דרוש מידע מחפשת מידע על שיטת "מדק"

  • הוסף לסימניות
  • #41
זו דווקא שיטה שנחקרה מדעית ונלמדת באוניברסיטאות בקנדה
זה עוזר לכל ילד שהתגובה הרפלקסית שלו תקינה ואין בעיה אחרת שמונעת מהם להתפתח לדג' נוזלים באוזניים
אני בתור מטפלת שולחת ילדים שלא הולכים בלי סיבה נראית לעין לבדוק קודם נוזלים באוזניים לפני שאני מתחילה טיפול
השיטה לא אגרסיבית כלל!!!
וממש לא פאסיבית להפך היא אקטיבית הרבה יותר מהפיזיותרפיה הקונבנציונלית,
הילדים לא בוכים או צורחים בטח לא מהיסטריה או כאב
כמובן נדרשת רגישות של המטפלת לילדים, בכל אופן היא אדם זר להם
טיפול ראשון = ליום הראשון בגן , תלוי בילד
בתור מטפלת ראיתי התקדמות משמעותית ודרמטית אצל ילדים
אשמח לעזור- 0548532873
לא הבנת את הכונה של פסיביות ואקטיביות בטיפול
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
חשוב לי להדגיש משהו ממש חשוב למי שלא יודע רמון מצילה הוא זה שהמציא את השיטה והיחידה כיוםםם שהוא העביר לה את השיטה זאת פיזיותרפיסטית בקנדה בשם אסתר פינק כל השאר שעושות את זה אין להם את ההכשרה המיוחדת מרמון וחלק גדול מאד מהטיפול זה האיבחון ויש מקרים שזה עושה נזק יותר מתועלת
באופן אישי קרובת משפחה טופלה על ידי אחת שהשם שלה עלה פה בשירשור הרבה וזה עשה לה נזק שלקח כמה שנים לתקן קחו בחשבון
מי שרוצה פיזיוטרפיסט טוב יש את דני דואר מצויין מאדדדדד
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #43
בסיעתא דשמיא

אני לא יודעת על מה את מסתמכת.
אחת השמות הגדולים שהוזכרו כאן
היתה אצלו בפועל שנתי'ים
ולמדה את השיטה ישירות ממנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אני מסתמכת על ידע אישי ואני לא רוצה לפרט בפורום הזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
כל השאר שעושות את זה אין להם את ההכשרה המיוחדת מרמון וחלק גדול מאד מהטיפול זה האיבחון ויש מקרים שזה עושה נזק יותר מתועלת
מי שרוצה פיזיוטרפיסט טוב יש את דני דואר מצויין מאדדדדד
כיף לי לשתף בתוצאות,
אחרי ההמלצות פה בשרשור החלטתי לנסות גם, הלכתי לרותי רבינוביץ באשדוד, היא מיד אבחנה את הילדה ונתנה אבחון טוב ובמשך כל הטיפול היא היתה רגישה וערנית. (בטוח לי שהיא עשתה את זה אחרי לימוד מקצועי)
הבת שלי שבמשך כמה חודשים אנחנו מנסים לה לגרום לזחול על שש לא עשתה את זה (כמובן עם הרבה פיזיותרפיות ותרגילים) 3 ימים אחרי הטיפול נעמדה על שש ולמדה להתיישב, פעם ראשונה! ומאז היא עושה את זה בלי סוף ובעז"ה היא תתקדם הלאה עוד
לא תמיד פיזיוטרפיסט טוב עוזר לפעמים צריך לנסות גם שיטות שונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
כיף לי לשתף בתוצאות,
אחרי ההמלצות פה בשרשור החלטתי לנסות גם, הלכתי לרותי רבינוביץ באשדוד, היא מיד אבחנה את הילדה ונתנה אבחון טוב ובמשך כל הטיפול היא היתה רגישה וערנית. (בטוח לי שהיא עשתה את זה אחרי לימוד מקצועי)
הבת שלי שבמשך כמה חודשים אנחנו מנסים לה לגרום לזחול על שש לא עשתה את זה (כמובן עם הרבה פיזיותרפיות ותרגילים) 3 ימים אחרי הטיפול נעמדה על שש ולמדה להתיישב, פעם ראשונה! ומאז היא עושה את זה בלי סוף ובעז"ה היא תתקדם הלאה עוד
לא תמיד פיזיוטרפיסט טוב עוזר לפעמים צריך לנסות גם שיטות שונות

בסיעתא דשמיא

צודקת!!
שמחה בשבילך!!
שתמשיך לרוץ ולהתפתח!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
ואו איזה כיף לשמוע!!!! שמחה שהייתי שליחה טובה :)
מאחלת לך שהבת שלך תמשיך להתקדם ולהתפתח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
  • הוסף לסימניות
  • #54
יעל מזרחי
מספר הוא 0548532873 או 0556726240
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני יכולה להוסיף,
שהלכתי עם הבת שלי למדק בעקביות,
וזה אכן קידם אותה בס"ד.
אבל תמיד אני אומרת שצריך לבדוק כל ילד לגופו (תרתי משמע).
אם רואים התקדמות לאחר חודש, אפילו מזערית- להמשיך.
אם אין התקדמות, ורק בכיות, אז להפסיק.

על הבת שלי היא עבדה על התהפכות, בהתחלה היא בכתה, היום היא אפילו לא סופרת את זה,
ויש לה תרגילים קבועים, התיישבות, העמדה והליכה.
בתחילה היא היתה צורחת בהתיישבות, והיום היא מחייכת ומדברת תוך כדי,
ובהעמדה היא בכלל היתה מתעצבנת, והיום היא מחייכת ומדברת,
וכרגע היא עוד מתעצבנת כשמנסים להוליך אותה ומוחה נמרצות,
ואני מחכה לרגע שהיא תחייך בזמן הזה.

אבל שוב, אם הייתי רואה שזה לא מקדם בכלום, (נתתי צאנס של חודש),
אז לא הייתי הולכת.
מכיון שב"ה ספציפית זה מתאים לה, אז כן המשכתי.

לבדוק כל הזמן מה נכון ומה לא,
כי לילד אחד (כמו הבת שלי בס"ד) זה היה השליח לקידומה,
ולילדה אחרת- הבנתי שזה לא עזר.
(למרות שאמא שלה גם לא היתה עקבית,
אבל אולי גם הבת שלה ברמה אחרת, והקושי שלה שונה וקשה יותר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שואלת שוב
יש מישהי שיודעת מה הטלפון של דורית מאשדוד?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה