מידע שימושי מחפשת קלינאית תקשורת בבני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #22
איריס טל - אם היא עדיין מקבלת ממכבי מאז שהיינו אצלה. מקסימה עם תור ארוך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יש המון קלינאיות בפרטי אבל חבל לשלם סתם

דרך המכונים יש הסדרים והקופה משלמת ישירות ורק יש לשלם השתתפות עצמית
בדיוק אותו דבר בפרטי, רק עם תור קצר בהרבה מזה שבמכונים.

היינו עם הבת שלנו אצל קלינאית בפרטי, אחרי שהמתנו חצי שנה בתור, וקיבלנו החזר מלא מהקופה (פחות השתתפות של 30 ש"ח), על כל טיפול קיבלנו קבלה והבאנו למזכירות וקיבלנו החזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נדיר ממש.
כל מי שיוצא משמעיה בדרך כלל מרוצה וממליץ הלאה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
יש לי אחות וחברה שהילדים שלהם מטופלים בשמעיה והן מאוד מאוד מרוצות.
אחת מטופלת אצל הקלינאית נעמי בראון והשנייה אצל גילי לפה (ביררתי עבורכן)
עד כמה שידוע לי שמעיה נחשבים לאחד המכונים עם האנשי מקצוע הטובים ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
דווקא שמעתי מישהו שהתאכזב שם מאוד,
כנראה יש שם גם וגם.
הבן שלי מטופל בשמעיה ע"י הקלינאית מירי פריימן (המליצו עליה כאן) כבר תקופה ארוכה, ניתן לציין שאנחנו רואים התקדמות ואנחנו מרוצים מאוד! אבל ניתן לציין שאנחנו עובדים עם הילד בבית וחוזרים על כל מה שהקלינאית עשתה, מינסיון העבר שהיה לנו ילד אצל קלינאית ולא היה לנו זמן לתרגל ולא ראינו תוצאות ואז כמובן לא היינו מרוצים כביכול מהקלינאית אבל עמוק בתוכנו ידענו שבתכלס אנחנו אמורים לא להיות מרוצים מעצמנו, כי לא ניתן לצפות לשינוי ע"י טיפול של 45 דק' פעם בשבוע ללא תרגול.
אז לפני שאתם רושמים על מכון כזה או אחר את חוות דעתכם אולי כדאי שתבדקו ת'צמכם.;)
הרבה הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מסכימה עם כל מילה של קליין, מנסיון, אם לא מתרגלים אין תוצאות ולא משנה כמה מקצועית תהיה הקלינאית.
ולגבי שמעיה הבת שלי מטופלת בסניף שלהם באלעד ע"י הקלינאית ציפי רוט ואנחנו מרוצים עד הגג!
גם מרמת המקצועיות וגם מהשרות במכון.
אין דברים כאלה!!
אגב, פניתי אליהם בהמלצת אחותי שטופלה בשמיעה בני ברק אצל הקלינאית גילי לפה שהיא סופר מקצועית.
כנראה שלא לחינם שמם הולך לפניהם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הבן שלי מטופל בשמעיה ע"י הקלינאית מירי פריימן (המליצו עליה כאן) כבר תקופה ארוכה, ניתן לציין שאנחנו רואים התקדמות ואנחנו מרוצים מאוד! אבל ניתן לציין שאנחנו עובדים עם הילד בבית וחוזרים על כל מה שהקלינאית עשתה, מינסיון העבר שהיה לנו ילד אצל קלינאית ולא היה לנו זמן לתרגל ולא ראינו תוצאות ואז כמובן לא היינו מרוצים כביכול מהקלינאית אבל עמוק בתוכנו ידענו שבתכלס אנחנו אמורים לא להיות מרוצים מעצמנו, כי לא ניתן לצפות לשינוי ע"י טיפול של 45 דק' פעם בשבוע ללא תרגול.
אז לפני שאתם רושמים על מכון כזה או אחר את חוות דעתכם אולי כדאי שתבדקו ת'צמכם.;)
הרבה הצלחה!

לפני שאתם מגיבים על תגובה כזאת או אחרת אולי כדאי שתבדקו מה נכתב בדיוק.
דיברנו על מקרה שילדה היתה לאבחון אצל קלינאית והיא נתנה להורים המלצה,
ההורים הראו את ההמלצה לאנשי מקצוע אחרים והם כולם הנידו את ראשם ושללו את ההמלצה...

כך שזה לא קשור לעבודה ותרגול בבית.

אבל שוב, כתבנו שכנראה יש שם גם כאלו וגם כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לפני שאתם מגיבים על תגובה כזאת או אחרת אולי כדאי שתבדקו מה נכתב בדיוק.
דיברנו על מקרה שילדה היתה לאבחון אצל קלינאית והיא נתנה להורים המלצה,
ההורים הראו את ההמלצה לאנשי מקצוע אחרים וכולם הנידו את ראשם ושללו את ההמלצה...

כך שזה לא קשור לעבודה ותרגול בבית.

אבל שוב, כתבנו שכנראה יש שם גם כאלו וגם כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לפני שאתם מגיבים על תגובה כזאת או אחרת אולי כדאי שתבדקו מה נכתב בדיוק.
דיברנו על מקרה שילדה היתה לאבחון אצל קלינאית והיא נתנה להורים המלצה,
ההורים הראו את ההמלצה לאנשי מקצוע אחרים והם כולם הנידו את ראשם ושללו את ההמלצה...

כך שזה לא קשור לעבודה ותרגול בבית.

אבל שוב, כתבנו שכנראה יש שם גם כאלו וגם כאלו.
עדיין אני לא חושב שבגלל אבחנה כזאת או אחרת אפשר לשלול מכון בפומבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
רחלי מדר מבני ברק. חברה שלי היתה אצלה עם אחד הילדים ולא מפסיקה לשבח אותה. אני יודעת שהיא בהסדר של מכבי, מן הסתם גם בעוד קופות 0506445444
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
עדיין אני לא חושב שבגלל אבחנה כזאת או אחרת אפשר לשלול מכון בפומבי.
לא שללתי כלל וכלל.
כתבתי בפירוש שכנראה יש שם טובים ויש כאלו שלא,
ואם מישהו הבין אחרת, זה פשוט טעות וסליחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
יש לי אחות וחברה שהילדים שלהם מטופלים בשמעיה והן מאוד מאוד מרוצות.
אחת מטופלת אצל הקלינאית נעמי בראון והשנייה אצל גילי לפה (ביררתי עבורכן)
עד כמה שידוע לי שמעיה נחשבים לאחד המכונים עם האנשי מקצוע הטובים ביותר.
מה הניידשל בראון נעמי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יש את רחל מדר
מומלצץ מאד!!
גרה בבני ברק
נראה לי יש הנחה לחברות מכבי
פרטים בפרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מישהי מכירה את הקלנאית תקשורת שושי לדרמן מרחוב הרב אשי בבני ברק ? איך היא מקצועית ? חמה ?
אשמח לשמוע המלצות.
תודה רבה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה