דרוש מידע מחירי הפלאפל לעומת מחירי הפיצות?

  • הוסף לסימניות
  • #41
יש עוד עניין
תמיד מנה אישית עולה יותר כסף.
כמה עולה פיצה אישית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אם ככה אני מוכן למכור דירה ב 100,000 ש"ח
ואז כל המחיר של הדירות יצנח בבום..
תפוס לי לקנות את הדירה. מזומן.
צור קשר a123 @ gmail.com
אני חושבת שהמחירים של הפיצות צנחו בעקבות רשת חדשה שפתחה פיצה ב20 מאז הכל ירד.
אנחנו קונים באחת משתי חנויות באחת עולה כמעט 90 ש"ח (אורי) ובשניה עולה 65 ש"ח.
הפיצות של ה25 ש"ח משביעות שני ילדים וצריך לקנות כפול או פי שלוש, עדיף כבר שיאכלו משולש אחד נורמלי. יוצא אותו מחיר.
פלאפל עולה 17 שקל למנה; יותר יקר מפיצה אבל הולך אצלנו בכמויות מסחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אולי נתחיל לפרט מה מכיל כל אחד מהמאכלים
וכן את זמן ההכנה,איפה קונים,עלויות, וכו’ אז תשפטו לבד...

פיצה
בצק- לכמות של 18 מגשים בינוניים (זה שעולה 25 שקל)
5 ק"ג קמח,5ליטר מים, 5כפות שמרים יבשים, 5 כפות מלח,5 כפות סוכר וחצי כוס שמן .
רוטב
1 שימורים רסק עגבניות, אחד שימורים קוביות עגבניות, מים ותבלינים. (שימורים-גודל ביתי של תירס וכד’)
גבינה צהובה (בד"כ מערבבים מוצרלה עם צהובה רגילה
ומשתמשים בכמות של כוס גבינ”צ למגש.

וכמובן שאם מכינים במקום העלויות הרבה יותר גבוהות בגלל מכשור, כ”א,ניקיון, כשרות, תקנים וכו’

פלאפל
פיתות-(בד"כ קנוי) קרטון של פיתות קפואות חצי אפויות יוצא כשקל לפיתה -תלוי בכמות שרוכשים)
אם אופים לבד החומרים ל 8-10 פיתות. קילו קמח, חצי כוס שמן,כף מלח,מים כף סוכר
חומוס ממרח(בד"כ קנוי) וטחינה
אם מכינים לבד -חומוס,טחינה גולמית,שום,מלח,מיץ לימון.
סלט- אין צורך לפרט (מלפפון, עגבנייה, פלפל)
חמוצים וזיתים
יש תוספת של חצילים,בצל,כרוב וכד,
צ'יפס תפו"א-ניתן לקנות שק של 10 ק"ג חלוף וחתוך ב48 שקל (ולא ניתן להעביר מיום ליום.
כדורי פלאפל
חומוס,כוסברה, פטרוזיליה פרורי לחם/לחם סחוט,תבלינים (בתקווה שלא שכחתי כלום)
שמן לטיגון (ניתן לקנות אבקת פלאפל אבל יש הבדל משמעותי בטעם.

וגם כאן יש להוסיף יש עלויות רבות של מכשור ניקיון כשרות תקנים כ”א ועוד ומה שיש כאן ואין בפיצה זה שאת רוב המוצרים לא ניתן לשמור מיום ליום.

מקווה שלאחר הפרוט תצליחו להבין קצת את ההבדלים
באופן כללי
תראו את הערך התזונתי של פיצה לאומת הפלפל
איך אומרים- על בריאות משלמים
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
גם פיצה וגם פלאפל זה לא עד-כדי-כך גרוע כמו שמשווקים אותם.
מה יש בפלאפל? פיתה (נכון, מקמח לבן. כמו הלחם בבוקר) מלפפון, עגבניה, חומוס וטחינה ושומו שמים גם 2 קציצות חומוס מטוגנות בהמון שמן שרוף (בבית מטגנים קציצות במים, אהה.)
מה יש בפיצה? שוב, בצק לבן (כמו בסנדוויץ'), רסק עגבניות וגבינה צהובה (או מוצרלה, תלוי באיזו חנות) כמו טוסט שמכינים בבית, זה הכל. (ברור שהחומרים פחות איכותיים אבל עדיין זה לא נפט)
הרבה פחות בריא, לדוגמא, לאכול סופגניה בבית לקינוח אחרי ארוחה בריאה. משלים את הקלוריות החסרות בצ'יק צ'ק
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אנחנו קונים באחת משתי חנויות באחת עולה כמעט 90 ש"ח (אורי) ובשניה עולה 65 ש"ח.
הפיצות של ה25 ש"ח משביעות שני ילדים וצריך לקנות כפול או פי שלוש, עדיף כבר שיאכלו משולש אחד נורמלי. יוצא אותו מחיר.
פלאפל עולה 17 שקל למנה; יותר יקר מפיצה אבל הולך אצלנו בכמויות מסחריות
פיצה אקסטרה משביעה ב3 משולשים, ופיצה אורי בשתי משולשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
פיצה אקסטרה משביעה ב3 משולשים, ופיצה אורי בשתי משולשים.
לא יודעת מה אצלכם
הילדים אצלנו אוכלים משולש אחד גג אחד וחצי (אורי) ומפוצצים עד הבוקר.
המבוגרים אוכלים שתיים ואז חייבים קפה בשביל להצליח לנשום : )
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #47
לא יודעת מה אצלכם
הילדים אצלנו אוכלים משולש אחד גג אחד וחצי ומפוצצים עד הבוקר.
המבוגרים אוכלים שתיים ואז חייבים קפה בשביל להצליח לנשום : )
מינימום 2 משולשים באורי וכלה במגש אקסטרה פיצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
מה יש בפלאפל? פיתה (נכון, מקמח לבן. כמו הלחם בבוקר) מלפפון, עגבניה, חומוס וטחינה ושומו שמים גם 2 קציצות חומוס מטוגנות בהמון שמן שרוף (בבית מטגנים קציצות במים, אהה.)
צ'יפס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
וואי שכחתי. אחת אפס
אף אחד אצלנו לא אוהב לכן פרח מזכרוני...
(ועדיין לדעתי זה לא גרוע כמו שמציגים את זה. בפרט לא אם זה לא על בסיס יומי)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #52
רק אצלנו כל חנויות הפיצה מתחילות במינימום 65 ש"ח???? :oops:- חוץ מחנות אחת שאני מכירה ב25 ש"ח ל-'פיצהדף'
כל ה6 חנויות ליד הבית שלי נעות בין 65 ש"ח ל80 או יותר למגש אחד.

וכשהם שמו מגנטים ושלטים בכל השכונה התברר שהם עושים מבצע של קנה מגש ב60 - קבל בקבוק קולה...
:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
העיר הכי יקרה בארץ אולי;)
מה בסביון יש פיצה ב25ש"ח????:oops::oops::LOL:
אבל כידוע שהמחיר של המרכז זה לא רק דירות אלא כל היתר, אז כן - גם פיצה...
אצלינו פרסמו "עקב המצב, מגש ע-נ-ק ב70 ש"ח"... אם יצאתם לחל"ת - לכו לפתוח פיצריה,
עם שלטי "דווקא עכשיו, פיצה." אתם מתעשרים באחת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
גם פיצה וגם פלאפל זה לא עד-כדי-כך גרוע כמו שמשווקים אותם.
מה יש בפלאפל? פיתה (נכון, מקמח לבן. כמו הלחם בבוקר) מלפפון, עגבניה, חומוס וטחינה ושומו שמים גם 2 קציצות חומוס מטוגנות בהמון שמן שרוף (בבית מטגנים קציצות במים, אהה.)
מה יש בפיצה? שוב, בצק לבן (כמו בסנדוויץ'), רסק עגבניות וגבינה צהובה (או מוצרלה, תלוי באיזו חנות) כמו טוסט שמכינים בבית, זה הכל. (ברור שהחומרים פחות איכותיים אבל עדיין זה לא נפט)
הרבה פחות בריא, לדוגמא, לאכול סופגניה בבית לקינוח אחרי ארוחה בריאה. משלים את הקלוריות החסרות בצ'יק צ'ק
2 קציצות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
התשובה פשוטה מאוד יש יותר מתחרים בפיצות מאשר בפלפל
בכל בני ברק יש 49 חניות פיצה לעומת 18 חניות פלפל וגם הם לא רשתות אם פירסום וכו'
בקיצור מי שמסתפק מה לפתוח שילך על פלפל
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
התשובה פשוטה מאוד יש יותר מתחרים בפיצות מאשר בפלפל
בכל בני ברק יש 49 חניות פיצה לעומת 18 חניות פלפל וגם הם לא רשתות אם פירסום וכו'
בקיצור מי שמסתפק מה לפתוח שילך על פלפל
בכלל מי שרוצה להרויח יותר שיפתח חומסיה כמו חמוס אליהו וכד' בבני ברק
ותוך כמה שבעות תהיו מליונרים......
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אנשים קונים פחות פלאפל, יש לזה פחות ביקוש ולכן יש פחות חנויות ולכן המחירים עולים
חוץ מזה שאין מה להשוות הכנה של מנת פלאפל (אפילו רק ההרכבה של המנה אחרי שהקציצות והצ'יפס מטוגנים והירקות חתוכים) שלוקחת לפחות 3 דקות למנה שבזמן הזה בפיצריה מכניסים 5 מגשים לתנור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
התשובה פשוטה מאוד יש יותר מתחרים בפיצות מאשר בפלפל
בכל בני ברק יש 49 חניות פיצה לעומת 18 חניות פלפל וגם הם לא רשתות אם פירסום וכו'
בקיצור מי שמסתפק מה לפתוח שילך על פלפל
..
התשובה היא פשוטה : יש הרבה יותר חנויות של פיצות מאשר של פלאפל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה