דרוש מידע מחפשת המלצה על מזרון איכותי לחדר שינה. תודה:)

  • הוסף לסימניות
  • #1
היי לכולם:)
מחפשת המצלה על מזרונים טובים ונוחים לחדר שינה.
לא אוהבת את הקשים מידי.
הבנתי שיש מזרונים מחברות מותגים, ויש את אותם מזרונים מאותה חברה מייצרת רק בלי המותג בחצי מחיר.
משהו שמע? יודע?

אשמח להמלצות על מזרון איכותי במחיר סביר של עד 2000 שקל למזרון.

תודה מראש :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קניתי לפני חצי שנה,דומני שעלה כ''א 1800 הוא מזרון שממוצע בין קשיח לרך ונוח מאוד. עדיף ללכת לחנות ופשוט להתנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חברת פולירון היא חברה מעולה.
גם חברת ג'נסיס היא חברה שמשתווה באיכותה לסימונס לדוגמא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ראשית כדאי לבדוק לגבי שמירת שבת של המפעל / יבואן וכל אחד ישאל את הרב שלו האם להתחשב בזה או לא
לגבי המזרן כל אחד והטעם שלו לא נראה לי לעניין שאחד ימליץ וכולם יתחברו למזורן הכי מומלץ לרדת לחנות שיש עולם תצוגה ולהרגיש
אני אישית רכשתי מרזן של ישרים בעולם המוצרים בביתר עילית יש להם שם תצוגה של המזרנים והמחירים סבירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מזרן עם שנות אחריות כמה שיותר ובנוסף גם קלאסי לא קשה מידי ולא רך מידי
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
קנינו מוייס רהיטים של ד"ר גב = מושלם!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בדיוק עכשיו אני אחרי ברור רציני על מזרנים ומיטות לחדר שינה
הסתובבתי במלא חנויות ק"ס ב"ב והצפון

אז כך לגבי המזרנים
קודם כל מאמר מחכים מאוד!!
שנית אמרו לך פה לטקס/ויסקו/ כל מיני חברות מותג
למעשה יש בארץ שני מקומות שמיצרים את החומרים למזרונים אצל אחינו בחברון ובישראל
ובסופו של דבר כולם יוצאים מאותה הכתובת גם החברות הכי גדולות והכי מותגיות
רק מה כל חברה בוחרת לה רמה וכמות של תפריט על כל מזרון
(תקראי את המאמר שהבאתי לך ותביני על מה מדובר)

ובכמה מילים:
לטקס זה- הוא מזרן יותר רך את יותר שוקעת בו
ויסקו זה רק טיפה את שוקעת במין רכות עדינה כזו אבל מגביה אותך חזרה
יש לויסקו מין 'ממורי'- זיכרון. הוא זוכר אותך
לכן אם תהיי על המזרן של בעלך או להפך אפילו שקניתם את אותו המזרון זה לא ירגיש לך אותו דבר
כי הוא זוכר את מי שישן עליו

2 הדברים הנ"ל הם רק שכבה בתוך המזרן
אם הם פחות מ5% אז אין להם שום אפקט וסתם לקחו ממך עוד כסף רק בשביל השם
אז כדאי לברר זאת!

כל שאר המזרן עשוי מכל מיני סוגים של ספוג כמו כחול/צהוב /וורוד/סגול וכו'
ויש מזרנים שהם דו"צ זה אומר שצד אחד סגנון מסוים וצד שני אחר וניתן לבחירה מה נוח לך

בגלל הנ"ל לא יעזור לך שאמרו לך ''לי זה היה מעולה'' ''ולי זה החיה את הגב'' וכו'
וגם לא יעזור מותג וסטייל וכו'
לא בהכרך מזרן יקר יהיה טוב לך.
את צריכה לראות ממה זה מיוצר לראות האם זה מתאים לתנאים שלך
מה כן פשוט לשכב ולבדוק
בעלי החנות מבינים את זה הם פשוט זזים ונותנים לך לשכב ולבדוק
ויש הבדל בין ישיבה לשכיבה
לכן צריך לשכב ולהיות בטוח!


למעשה קנינו מיזרון של בני מלכים עם שכבת ויסקו עלה 1400ש"ח למיזרון

הרבה הצלחה ושינה מעולה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא יעזור לך שאמרו לך ''לי זה היה מעולה'' ''ולי זה החיה את הגב'' וכו'
וגם לא יעזור מותג וסטייל וכו'
לא בהכרך מזרן יקר יהיה טוב לך.
את צריכה לראות ממה זה מיוצר לראות האם זה מתאים לתנאים שלך
מה כן פשוט לשכב ולבדוק
בעלי החנות מבינים את זה הם פשוט זזים ונותנים לך לשכב ולבדוק
ויש הבדל בין ישיבה לשכיבה
לכן צריך לשכב ולהיות בטוח!
הכי חשוב!
להתנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה