דרוש מידע מחירי הפלאפל לעומת מחירי הפיצות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מדוע מחירי הפיצות כיום זולות באופן משמעותי מבעבר (מגש ב25 שח)
ולעומת זאת מחירי הפלאפל הם באזור ה20 שח ויותר
פלאל מספיק לאדם אחד בעוד פיצה (גם הזולות) מספיקות ל2 ויותר
מדוע בבני ברק לא הצליחו להוריד א המחירים גם בפלאפל??
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
חשבתי שרק במודיעין עילית מחירי הפלאפל הם בין 15 ל18

אבל תכלס'
יתכן כי העבודה לפלאפל היא הרבה יותר קשה ומורכבת
רק הפלאפל לטחון ולקצוץ ירקות ולדאוג שלא יתקלקל ושהכל יישאר טרי
ולהכין אחד אחד.

פיצה מכינים בשניות. (והוא גם פחות בריא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מדוע מחירי הפיצות כיום זולות באופן משמעותי מבעבר (מגש ב25 שח)
ולעומת זאת מחירי הפלאפל הם באזור ה20 שח ויותר
פלאל מספיק לאדם אחד בעוד פיצה (גם הזולות) מספיקות ל2 ויותר
מדוע בבני ברק לא הצליחו להוריד א המחירים גם בפלאפל??
זכור לי מלפני כמה שנים שהיה באזור 10 אולי אפילו פחות מנת פאלפל ככה קפצו המחירים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אולי בגלל שפלאפל מפרנס כמה חנויות:
- חנות ירקות (מלפפון, עגבניה, חצילים, בצל)
- מאפיה (פיתות)
- מעדניה ( חומוס, טחינה ושאר סלטים)
- חמוצים (זיתים ומלפפון-חמוץ)
- צ'יפס (בדר''כ מקבלים אותו מוכן וחתוך)
וכמובן הכדורים עצמם.
וגם החלפת שמן כמה פעמים לאורך היום (במקומות שמכבדים את עצמם)
וגם עלות פינוי השמן המשומש לא ניתן לזורקו לכיור..

כך שכל אחד מהם לוקח רווח קטן
וזה מתבטא במחיר המנה.

אולי בפיצה זה פחות ספקים?

וגם בדר''כ המוזלים זה רשתות ארציות
שמקבלות כנראה את החומרי גלם במחיר נמוך
עקב כח קניה גדול.

לעומתם רוב הפלאפלים
הם בודדים ועצמאיים
ומן הסתם זה מתבטא במחירים שהם משלמים לספקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מדוע מחירי הפיצות כיום זולות באופן משמעותי מבעבר (מגש ב25 שח)
לא קל למצוא פיצות במחירים האלו אלא אם כן מדובר במשהו לא ברמה בכלל
ולעומת זאת מחירי הפלאפל הם באזור ה20 שח ויותר
אני לא כל כך מתמצא במחירי הפלאפל אבל לדעתי זה באזור ה 15 ש"ח
כור לי מלפני כמה שנים שהיה באזור 10 אולי אפילו פחות מנת פאלפל ככה קפצו המחירים?
פעם זה היה עולה באזור 7 ש"ח ואפילו פחות
מדוע בבני ברק לא הצליחו להוריד א המחירים גם בפלאפל??
התשובה היא פשוטה : יש הרבה יותר חנויות של פיצות מאשר של פלאפל
(והוא גם פחות בריא)
אני לא חושב שזה קשור למחיר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני חושבת שהמחירים של הפיצות צנחו בעקבות רשת חדשה שפתחה פיצה ב20 מאז הכל ירד.
אם ככה אני מוכן למכור דירה ב 100,000 ש"ח
ואז כל המחיר של הדירות יצנח בבום..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצלינו עולה מנה באזור ה20-25 ש"ח..
אם ניק מהאשכול כאן פותח פלאפליה במחיר שפוי שיעדכן, נבוא בהמנוינו:)
ותכל'ס פלאפל זה חומרי גלם זולים יותר מפיצה (חומוס יבש, ירקות, פיתה וכו')
אין סיבה למחירים המופרזים.
לדעתי זה עיניין של זמן עד שמישהוא יפצח את השטיה של למכור בזול וירוויח ובענק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אצלינו עולה מנה באזור ה20-25 ש"ח..
אם ניק מהאשכול כאן פותח פלאפליה במחיר שפוי שיעדכן, נבוא בהמנוינו:)
ותכל'ס פלאפל זה חומרי גלם זולים יותר מפיצה (חומוס יבש, ירקות, פיתה וכו')
אין סיבה למחירים המופרזים.
לדעתי זה עיניין של זמן עד שמישהוא יפצח את השטיה של למכור בזול וירוויח ובענק.
ושמן? וטחינה? וצ'יפס? ועמבה..?
ומשגיח כשרות שבודק את גרגירי החומוס..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני חושבת שהמחירים של הפיצות צנחו בעקבות רשת חדשה שפתחה פיצה ב20 מאז הכל ירד.
פיצריה זולה לא מייצרת כלום במקום,
מקבלים ממפעל כדורי בצק קפוא
רוטב אדום
תחליף גבינה צהובה..
20 שקל זה מחיר בסדר גמור לצרכן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
פיצה ב25 זה כחצי מגש רגיל, שגם היום נמכר בכ45 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ושמן? וטחינה? וצ'יפס? ועמבה..?
ומשגיח כשרות שבודק את גרגירי החומוס..
את יודעת כמה שמן שמים בבצק של פיצה???
טחינה זה כלום כסף. וכנ"ל ציפס קונים את בשקיות ענק של 10 קילו
גבינה צהובה זה סיפור טיפה יותר יקר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זה מזכיר לי בדיחה:
אחד הגיע לדוכן פלאפל ושאל
כמה עולה אצלך מנה?
ענה לו: 25 ש"ח.
- אבל ממול הוא מוכר ב-7 ש''ח למנה?
- אז תלך לקנות אצלו..
- אבל נגמר לו..
- אם לי לא היה למכור
גם אני הייתי מוכר ב-7..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה