דרוש מידע מחפשת בית החלמה לאחר הלידה......מה ממליצים?

בביכורים,
הערביה פשוט נכנסה ועשתה את שלה
כשאני הייתי במקלחת...

רק תדמיינו את הלחץ שהרגשתי
שמא לא הכנסתי את כל דברי הערך לתיק..
 
אני אישית נהניתי בביכורים הרבה יותר מבטלזסטון, למרות שיש מצב שהאוכל בטלזסטון יותר מבחר אבל המרצפות המנוקדות והישנות עם הוילונות הפרחוניים בחדר אוכל פחות עשו לי את זה..
בביכורים הכל חדש ומזמין ואלי זה יותר מדבר.
לכל אחת מתאים משו אחר..
 
היה נעול!
היא פשו פתחה עם מפתח ונכנסה
זה היה חלק מהזעזוע שלי
זכרון של ציפור נהיה לי...
פתאום את מזכירה לי שגם בביכורים זה מה שהיה.
ביום שלמחרת, תפסתי אותה בזמן שהיה נוח לי ואמרתי לה שתנקה אצלי *עכשיו* בבקשה.
אחר כך יכלתי לישון בלי לקבל התקף לב מרוב בהלה באמצע...
 
לאלו שהיו בחודש האחרון בביכורים / טלזסטון-
האם ביקשו ממכן תו ירוק?
האם שואלים על הנושא?
 
לא קראתי הכל, אבל אהבתי בביכורים את האפשרות לבוא עם הבעל.
וגם את האייס קפה בארוחת ערב...
 
התלוננתן?
כנראה שלא...
תכלס, הם מאד קשובים לתלונות של יולדות ומשפרים כל הזמן.
לדוג' פעם בפרוג עלה העניין שלא היה וילונות בחדרים משותפים (הי היו מעוצבים שהמיטות לא אחת מול השניה)
תכלס זה הגיע להנהלת בית החלמה שלא ידעה שזה מפריע לנשים ומיד הם התקינו וילונות.

אגב, אני באמת נועלת כי אני לא סובלת התפרצויות לחדר, יכול להיות גם טעות של יולדת...
הדלת הייתה נעולה! והבנתי שאין מה להתלונן ממש חבל...
 
עכשיו חזרתי מאם וילד..........
מתגעגעת כבר לפעם הבאה!!!!
כבר פעם 4 ב"ה שהלכתי לשם ובעז"ה אחזור רק לשם.
השקט, הפרטיות, הרוגע!!!!! צוות מושלם בתינוקיה, רוגע ושלווה.
תמיד כשבאתי ביתי היתה רגועה ונינוחה....
אם את באמצע אוכל והקטנה בוכה המטפלת אומרות לך לגמור לאכול והן משגיחות בינתיים.
אוכל מעולה, בשפע מגוון וטעים.
בקיצור: מומלץ מאד.
במיוחד חדר הנקה-- החדר הסגול
שמחה שנהנית, הייתי שם 3 פעמים ו3 פעמים בטלזסטון, עד שאת לא בעוד מקום לא תדעי להשוות.
 
לא חושבת שהוגן לומר ש"כולם חייבים להגד שמהמם בביכורים כי זה סטייל",
כל כך לא מכבד את הדעה והחויה של האחרות.
באופן אישי הייתי באם וילד, בהדסה בייבי ובביכורים, ונהניתי באחרון בלי השוואה בכלל לשאר.
אמנם באם וילד הייתי פעם אחת- ומייד אחרי הלידה, בשונה מבשאר המקרים, ובכל אופן אני חושבת שהחויה שלי בביכורים היתה טובה משמעותית.
היחס האישי והמפנק (קראתי פה תיאורים על טלז סטון, והזדהיתי עם כל מילה- על ביכורים), התינוקייה המדהימה, החדר המלונאי לחלוטין, האוירה הכל כך מיוחדת ונעימה! והקרבה היחסית למרכז (ניצלתי לשוטטות ולקצת שופינג)- עשו לי את זה יותר מהכל.
והאוכל אגב, היה סבבה. נראה לי ברמת הסגנון והמבחר של מלון רמדה.
באם וילד נהניתי בעיקר מהאוכל המגוון והעשיר- בהחלט חויה קולינרית מהנה ושווה ביותר, אבל בשקלול הסופי כאמור אחזור בע"ה לביכורים

מתנצלת אם דברי נשמעו לא מכבדים את הדעה והחויה של האחרות.
כונתי לא היתה דוקא לדעות כאן אלא באופן כללי. יצא לי לשמוע מעוד נשים בכל מיני מקומות ש'אין על ביכורים' ונוצרה לי תחושה שבגלל שזה חדש ועדכני ובגלל שזה מלון וסטייל ובגלל שזה לא מה שהכרנו עד היום, כביכול. נשים 'מוכרחות' לאמר שזה מושלם כשאם נבדוק אחד על אחד לא בטוח שזה יותר ממקום אחר שוב ברור שזה אינדוידואלי וברור שזה משתנה מאחת לשניה ויש מעלות לכל מקום ולא באתי לקטול לא את ביכורים, לא את הדעה ולא את החויה של אף אחת כאן.
באתי לאמר את התחושה שלי שאולי אנחנו מדווחים על דבר מתוך מניע חברתי ולא ממקום אמיתי ונקי של מה היה ומה יש שם.
כל אלה שכתבו על הנאתן המרובה, שמחתי מאד איתן ובשבילן.
ואגב, היה נעים יותר אם היית מסבה את תשומת ליבי שדברי לא מובנים דים בצורה מעודנת ועינינית יותר... בטוחה שלכך היתה כונתך, לכבד את דעת כולן.
 
הייתי בביכורים, מאד נהניתי, שקט, שירות נחמד, סטייל מלון וכו'.
אבל האוכל :sick:
לא אכיל לטעמי.
 
ואגב, היה נעים יותר אם היית מסבה את תשומת ליבי שדברי לא מובנים דים בצורה מעודנת ועינינית יותר... בטוחה שלכך היתה כונתך, לכבד את דעת כולן.
לא התכוונתי לצער, מתנצלת אם היה נשמע לא נעים.
 
ביכורים סזה קומה/ קומות בתוך מלון הנביאים.
ככזה - אין שום בעיה להגיע לשם, כמו כל אורח אחר במלון. לגבי החזרים מקופ"ח - אין לי שמץ

אשמח להסבר
מהיכרות שלי יש כניסה נפרדת ל 2 הקומות של ביכורים
מלון הנביאים זה קומות אחרות וכניסה אחרת

מה הכוונה להגיע כאורח נניח ורוצים להגיע בלי תינוק לוקחים חדר במלון הנביאים, והחדר אוכל משותף??
לא ראיתי כשהייתי שם אורחים מבחוץ?
 
אני חושבת שזו תוספת של בערך 150 ללילה בחדרים הסטנדרטיים, יתכן ואני טועה.
(ניסית בעבר חדר משותף? תבררי אם מתאים לך, אישית מעדיפה לוותר על בית החלמה אם האופציה היא שהות משותפת)​
כן, ניסיתי כמה וכמה פעמים והפעם נראה לי שיותר מתאים לי פרטיות וביות..
תודה רבה על המידע!!
 
לכל אלו שכותבות שהן אף פעם לא שמעו תלונות על X Y Z
אני! לא! מתכננת! לחזור! לבית! החלמה!
חזרתי חולה מטלזסטון!
מורעבת! מושפלת!
האחיות לא גמרו לצעוק עליי שהתינוקת לא עולה במשקל!

אחרי שהסתיים החל"ד טסתי לחופשה בחו"ל ועזבתי עבודה ורק אז חזרתי לעצמי!

כל אחת וכל לידה זה משהו אחר.
אי אפשר להכריז "אף אחת לא!" תמיד תמצאי את זו שכן משהו!


הגיעה אחרי לטלזסטון מישהי שישבה במקום להתרשמות וחזרה הביתה. לא הסכימה להישאר שם לילה אחד.
 
אני הייתי באם וילד לפני כמה שנים ובביכורים הייתי לפני שנה,
בשתיהם מאד נהניתי. בביכורים לקחתי חדר עם חצר קטנה היה מהמם סטייל של מלון
אוכל מעולה, אני הייתי מאד מרוצה והמלצתי לכל מי ששאלה אותי.
 
קופצת על האשכול...
שמעתי שמועה שאם וילד על סף סגירה ..אין כמעט אוכל ובאופן כללי העסק שם מקרטע..
מחפשת מידע אמין ממי שהיתה ממש בחודש/חודשיים האחרונים.
איך היה?
המקום מתוחזק כרגיל?
האוכל בשפע וטעים כמו בעבר?
התינוקיה מתפקדת היטב?
היתי שם לפני 3 וחצי שנים והיה לי מקסים....
רוצה רק לדעת שגם עגשיו הכל אותו דבר...
 
קופצת על האשכול...
שמעתי שמועה שאם וילד על סף סגירה ..אין כמעט אוכל ובאופן כללי העסק שם מקרטע..
מחפשת מידע אמין ממי שהיתה ממש בחודש/חודשיים האחרונים.
איך היה?
המקום מתוחזק כרגיל?
האוכל בשפע וטעים כמו בעבר?
התינוקיה מתפקדת היטב?
היתי שם לפני 3 וחצי שנים והיה לי מקסים....
רוצה רק לדעת שגם עגשיו הכל אותו דבר...
גיסתי היתה שם לפני חודש
ונהנתה מאוד
מהכל
 
קופצת על האשכול...
שמעתי שמועה שאם וילד על סף סגירה ..אין כמעט אוכל ובאופן כללי העסק שם מקרטע..
מחפשת מידע אמין ממי שהיתה ממש בחודש/חודשיים האחרונים.
איך היה?
המקום מתוחזק כרגיל?
האוכל בשפע וטעים כמו בעבר?
התינוקיה מתפקדת היטב?
היתי שם לפני 3 וחצי שנים והיה לי מקסים....
רוצה רק לדעת שגם עגשיו הכל אותו דבר...
גם גיסתי היתה שם לפני כחודש וחצי, ונהנתה מאוד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה