דרוש מידע מחפשת מידע על שיטת "מדק"

  • הוסף לסימניות
  • #21
טוענים שהיא עוזרת,
אבל שמעתי שהיא מכאיבה מאוד..
תבדקי.
היא לא מכאיבה
פשוט זה בד"כ לא רצף טיפולי, שבו יש שבוע הכרות עם המטפלת
עוד שבוע שבו יוצרים אמון עם המטפלת, ועד שמתחילים לתרגל..... (בדומה לפיזיותרפיה וכו')

פה את מגיעה למפגש טיפולי, שבד"כ המטפלת תתרגל עם הילד, ותדריך אותך איך לתרגל איתו בבית.
ותוך שבוע שבועיים בעז"ה הילד הולך.

ילדים פחדניים/רגישים - יבכו. מעצם זה שמישהי זרה נוגעת בהם.
לעומת ילדים חברותייים וזורמים - שלא יבכו כלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
קחי בחשבון שילדים בוכים מאוד בטיפול,וראיתי עוד ילדים חוץ מהבן שלי וכולם בכו,וקשה לקחת ילד לטיפול שהוא כל הזמן צורח...
אני לקחתי את הבן שלי כדי שילך וזה לא עזר...
מה שעזר לו היה לעשות ניתוח כפתורים,היה לו הרבה מאוד נוזלים באוזן אחת וקצת באוזן השניה,מה שיצר לו חוסר שיווי משקל ולכן לא הצליח ללכת ללא תמיכה.
שבועיים אחרי הניתוח התחיל ללכת (רינה פליישמן אמרה לי שזו הסיבה שהילד לא הולך עצמאי ואכן צדקה הכמות נוזלים לא היתה שווה בשני האוזניים).

הורים אם יש לכם ילד שנעמד והולך רק עם תמיכה ולא מצליח לנתק ידיים וככה כמה חודשים ללא התקדמות -לפעמים נוזלים באוזניים זו הסיבה ,ומאוד פשוט לבדוק זאת ע"י בדיקה של אא"ג
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מה שעזר לו היה לעשות ניתוח כפתורים,היה לו הרבה מאוד נוזלים באוזן אחת וקצת באוזן השניה,מה שיצר לו חוסר שיווי משקל ולכן לא הצליח ללכת ללא תמיכה.
שבועיים אחרי הניתוח התחיל ללכת (רינה פליישמן אמרה לי שזו הסיבה שהילד לא הולך עצמאי ואכן צדקה הכמות נוזלים לא היתה שווה בשני האוזניים).
את אמיתית?
חלל האוזן התיכונה כל כך קטן (העצמות שם הן הקטנות ביותר בגוף האדם), שגם אם יש נוזלים באוזן אחת ואוזן שניה יבשה לחלוטין זה לא אמור לגרום לחוסר שיווי משקל.
זה כמו שתגידי שאם את שמה לילד סיכות שיער רק בצד אחד של הראש יהיה חוסר שיווי משקל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
את אמיתית?
חלל האוזן התיכונה כל כך קטן (העצמות שם הן הקטנות ביותר בגוף האדם), שגם אם יש נוזלים באוזן אחת ואוזן שניה יבשה לחלוטין זה לא אמור לגרום לחוסר שיווי משקל.
זה כמו שתגידי שאם את שמה לילד סיכות שיער רק בצד אחד של הראש יהיה חוסר שיווי משקל...
בטח שזה משפיע על שיווי משקל
תשאלי כל רופא אאג
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אם את באזור המרכז יש מועדונית מסובסדת שאת יכולה לטפל דרכה
איפה היא נמצאת?

יש מטפלים במדק שרגישים לילד ובודקים שהוא לא בוכה כל הזמן.
ובאמת לבדוק אם השיטה מתאימה לילד.
אם אחרי 4 טיפולים לא רואים כל התקדמות, והילד בוכה, להפסיק על הרגע.
אם יש שיפור- לנסות עוד.
כל שיטה צריך לבדוק אם היא מתאימה לאותו ילד ספציפי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אם את אשדודית- אז יש לך את רותי רבינוביץ. היא ה-תלמידה של בתיה גרמן. שנים היא עובדת בזה ומוכרת מאד.
בקטע של הצרחות- היא עדינה ומתאימה את עצמה לילד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אם את באזור המרכז יש מועדונית מסובסדת שאת יכולה לטפל דרכה
אשמח לפרטי המועדונית הזו
הבן שלי טופל במדק במקביל לפיזיו' קלאסית, והשיפור היה מזערי
אם המחיר מסובסד אולי שווה לי להשקיע בזה עוד קצת, כי אני די נואשת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
את אמיתית?
חלל האוזן התיכונה כל כך קטן (העצמות שם הן הקטנות ביותר בגוף האדם), שגם אם יש נוזלים באוזן אחת ואוזן שניה יבשה לחלוטין זה לא אמור לגרום לחוסר שיווי משקל.
זה כמו שתגידי שאם את שמה לילד סיכות שיער רק בצד אחד של הראש יהיה חוסר שיווי משקל...
זה אמיתי.
ואם זה יעזור,
אני מרפאה בעיסוק ויודעת שכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #34
תודה רבה לכל העונות, אני חושבת שקיבלתי תמונת מצב טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
המליצו לי לקחת את הבת שלי לטיפול ב"מדק" (קידום התפתחותי במקום פיזיותרפיה) בגלל איחור התפתחותי, מי שניסתה אשמח לשמוע האם זה הועיל ושווה את זה.
שיטה מצויינת מכיר המון ילדים שזה עזר להם בצורה לא רגילה יש מטפלת אחת אלופה בבני ברק 0548532873
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
זאת גישה שלא נחקרה מדעית .
הרעיון הוא כמו להרקיד מטאטא על היד.
יש ילדים שזה יעזור להם ויש שממש לא
אבל זה שיטה אגרסיבית ופסיבית ולכן ומפחידה לילד .
כל המחקרים החדשים מדברים על פעילות אקטיבית מתוך מודעות ורצון
שיוצרת שינוי מוחי
לילדים בתפקוד נמוך הייתי שוקלת
אבל לילד תקין שמאחר ללכת לא הייתי מספקת חויה כזו. גם אם ילך חודש מוקדם.
דבר נוסף איבר השיווי משקל שנקרא השבלול ממוקם באוזן. אין קשר לכמות הנוזלים אלא לעיבוד מידע וסטיבולרי נמוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני אשמח לקבל הסבר אנטומי/פיזיולוגי לכך
החוש הווסטיבולרי נמצא בשבלול באוזן הפנימית. זו הסיבה שנוזלים באוזנים מערערים לפעמים את שיווי המשקל שלנו. הוא מספק מידע אודות התנוחה של ראשנו ביחס לקרקע, תנועת הגוף ושיווי משקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
החוש הווסטיבולרי נמצא בשבלול באוזן הפנימית. זו הסיבה שנוזלים באוזנים מערערים לפעמים את שיווי המשקל שלנו. הוא מספק מידע אודות התנוחה של ראשנו ביחס לקרקע, תנועת הגוף ושיווי משקל.
הנוזלים נמצאים באוזן התיכונה ומה שאת קוראת לו "החוש הווסטיבולרי" נמצא באוזן הפנימית בתעלות הסמי-סירקולריות, ליד השבלול. כלומר, כמה מקומות שונים.
מה שכן, יתכן שאם יש כמות רבה מאד של נוזלים הם יכולים לגרום ללחץ על אזורים סמוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
זאת גישה שלא נחקרה מדעית .
הרעיון הוא כמו להרקיד מטאטא על היד.
יש ילדים שזה יעזור להם ויש שממש לא
אבל זה שיטה אגרסיבית ופסיבית ולכן ומפחידה לילד .
כל המחקרים החדשים מדברים על פעילות אקטיבית מתוך מודעות ורצון
שיוצרת שינוי מוחי
לילדים בתפקוד נמוך הייתי שוקלת
אבל לילד תקין שמאחר ללכת לא הייתי מספקת חויה כזו. גם אם ילך חודש מוקדם.
דבר נוסף איבר השיווי משקל שנקרא השבלול ממוקם באוזן. אין קשר לכמות הנוזלים אלא לעיבוד מידע וסטיבולרי נמוך.


זו דווקא שיטה שנחקרה מדעית ונלמדת באוניברסיטאות בקנדה
זה עוזר לכל ילד שהתגובה הרפלקסית שלו תקינה ואין בעיה אחרת שמונעת מהם להתפתח לדג' נוזלים באוזניים
אני בתור מטפלת שולחת ילדים שלא הולכים בלי סיבה נראית לעין לבדוק קודם נוזלים באוזניים לפני שאני מתחילה טיפול
השיטה לא אגרסיבית כלל!!!
וממש לא פאסיבית להפך היא אקטיבית הרבה יותר מהפיזיותרפיה הקונבנציונלית,
הילדים לא בוכים או צורחים בטח לא מהיסטריה או כאב
כמובן נדרשת רגישות של המטפלת לילדים, בכל אופן היא אדם זר להם
טיפול ראשון = ליום הראשון בגן , תלוי בילד
בתור מטפלת ראיתי התקדמות משמעותית ודרמטית אצל ילדים
אשמח לעזור- 0548532873
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה