דרוש מידע מותר לעשות מנגל ביום השואה?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
  • הוסף לסימניות
  • #25
היום לאף אחד לא איכפת כלום.
אין ענין של חילול השם.
המדינה הציונית שלנו קבעה את כל ה"אירועים" דווקא לספירת העומר - גם אירועים עצובים וגם חגיגות אז יש מוזיקה וטקסים ועוד.
"יום השואה" מכבד את ההרוגים על קידוש השם? זה בטח לא מכבד אותם הטקסים האלה (מעבר לזה שהם זכו למה שצדיקים גמורים בחייהם לא זוכים שהם נפטרים מהעולם מעצם היותם הרוגים על קידוש השם).
נכון, לא צריך לעשות דברים בדווקא כדי לעצבן אי אלו חילונים ש"מחפשים" את החרדים איפה שרק אפשר אבל גם לא צריך לוותר על דברים שתוכננו ומתאים לנו לעשות אותם היום או מחר.
ומבחינה הילכתית אין בזה שום חילול השם.
בתפילה לגאולה השלימה בקרוב ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני מחפש באמת תשובה לגבי החוק המדינה זה לא בדיחה;)
תשמע זה שאתה רוצה לעשות מנגל זה לא ראוי בעליל במיוחד שאנחנו חרדים וצריכים להראות דוגמא
אבל אם אתה כל כך נחוש בדעתך אז על מי אתה שם בכלל על החוק , תעשה איך שאתה חושב
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
כן כי עכשיו זה בין הזמנים!
ובשבת יש חופש!!, אז למה מתעצבנים שהם הולכים ברוב רעש וצילצולים ובפרהסיא דווקא בזמן הזה לים???
קצת כבוד ורגשיות לאחר!!
(גם אם הם לא מכבדים, במקום שאין אנשים השתדל להיות איש!, זו הסיבה גם שלפי הוראת הרבנים יש לעמוד בזמן צפירה כשאתה במרחב ציבורי כמו רחוב וכו' אנחנו לא באים לעשות אנטי לאף אחד!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תשמע זה שאתה רוצה לעשות מנגל זה לא ראוי בעליל במיוחד שאנחנו חרדים וצריכים להראות דוגמא
אבל אם אתה כל כך נחוש בדעתך אז על מי אתה שם בכלל על החוק , תעשה איך שאתה חושב
לא אני מפחד מקנס אם יש חוק כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אחרי זה שיהיה מקרה שלא יכבדו את החרדים
אל תבואו בטענות ותפתחו על זה בזעם 7 אשכולות כאן....
אנחנו באמת מודים למדינה שמכבדת אותנו באופן המירבי!!!
פשוט לבכות....
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בלת"ק
לא ולא ולא
ביום השואה לא עושים.

בדיוק כמו שאם הייתם גרים בפינת ר"ע חזו"א, לא הייתם עושים ביום העצמאות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אנחנו באמת מודים למדינה שמכבדת אותנו באופן המירבי!!!
פשוט לבכות....
לא אמרתי, ברור שלא
אבל כולנו כועסים עליהם שהם לא מכבדים, אז למה לכעוס אם גם החרדים לא מכבדים?
לא שזה ישנה ויתחילו לכבד אותנו יותר
אבל לפחות משהו קטן מצידנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ובשבת יש חופש!!, אז למה מתעצבנים שהם הולכים ברוב רעש וצילצולים ובפרהסיא דווקא בזמן הזה לים???
קצת כבוד ורגשיות לאחר!!
(גם אם הם לא מכבדים, במקום שאין אנשים השתדל להיות איש!, זו הסיבה גם שלפי הוראת הרבנים יש לעמוד בזמן צפירה כשאתה במרחב ציבורי כמו רחוב וכו' אנחנו לא באים לעשות אנטי לאף אחד!)
מי מתעצבן בדיוק?
מי מתייחס לחילולי שבת???
אם חרדי עושה משהו אז כולם מזדעקים.
החילונים מזמן עושים מה שבא להם מבלי להתחשב באף אחד.
מה לעשות, זה המצב במדינת ישראל 2022
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מי מתעצבן בדיוק?
מי מתייחס לחילולי שבת???
אם חרדי עושה משהו אז כולם מזדעקים.
החילונים מזמן עושים מה שבא להם מבלי להתחשב באף אחד.
מה לעשות, זה המצב במדינת ישראל 2022
זה שהם לא מתחשבים ועושים מה שבא להם זו סיבה שגם אנחנו נתנהג באותו אופן? אנחנו ילדים קטנים? נקמנים? איפה הדרך ארץ? איפה הערכים???
כתוב "במקום שאין אנשים השתדל להיות איש", לא כתוב: גם אתה תהיי כמותם, לא כתוב "תחזיר להם" כתוב: השתדל להיות איש
וד"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אסור לעשות מנגלים בכלל זה ממש עובר על החוק [מחיפוש גוגל קצר שעשיתי]
עזוב את החוק , זה ממש חילול השם ואפילו בהסתרה עם המנגל שחס ושלום חילוני לא יראה אותך זה לא היה לך נעים
ועכשיו אני נזכר שבאחד השנים עשו מנגלים הגן סאקר וזה גרם לחילו השם וכל התקשורת סיקרה את הארוע של המנגלים וזה היה חילול השם להחריד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה