מידע שימושי מחפשת מידע על סמינר אפיק ללימוד מקצוע

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י טונר;993789:
אז מה את אומרת bbr, לסיכום? לשלוח לשם או לא?

לדעתי זה לא שאלה שאפשר לענות עליה על גבי פורום כן או לא זה תלוי בהמון נתונים מסביב ובשיקולים נוספים...

אני בעיקרון ביררתי בשביל בת משפחה, ואני אעביר לה את הנתונים ושתשקול לבד, לי אישית בינתיים אין את מי לשלוח לשם, אולי מקבלים שם בנים?? (הם אפילו אשכנזים);)


אם את רוצה את יכולה לשלוח הודעה בפרטי:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
המנהלת: רבקה אליעזרוב. אשה מדהימה.
הסמינר: אשכנזי וספרדי גם יחד פלוס כיתה חסידית
המסלולים: מזכירות ומזכירות רפואית, אדריכלות, הנדסת תוכנה, גרפיקה ומולטמדיה, גרפיקה ואיור ספרים, בימוי והפקה, חשבונאות, ואולי עוד.
האוירה: מקסימה, בריאה ושמחה ועם זאת רצינית ולימודית.

בשנים האחרונות מקובל מאד לעבור סמינרים לשם לימוד מקצוע. אני מכירה המון שעשו זאת וזה אפילו לא מוריד מניות בשידוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י TIP X;994389:
בשנים האחרונות מקובל מאד לעבור סמינרים לשם לימוד מקצוע. אני מכירה המון שעשו זאת וזה אפילו לא מוריד מניות בשידוכים.
אולי בציבור הליטאי. בחסידי, כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אשכול ישן................
אבל אשמח לדעת ממי שלמדה/ לומדת עכשיו באפיק מה סגנון הסמינר? הבנות? מהי הרמה הלימודית? והאם התעודה שמקבלים נחשבת אחכ' בשוק העבודה...? מקצועיות....?
מבררת לגבי לימודי גרפיקה ועיצוב.

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם אני מצטרפת לשאלה
אני מבררת רבות על אופי המקום
הייתי שמחה לשמוע ממשהיא שלומדת שם על הסגנון של הבנות המורות והשיעורים
וכן מה מבחינת הרמה הלימודית של המסלולים
אני ממבררת בעיקר על מסלול גרפיקה ועיצוב חזותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
רק עכשיו אני רואה את האשכול הזה
ראיתי כה שאמרו לגבי שידוכים או לא
אז דבר ראשון
משהי כתבת שם שבציבור החסידי מורידים
אז פה אני מודיעה לך
שהסמינר הזה נפתח בעיקר לחסידות
שמתחתנות בגיל 18 ואין להן שום מקצוע ביד.
ולגבי שאר המגזרים ב"ה רוב המחזור שלי כבר נשוי
עם בחורים מישיבות מצוינות!!!
וסתם במאמר מוסגר גם שידוך וגם עבודה זה משמים
לא משנה איפה תלמדו ואיזה תעודה תהיה לכן.
מעבר לזה מי שמעוננינת
יכולה לפנות אלי למייל שבחתימה.
בכיף אתן לה אינפורמציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כמורה שמלמדת שם במסלול בימוי והפקה ונהנית מאד ב'ה!
בנות מדהימות ספרדיות ואשכנזיות וחסידיות כאחד!!!
ומי שרוצה לבוא ללמוד להשקיע ולהתמקצע בסייעתא דשמייא גם מצליחה.
אבל מי שבאה לשם כדי להעביר כרטיס בשביל שבשידוכים יגידו שהיא בסמינר והיא במסגרת...
(יש גם כאלה....)
בכל אופן ממליצה על מגמת בימוי והפקה :)
צוות מהמם מגוון ומקצועי...
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אשכול ישן................
אבל אשמח לדעת ממי שלמדה/ לומדת עכשיו באפיק מה סגנון הסמינר? הבנות? מהי הרמה הלימודית? והאם התעודה שמקבלים נחשבת אחכ' בשוק העבודה...? מקצועיות....?
מבררת לגבי לימודי גרפיקה ועיצוב.

תודה רבה!
גם אני מצטרפת לשאלה
אני מבררת רבות על אופי המקום
הייתי שמחה לשמוע ממשהיא שלומדת שם על הסגנון של הבנות המורות והשיעורים
וכן מה מבחינת הרמה הלימודית של המסלולים
אני ממבררת בעיקר על מסלול גרפיקה ועיצוב חזותי

אשמח להחכים אתכן
אני מרכזת שם את מסלול הגרפיקה
מוזמנות לפנות בפרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
הרסת אותי רחלי עם התיאורים שלך..
אבל זה נכון..
למדתי שם השנה, נהנתי מאד!
יש הרצאות מאלפות, תכניות, הווי חברתי וכיף פשוט לבוא לסמינר
ככה אני הרגשתי
צוות מיוחד! גם בסמינר וגם במסלול!
מבחינת הסגנון בנות- יש הכל ואת בוחרת למי מתאים לך להתחבר... כמו בכל מקום
אני גם מאד ממליצה על בימוי והפקה!
כמובן תלוי מה אתן מחפשות? לאיפה אתן רוצות להגיע? כמה אתן מוכנות להשקיע בשביל זה?
מי שרוצה עוד פרטים או שאלות ספציפיות יכולה לפנות עלי במייל שבחתימה
יש לי סרטונים של הסמינר וכו'
בהצלחה לכן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הרסת אותי רחלי עם התיאורים שלך..
אבל זה נכון..
למדתי שם השנה, נהנתי מאד!
יש הרצאות מאלפות, תכניות, הווי חברתי וכיף פשוט לבוא לסמינר
ככה אני הרגשתי
צוות מיוחד! גם בסמינר וגם במסלול!
מבחינת הסגנון בנות- יש הכל ואת בוחרת למי מתאים לך להתחבר... כמו בכל מקום
אני גם מאד ממליצה על בימוי והפקה!
כמובן תלוי מה אתן מחפשות? לאיפה אתן רוצות להגיע? כמה אתן מוכנות להשקיע בשביל זה?
מי שרוצה עוד פרטים או שאלות ספציפיות יכולה לפנות עלי במייל שבחתימה
יש לי סרטונים של הסמינר וכו'
בהצלחה לכן!
מה לא צדקתי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מבררת בשביל מישהי-
יש להם גם השתלמויות?
אפשר ללמוד במקביל לסמינר?
(ל-י"ג י"ד כמובן...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
יש למישהו מידע אם לומדים שם מסלול של בדיקות תכנה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני מתעניינת בסמינר הזה אם יש פה משהי שיכולה לענות לי על כמה שאלות שתשלח לי בפרטי אני ממש אשמח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מישהי מכירה את הסמינר ויודעת אם יש שם מסלול הידרותרפיה?
אשמח לקבל פרטים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
האם הם מציעים גם תאר ואיזה מקצועות נלמדים שם
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בתי למדה שם לפני כמה שנים,
[ היום היא נשואה לבחור מתפרח + 3 ילדים.. למי שדואגת מהשידוכים -
היא דווקא התארסה ממש מוקדם ב"ה.]
לא רצתה מסלול סטנדרטי שממילא לא תעסוק בו אחר כך.
מאוד נהנינו,
הן מהיחס והן מההשקפה הצרופה שהיא קבלה.
הפעילות והמקצועיות.

לפני שקבלנו החלטה הלכתי בעצמי להתרשם מהמקום
וזה מאוד כדאי - אינה דומה שמיעה לראיה...
שאלנו את הרבנית קולודצקי תליט"א והיא אמרה
שאם זה לא כמו מכללה שעושים תואר - אפשר ללכת.

אפשר לברר אצל בתי - תמי - 0548421394
בהצלחה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מישהו יודע עם מי ניתן ליצור שם קשר בנוגע לרישום?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה