מחפשת מומחה לעקירת שיני בינה בירושלים

  • פותח הנושא FL
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
השיניים עם שורשים מסובכים מאד..........
צריכה מישהו ספץ
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ד"ר שבת.
צריך לב חזק אבל הוא רופא מעולה, עקר לי שן ולא הרגשתי אח"כ כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ד"ר ערן רגב מהדסה עין כרם.
מומלץ מאד מאד!!
רופא מומחה בסדר גודל למקרים מורכבים (באים אליו מכל הארץ)

חוץ מזה שהוא אדם עדין ונחמד מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
ד"ר רוברט מרח' קרן היסוד בירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ד"ר דאוד מהדסה. (כן, ערבי)
עובד גם במאוחדת.
יש לו ידיים זהב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ד"ר רוברט מילר מקרן היסוד בירושלים
2 דקות והשן בחוץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני עשיתי אצל אדיר כהן. פשוט אדיר...
תוך כמה דקות השן בחוץ! (עשיתי שתיים אצלו, עם שן בינה כלואה).
מאד עדין, ומקצועי!
מס' הטל' שלו: 02-6249922
בהצלחה. תקחי בחשבון שביומיים שלושה הראשונה, זה כואב ולא נעים. (לקחת אקמול, אופטלגין וכו')
אבל זה משתנה מאחד לשני, יש כאלו שסובלים יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י רחליקה;1495825:
אני עשיתי אצל אדיר כהן. פשוט אדיר...
תוך כמה דקות השן בחוץ! (עשיתי שתיים אצלו, עם שן בינה כלואה).
מאד עדין, ומקצועי!
מס' הטל' שלו: 02-6249922
בהצלחה. תקחי בחשבון שביומיים שלושה הראשונה, זה כואב ולא נעים. (לקחת אקמול, אופטלגין וכו')
אבל זה משתנה מאחד לשני, יש כאלו שסובלים יותר...

ממליצה עליו גם כן, גם אני וגם בעלי עקרנו אצלו, אני הגעתי אליו אחרי שטופלתי אצל רופא שיניים אחר, שאמר שהעקירה חייבת להיות כירורגית, הייתי מאוד לחוצה ודחיתי את הקץ עד שהגעתי אליו ותוך חצי דקה עקר לי בלי כאב, בלי תפרים קצת דימום עד הערב ואחר כל שכחתי מהסיפור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
את השם של ד"ר אדיר כהן שמעתי מהרופא שיניים שלי

עוד מישהו יש לו ניסיון איתו?
מה העלויות בערך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י פרשי;1495264:
ד"ר שבת.
צריך לב חזק אבל הוא רופא מעולה, עקר לי שן ולא הרגשתי אח"כ כלום.

צריך באמת לב חזק.. לא בטוח שמתאים לנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
המליצו פה על אופטלגין לאחרי העקירה
תזהרו מאוד מאופטלגין יש הרבה אנשים שזה עושה להם תופעות לוואי יותר חמורות מכאבי השיניים

קחו בחשבון אחרי עקירה כירוגית א"א לאכל הלחי נפוחה ובלילה יורד דם על הכרית
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י מיליארד;1495748:
ד"ר רוברט מילר מקרן היסוד בירושלים
2 דקות והשן בחוץ

גם כן ממליצה - עקרתי אצלו 4!
ושלחתי גם את אחותי מבני ברק לעקור אצלו 2....
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ד"ר אברמסון מקרן היסוד, ירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לי יש נסיון גם עם רוברט מילר וגם עם אדיר כהן.
שניהם מעולים. רוברט מילר מאד מקצועי ומהיר. אבל המחירים שלו גבוהים.
אדיר כהן - גם מקצועי ועושה עבודה טובה, והמחירים שלו נוחים יותר.
בכל מקרה זה לא תענוג גדול.. שיעבור בקלות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
המחירים של אדיר כהן נעים בין 700 / 800 ש"ח ל - 1200 ש"ח.
ודרך אגב, bbr הגעתי אליו דרכך. את המלצת לי עליו כששאלתי כאן בענין.
ובאמת אני חייבת לך את תודותיי! תזכי למצוות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מכירה משהו עם שיני בינה עם רקע מסובך מאוד, שהלך עד ביה"ח ברזילי באשקלון.
הרופאים שם כולם בוגרי הדסה, אך עקב מיקומו של ביה"ח בפריפריה - המחירים זולים מאד.
היה שם רופא בשם נועם ברוק (ברוק, למיטב ידיעתי עובד גם בהדסה, והוא כירורג פה ולסת ראשי במרפאת מגן אברהם בירושלים), רופא בשם ד"ר סיוון, ועוד כמה שאינני זוכרת את שמם.

הם הוכיחו מקצועיות במקרה מורכב למדי, כדאי לך לנסות ולברר שם.
(במקרים מסויימים, ובהפנייה של רופא, יתכנו גם החזרים מקופת חולים. כדאי לברר!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם את מחפשת בשביל עקירה כירוגית
ממליצה מאד מאד על פרופסור שטייר, הוא היה מנהל מחלקה של כירוגיה פה ולסת.
קיבלתי עליו המלצה מפישר, וגם היו כאן המלצות בעבר שדרכם ידעתי איך להגיע אליו במחיר זול. (תודה ל"סתם")
לא האמנתי עד שעברתי את זה, לא היה צריך אופטלגין ובקושי אקמול - רק ביום הראשון.
לא ירד דם על הכרית וכל התאורים ששמעתי מאחרים שעברו את זה, ב"ה אצלי לא היו.
הוא פשוט מומחה, וכמובן רק עם סייעתא דשמיא.
והיחס שלו מדהים!
אפשר להגיע אליו במחיר רגיל דרך המרפאות של הדסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ד"ר נועם ברוק עקר לי 4 שיניים 2 מסובכות. מקבל במרפאת מגן אברהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י efraty;1496197:
צריך באמת לב חזק.. לא בטוח שמתאים לנשים.

נכתב ע"י FL;1496362:



הגעתי אליו ליעוץ לגבי שן בינה קלועה, תוך כדי שהוא מסביר לי מה יש לי בדיוק אני רואה שהוא לוקח כמה מכשירים ו.. כמעט עקר לי במקום.. לא הבין למה נבהלתי, הוא אומר לי בואי נגמור עם זה מייד..
הוא נראה ממש מומחה אבל המרפאה קצת מיושנת, ציוד עתיק וכו'
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה