התייעצות מחירי פוראוור - שווים את המחיר המאוד גבוה?

  • הוסף לסימניות
  • #2
מה פירוש?
אין מוצרים כמו שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צריך לשלם למשווקות, בכל מקרה המוצרים טובים מאוד, אבל אני ממליץ להזמין באתר של פורוואר , זה הכי נוח, יעיל, ברור וגם ניתן לחלק ל 18 תשלומים וזה מגיע עד הבית... המלוח עולה עשרים ש"ח ללא קשר איזה מוצר וכמה מוצרים, או ב8 שקל משלוח לנקודה מסוימת שאתה צריך לאסוף ויש שם גם הנחות למי שקונה הרבה בלי לבקש מהמשווקת שתעשה זאת
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא זה הדיון כאן.
הדיון כאן הוא אם הם יותר טובים ממוצרים אחרים בשוק, והאם בפער.
מוצר טוב ניתן לקחת עליו כפול גם הוא לא ממש פי 2, כך כל המותגים עובדים...
אבח יתכן שזה פי 2 במדויק אני פשוט לא יוגע
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
* אין לי שום מניה בפוראוור,
אבל כן המלצתי להמון אנשים שראו תוצאות טובות מאוד,
ואני שמחה לעזור לאנשים, בפרט כשיש בעיה רפואית מהותית,
ויש מוצר טבעי ויעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
* אין לי שום מניה בפוראוור,
אבל כן המלצתי להמון אנשים שראו תוצאות טובות מאוד,
ואני שמחה לעזור לאנשים, בפרט כשיש בעיה רפואית מהותית,
ויש מוצר טבעי ויעיל.
השאלה אם ניסו מוצרים תואמים, או שאנשים רגילים לקחת רק אנטיביוטיקה ואקמול, והיחידים שפתחו להם את הראש לכיוון האלטרנטיבי היו הסוכנים של פוראוור.
ואם היו קונים (למשל) פרופוליס בבית המרקחת, הייתה אותו תועלת בחצי המחיר.

מעניין אותי אם מישהו בדק את זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
השאלה אם ניסו מוצרים תואמים, או שאנשים רגילים לקחת רק אנטיביוטיקה ואקמול, והיחידים שפתחו להם את הראש לכיוון האלטרנטיבי היו הסוכנים של פוראוור.
ואם היו קונים (למשל) פרופוליס בבית המרקחת, הייתה אותו תועלת בחצי המחיר.

מעניין אותי אם מישהו בדק את זה...
או אלוורה, שזה רכיב משמעותי אצלם..
אני משתמשת רק במשחת חימום כתחליף לוולטרן
כשהיו לי ילדים קטנים- השתמשתי בה גם לעיסוי בשיעול וברונכיט
עד שהגיע לשוק שמן רליף, שלטעמי ולנסיוני מוצלח יותר....
אבל לשרירים תפוסים ודלקתיים- עדיין משתמשת במשחה שלהם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
השאלה אם ניסו מוצרים תואמים, או שאנשים רגילים לקחת רק אנטיביוטיקה ואקמול, והיחידים שפתחו להם את הראש לכיוון האלטרנטיבי היו הסוכנים של פוראוור.
ואם היו קונים (למשל) פרופוליס בבית המרקחת, הייתה אותו תועלת בחצי המחיר.

מעניין אותי אם מישהו בדק את זה...
כנראה שיש מוצרים מקבילים,
אני סומכת על פוראוור בכמה דברים שמאוד עזרו.
לגבי מחירים, לא יודעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לדוגמה:
עכשיו בחורף מאוד הולך לחיזוק המערכת החיסונית, פרופוליס +מזון מלכות.
הפורמולה של פוראוור - כ 3.3 ש"ח לכמוסה
הפורמולה המקבילה של אלטמן, חברה איכותית ויקרה - כ 1.60 ש"ח לכמוסה.
חצי!!

(אני מדגיש שאינני רוקח ולא בדקתי והשוותי בצורה מדעית את שתי הפורמולות).
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש דברים שניסיתי והיו טובים בפער ממוצרים מקבילים ויש דברים שניסיתי והיו פחות טובים ממוצרים מקבילים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לדוגמה:
עכשיו בחורף מאוד הולך לחיזוק המערכת החיסונית, פרופוליס +מזון מלכות.
הפורמולה של פוראוור - כ 3.3 ש"ח לכמוסה
הפורמולה המקבילה של אלטמן, חברה איכותית ויקרה - כ 1.60 ש"ח לכמוסה.
חצי!!

(אני מדגיש שאינני רוקח ולא בדקתי והשוותי בצורה מדעית את שתי הפורמולות).
תבדוק בהשוואה כמה פרופוליס של פוראוור מכיל לעומת חברות אחרות, הרבה יותר! זה תלוי כמה כל כדור מכיל ולא כמה כדורים יש באריזה.
לגבי הזמנת מוצרים מחול, אכן בחול זול יותר בעקבות המעמ +מס יבוא...
הכשרות היא אותה כשרות זה אותו מפעל בדיוק.

 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש אפשרות להזמין מחו"ל, או שצריך להשיג מישהו שיביא?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

רציתי להתייעץ
הציעו לנו משהו שלא מריח טוב בכלל בכלל.
אני אקדים ואומר שאין לי צל של ספק אם לגשת לעסקה או לא.
כי אני לא עושה את זה בכל מקרה.


השאלה שלי רק האם משהו נתקל בזה, והאם מישהו יכול להצביע לי נקודתית היכן העוקץ?

אוקיי אז הסיפור בערך ככה:
אחד שמייבא רכבים מחו"ל. רוצה לייבא רכב מאד מאד יקר, לרשום אותו על שמנו, שאנחנו נוציא את המימון- ההלוואה ל 50 אחוז, ו50 אחוז הוא מביא מזומן.
הוא יעביר לנו שכר נאה, וכן כמובן כל חודש את סכום ההלוואה..
מתחייב תוך שנה לסדר את העניין למכור את הרכב ולכסות את ההלוואה
ולנו יש בתמורה, וכעירבון, רכב יקר מאד הרשום על שמנו.. שאם הוא לא ישלם/יאבד אז הרווחנו גם את חלקו...
מצד שני הרכב אצלו...
כמה מכרים שלנו כבר עשו את זה ובנתיים הכל דופק.

ניסיתי לשאול הגימיני הוא ממש לא התלהב וגם נימק..לדעתו הסיכון כאן גבוה מדיי.. להוציא הלוואה ככ גדולה.. אבל הוא מביא כל מיני דברים שכבר כן שללתי את זה.. ודברים שניתן גם להכניס לחוזה

מעניין אותי האם מישהו נתקל בכזה סוג הצעה?
  • חחח
Reactions: aabb1 //
7 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה