מזגנים- מה דעתכם?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו בודקים קניית מזגן 1 כ"ס, למי שיש מידע מעודכן נשמח לשמוע:
1. מאיזו חברה מומלץ? העיתונים מפרסמים דעות שונות, האם זה נכון שרק לאלקטרה יש אישור של מכון התקנים? והמפעל שלה ישראלי?...
2. אחריות רצינית- איזן חברה נותנת?
3. מחיר מומלץ?
4. חנות זולה ואמינה בירושלים?
5. מתקין פרטי או בעסקה של הקניה- מה עדיף?
6. האינוונטר- האם הוא באמת משמעותי? בעיה בשבת - מישהו יודע מה עם זה? והפער במחיר- משתלם?
נשמח לשמוע על דגם שמרוצים ממנו.
תודה רבה על כל מידע!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לי LG כבר 5 שנים גירסת ה GOLD.
קניתי לפני שנתיים 2 טורנדו, ובכ"ז ה LG יותר טוב וגם עם יותר פונקציות לדעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י פופקו;624182:
יש לי LG כבר 5 שנים גירסת ה GOLD.
קניתי לפני שנתיים 2 טורנדו, ובכ"ז ה LG יותר טוב וגם עם יותר פונקציות לדעתי.

גם אני הייתי מאוד מרוצה מLG בדירהקודמת, הבעיה שהיום למרבה ידיעתי הם פחות בשוק, אולי לא עדכנו את הדגמים? זה בכ"א משתנה כל הזמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לפי הבנתי LG אין רשיון כרגע לארץ

יש את רילקס של אלקטרה מצוין! מחיר טוב וממש כמו אלקטרה. (מחסני חשמל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קניתי 2 מזגנים של תדיראן 1 כ"ס שתיהם מעולים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
לפני כשבועים התפרסם בעיתונות החרדית שתי מודעות של טורנדו (מקוה שאייתתי נכון) ושל חברה אחרת. שניהם הביאו טבלה של נתונים של מזגנים, ובנתון של חוסך בחשמל, שניהם הצביעו על עצמם שהם הכי טובים.

אין לי כבר את העיתון, אולי מיהו אחר יש לו את זה עדיין
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו הסתבכנו רבות עם מתקינים של החברה, עד שהגענו למוכר מזגנים פרטי שגם מתקין, חרדי ויר"ש, והיינו מאד מרוצים.
אני אשלח לך פרטים באישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לפני כשנה (ביה"ז אב תש"ע) נערכו במשפחתנו ברורים מקיפים טרום קניה. מצ"ב סיכום מקוצר שלהם, כפי שקיבלתי אז במייל מבן משפחה שערך אותם. (שוב, לתשומת לב: נכון לפני שנה. יתכן ויש שינויים מעטים בשוק, אולם אין מה לומר - קנינו כמה משפחות יחד את אותו הדגם, וכולנו מרוצים מכך):
והנה המייל לפניכם:


להלן תוצאות הבירורים שערכנו:

תדיראן נחשבים לטובים ביותר בארץ מאז ומתמיד.
כפי הידוע, דירוג אנרגטי A הוא הטוב ביותר, לעומת דירוג G שהוא הבזבזני ביותר.
קביעת עוצמת המזגן כיום נמדדת ב- BTU, כשההערכה היא ש- 9600 BTU שווה ל1 כו"ס בערך.
כשמדובר במזגנים חלשים יחסית, של 9110-11000, ההפרש בעלות החשמל בין דירוג A לדירוג G (שני הקיצוניים) של מזגן עם אותו BTU, מתבטא בערך ב1/2 ש"ח לאחר כ-15 שעות הפעלה. במזגנים עוצמתיים יותר שכל שעה יכולה לעלות 1.1/2-2.1/2 ש"ח זה כבר מתחיל להיות משמעותי הדירוג.
ההפרש במחיר מזגן דירוג A לבין מזגן דירוג G עם אותה עוצמה, הוא כ-300 ש"ח
בחשבון פשוט,רק לאחר 9000 שעות פעולה של מזגן דירוג A (בעוצמה המדוברת - 9600), הוא יתחיל להיות חסכוני.
חישוב הממוצע של פעולת המזגן ליום, X מספר החודשים שהוא עובד בשנה (קיץ/חורף) מביאים למסקנה שלאחר כ-5 שנים המזגן דירוג ה-A יתחיל להיות משתלם. ומי יודע מה יהיה עד אז, בתקווה שהוא יחזיק בלי קילקולים שנים רבות עוד יותר.
לאור כל הנ"ל החלטנו שעבורנו נסתפק בדירוג G. ונראה לי שכך גם יתאים ל..פלוני אלמוני...

לאחר בירורים הגענו לסידרה הזו. הדגמים שחשבנו עליהם, הם: N10 וN15.

כמו שאפשר לראות הדירוג לא מלהיב אבל זה לא נפק"מ. מה שכן, לאחר בירורים, מצאנו מחיר זול יותר מ3 מקומות בבני ברק שלחלקם הגענו (פיזית) ולחלקם טילפנו - בזאפ.
לעצמנו חשבנו על N15, א' נראה לי שחדר השינה שלנו גדול יותר וגבוה יותר מחדר השינה של .... ב' מיקומינו: גוש דן... ג' אנחנו חובבי קור, נראה לי קצת יותר מהממוצע.
נראה לי ש..... בהחלט יסתפקו ב- N10 שהוא קצת יותר חלש כמו שרואים בקישור שלעיל.
השוואה בזאפ ל- N10 השוואה ל- N15


....

ההמשך לא נפק"מ.
למעשה, נקנו אז שלושה מזגנים מהסידרה שלעיל, ונהנים ומרוצים.

בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בין דירוג A לדירוג G יש הבדל של 60-70 ש"ח לשנה,

"שיא" מזגנים בירושלים, עדינים, ישרים, מחירים נוחים,
לדוגמא: כל חברה נותנת לך סכום מטר של צינור בהתקנה, יותר מזה צריך להוסיף כסף , הם אומרים לך את זה מראש כמה צריך להוסיף, כמה משלמים למתקין, על המזגן עצמו יש תשלומים של 36 חודשים בלי ריבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לנו יש אלקטרה.
שירות אחריות רק שנה- אבל עד הסוף!!! הם ידועים בזה.
המזגנים מעולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אהבתי את טורנדו, הפיזור שלהם אחיד, והם שקטים מאד ונעימים.
קניתי שנה שעברה מזגני LG ואחד המזגנים לא פועל עם שעון שבת. הוא לא נדלק שוב, וזה מאד מעצבן. יש פיתרון לזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י דסי;624329:
אהבתי את טורנדו, הפיזור שלהם אחיד, והם שקטים מאד ונעימים.
קניתי שנה שעברה מזגני LG ואחד המזגנים לא פועל עם שעון שבת. הוא לא נדלק שוב, וזה מאד מעצבן. יש פיתרון לזה?

בזמנו, כשהתקנתי מזגנים בדירה קודמת (פרייארים- השארנו אותם שם), המתקין החרדי אמר שכדי להעביר את המזגן למצב של הידלקות ע"י שעון שבת- יש ללחוץ לחיצה ארוכה ממש על כפתור ההפעלה שבגוף המזגן - אחת ולתמיד. וזה עבד- תבדקי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י אושר;624326:
לנו יש אלקטרה.
שירות אחריות רק שנה- אבל עד הסוף!!! הם ידועים בזה.
המזגנים מעולים.

חדשים יחסית? איזה דגם? כמה שילמתם...:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא יודע מה כן, יודע מה לא.

לא, ובשום פנים ואופן לא, מזגני 'סאגא'. וממש לא כסלוגן שלהם, בהחלט כדאי לשלם יותר ולא להיתקע עם מזגן שהוא כביכול 9400 BTU [כמדומני], ולא מצליח לחלוטין לקרר חדר שינה בן 9 מ"ר בקושי.

ודבר נוסף, כשאתם קונים מזגן בטרקלין יאקאב, ודאו היטב האם מזגן הטורנדו המובטח לכם לא התחפש במקרה למזגן סאגא. חבל להיות מופתעים כשהמתקין כבר בבית והמזגן מגיע במשלוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י sarit1ef;624367:
חדשים יחסית? איזה דגם? כמה שילמתם...:eek:
כחמש שנים.
קנינו אינוורטר, ואנחנו מרוצים מאוד. קנינו יחידה חיצונית של שני כ"ס שמתפלגת שלני חדרים- 1 כ"ס בכל חדר, וזה מעולה. זה עלה באזור ה 5,000 -4,000 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אושר;624536:
כחמש שנים.
קנינו אינוורטר, ואנחנו מרוצים מאוד. קנינו יחידה חיצונית של שני כ"ס שמתפלגת שלני חדרים- 1 כ"ס בכל חדר, וזה מעולה. זה עלה באזור ה 5,000 -4,000 ש"ח.

זה צריך להיות ממוקם בקיר משותף של שני החדרים? כי יש לי שם ארונות.
זה דווקא נשמע מענין מה שאת כותבת. איפה קנית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
[/QUOTE]להלן תוצאות הבירורים שערכנו:

תדיראן נחשבים לטובים ביותר בארץ מאז ומתמיד.
[/QUOTE]
אלו היו גם תוצאות הבירורים שלנו ואנו נהנים עד הגג. אגב בחודש האחרון יצא לי להיות באיזה עוד חמש דירות שונות שגם הם ממוזגות באמצעות מזגני תדיראן מהדגם שלנו וכולם גמרו עליהם את ההלל. (רק אני לא... כי קפאתי שם מקור, מרוב שזה חזק!!!)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה