, משמשת הצורה לֵהָנוֹת בהשמטת הה"א, כגון במשפט "מצוות לאו ליהנות ניתנו" (בבלי עירובין לא ע"א, חולין פט ע"א).
צורה זו בהשמטת הה"א דומה לצורות אחרות המוכרות לנו מלשון חז"ל: לֵעָשוֹת (במקום להיעשות), לִמָּנוֹת (במקום להימנות), לִפָּנוֹת (במקום להיפנות). מכל אלו רק ליהנות משמשת גם בימינו.
אשר לכתיב המילה ללא ניקוד: לפי כללי הכתיב חסר הניקוד, כותבים יו"ד במילים שיש בהן צירי לתשלום דגש (במקום חיריק): להיעשות, להיראות, להיאמר, ומכאן גם ליהנות, וכן בעתיד: ייהנה, תיהנה וכו' (בניקוד: יֵהָנֶה, תֵּהָנֶה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עבודה יפה מאוד.
את הדמותג לא אהבתי, הוא נראה כמו איש ולא כמו נער, ואינני רואה סיבה שנערים שיזדהו עם דמות הרבה יותר מבוגרת מהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
טיפ קטן בקופי,
(וסליחה שאני לא מתייחסת לצד העיצובי...)

למילה ליהנות אין נראות יפה,
מומלץ לחפש מילה אחרת שתביע את אותו המסר.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לדעתי לא טובה הבחירה במלים 'חב"ד לצעיר'
כי זה גורם שצעירים חבדיים יחשבו, שזה מה שצריך להיות, וכך נראה חב"דניק צעיר, ובמילא ישאפו להיות חלק מזה.
משא"כ מטרתו כפי שכתבת - לנוער נושר (חב"די)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לגבי הלוגו - חמוד, אבל יותר מתאים לפארק מים או מכירת טונרים (דיו)
העיצוב מאוד נקי, הפונט מהמם.
אבל אם זה לבנים - לך על צבעים יותר "קשוחים"
המועדון מיועד רק לנוער חב"די נושר? או לנוער חרדי בכלל?
הדמות נראית בת 40......

אגב, אפשר לחבר את זה ל"מועדונוער"
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה