דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

ואני לא חושבת שזה מה שהורים מחפשים כשהם שולחים את הבנות שלהם ללמוד מחשבים, הם שולחים אותן כדי שהן תוכלנו לפרנס את ביתן בנחת. ואני באמת יודעת שהורים באו בטענות לסמינרים שהכניסו את הבנות שלהן למקומות כאלה דרך קמאטק.
אף אחד לא חוטף את הבנות,
למיטבי ידיעתי להורים יש אחריות על הבחורות שלהם ואפשרות לנתב אותן לפי דעתם.
וככל הידוע לי לא סגרו את מטריקס ואת החממות האחרות.
מי שמעדיף להתרחק מתל אביב יכול עדיין ללכת לשם.

יש סיכוי טוב שהייתי מכוונת את הבת שלי בעבודה ראשונה, בטח כבחורה,
למקום עבודה ׳רך׳ יותר. (לא מטריקס ולא גמפ״א אלא משהו באמצע)
אבל אני שמחה על הפעילות של קמאטק שעוזרת למי שכן רוצה - להכנס לשם בעבודה הראשונה,
וגם סוללת את הדרך לנשים שרוצות ללכת לשם אחרי כמה שנים.
 
לצערי לא התייחסת לעיקר מה שכתבתי.
דברתי על בניית קריירה הייטקיסטית קלאסית. למי שמכיר את התחום מקרוב יודע שזה לא המקום לבנות חרדיות לא לאמהות וכמובן שלא לרווקות.
ואני לא חושבת שזה מה שהורים מחפשים כשהם שולחים את הבנות שלהם ללמוד מחשבים, הם שולחים אותן כדי שהן תוכלנו לפרנס את ביתן בנחת. ואני באמת יודעת שהורים באו בטענות לסמינרים שהכניסו את הבנות שלהן למקומות כאלה דרך קמאטק.
שוב כמו בהרבה מקומות שבנות הולכות אליהן, שלא דרך קמא טק,
אם בחורה התקבלה למקום עם אופי הייטקיסטי /סטארטאפי,
ייתכן מאד והיא מכוונת לבניית קריירה...
(כמו בעוד מקצועות כמו אדריכלות וכד' כמה זה שואב אותה - זה בחירה שלה! וגם לא כל מקום הוא כזה....)
יש מספיק מקומות שזה לא הכיוון שלהם, (כמו מקומות חרדיים בנקים ביטוחים ועוד)
אם בחורה הלכה בעיניים פקוחות למקום כזה(ואף אחד לא הכריח אותה...)
יש להורים לבוא בתלונות לעצמם בלבד,
אי אפשר גם לבקש משכורת גבוה וקידום , וגם לא להשקיע בכך (שזה אומר לפתח קריירה)
היא ילדה גדולה - בת להורים בוגרים.. לא כל דבר הסמינר אשם....

ולא כל מקום כזה הוא כמו שאת מתארת....

כמו"כ מקום לא מתאים הוא מושג רחב מאד, שמתפרש בכל מקום בצורה אחרת....
 
לדעתך.
אני מכירה את התחום מאוד מקרוב וחולקת עלייך באופן נמרץ.
ולא רק אני, עוד המוני נשים שעובדות במקומות האלו חולקות.
בואי נעזוב סיסמאות רגע.
תסבירי לי לפרטי פרטים מה לא מתאים,
שוב, בזמנים של היום, עם העבודה ההיברידית שהיא גיימצ׳יינג׳ר אמיתי.
אין בעיה אני אתן לך דוגמא ממישהי שעובדת בוורינט בהרצליה -
החברים שלה לעבודה היו באופן קבוע עושים הליכות על ספת הים ואח"כ היו באים להתקלח בעבודה.
חוץ מזה הייתי שם פיזית ואני חושבת שמקום שיש בו טלוויזיות בכל מקום ואנשים יושבים וצופים, או חדרי ישיבות עם פופים על הרצפה או סחבקיה במטבח זה לא מקום טוב - לדעתי. את מוזמנת לחלוק עלי.
העבודה ההיברידית היא גיימצ'יינגר אמיתי אבל לא כל החברות מאפשרות את זה עד כדי כך -
אני מכירה אנשים שעובדים בוויקס (WIX) ויש שם מסיבות בריכה ובירות על הגג למה לך להכניס את הבת שלך לכאלה מקומות?? את יכולה להסביר לי את זה ?
שלא לדבר על זה שקאמאטק מכניסים בנות לפייסבוק!! את באמת רוצה שהבת שלך תעבוד בפייסבוק? למה?
 
אין בעיה אני אתן לך דוגמא ממישהי שעובדת בוורינט בהרצליה -
החברים שלה לעבודה היו באופן קבוע עושים הליכות על ספת הים ואח"כ היו באים להתקלח בעבודה.
חוץ מזה הייתי שם פיזית ואני חושבת שמקום שיש בו טלוויזיות בכל מקום ואנשים יושבים וצופים, או חדרי ישיבות עם פופים על הרצפה או סחבקיה במטבח זה לא מקום טוב - לדעתי. את מוזמנת לחלוק עלי.
העבודה ההיברידית היא גיימצ'יינגר אמיתי אבל לא כל החברות מאפשרות את זה עד כדי כך -
אני מכירה אנשים שעובדים בוויקס (WIX) ויש שם מסיבות בריכה ובירות על הגג למה לך להכניס את הבת שלך לכאלה מקומות?? את יכולה להסביר לי את זה ?
שלא לדבר על זה שקאמאטק מכניסים בנות לפייסבוק!! את באמת רוצה שהבת שלך תעבוד בפייסבוק? למה?
רציתי לענות לך, ויש לי הרבה,
אבל את יורדת לפסים אישיים וחבל.
לא מתאים לי הדיון וההאשמות.
 
אין בעיה אני אתן לך דוגמא ממישהי שעובדת בוורינט בהרצליה -
החברים שלה לעבודה היו באופן קבוע עושים הליכות על ספת הים ואח"כ היו באים להתקלח בעבודה.
חוץ מזה הייתי שם פיזית ואני חושבת שמקום שיש בו טלוויזיות בכל מקום ואנשים יושבים וצופים, או חדרי ישיבות עם פופים על הרצפה או סחבקיה במטבח זה לא מקום טוב - לדעתי. את מוזמנת לחלוק עלי.
העבודה ההיברידית היא גיימצ'יינגר אמיתי אבל לא כל החברות מאפשרות את זה עד כדי כך -
אני מכירה אנשים שעובדים בוויקס (WIX) ויש שם מסיבות בריכה ובירות על הגג למה לך להכניס את הבת שלך לכאלה מקומות?? את יכולה להסביר לי את זה ?
שלא לדבר על זה שקאמאטק מכניסים בנות לפייסבוק!! את באמת רוצה שהבת שלך תעבוד בפייסבוק? למה?
ואני מכירה נשים שעובדות בוויקס דרך חברות כח אדם מהבית חוץ מיום אחד במשרדים בקבוצה חרדית.
למה להיכנס למקומות בעייתיים? מישהו הכריח אישה לעבוד בכאלה מקומות? מה הקשר דווקא להייטק?
מה הבעיה בפייסבוק אם מדובר בעבודה ללא חשיפה לתוכן בעייתי?
 
ביקשת דוגמאות לפרטי פרטים - קיבלת
מי שמכיר מקרוב יודע במה מדובר, להבהרה - אני מכירה את הצד החילוני של המפה הזאת.
 
אין בעיה אני אתן לך דוגמא ממישהי שעובדת בוורינט בהרצליה -
החברים שלה לעבודה היו באופן קבוע עושים הליכות על ספת הים ואח"כ היו באים להתקלח בעבודה.
חוץ מזה הייתי שם פיזית ואני חושבת שמקום שיש בו טלוויזיות בכל מקום ואנשים יושבים וצופים, או חדרי ישיבות עם פופים על הרצפה או סחבקיה במטבח זה לא מקום טוב - לדעתי. את מוזמנת לחלוק עלי.
דווקא מכירה ספציפית שם גם גבר וגם אישה חרדיים!
שמורים מאד!! שהקימו משפחות לתפארת!!
והם ממש לא נמצאים בכל המסיבות וכד'....
יש בחירה לעובד אם להשתתף בכל הקרנבל שמסתובב שם ואם לא.. בחורה רצינית יודעת שמיד כשהיא מתחילה, היא אומרת סגנון כזה לא מתאים לי וכו''... (וזה מ-א-ד לא נעים בהתחלה, אבל אחכ מבינים את הענין ויורדים ממנה...)
 
נערך לאחרונה ב:
ואני מכירה נשים שעובדות בוויקס דרך חברות כח אדם מהבית חוץ מיום אחד במשרדים בקבוצה חרדית.
למה להיכנס למקומות בעייתיים? מישהו הכריח אישה לעבוד בכאלה מקומות? מה הקשר דווקא להייטק?
מה הבעיה בפייסבוק אם מדובר בעבודה ללא חשיפה לתוכן בעייתי?
הדיון מדבר על קמאטק בלבד - שלוש בנות שעובדות בחברה חילונית אינן נחשבת "קבוצה חרדית"
 
הדיון מדבר על קמאטק בלבד - שלוש בנות שעובדות בחברה חילונית אינן נחשבת "קבוצה חרדית"
לא מכירה את קמאטק,
אבל אני חושבת שזה גם התפקיד של ההורים והבחורה לבדוק אם מקום העבודה מתאים להם או לא.
 
@פרוג א רציתי לענות לך, אבל לא נראה לי שאת פתוחה לשמוע.
לרווקה או לעובדת מתחילה יש יתרון במקום יותר סגור, יתרון, לא חובה.
להמשך - אפשר לראות התאמה בכל מקום
כמובן חובה שתהיה התאמה והבנה לעובדת חרדית, אבל אפשר לקבל אותה בכל מקום.
ותמיד אישה עובדת צריכה להיות עם יד על הדופק אם מקום העבודה מתאים לה, לא רק בתיכנות.
לא רוצה לענות לך ישירות, אבל אם זה ירתיע נשים או בנות ללמוד תיכנות, או להרשם לקמאטק - זה חבל מאד.
 
דווקא מכירה ספציפית שם גם גבר וגם אישה חרדיים!
שמורים מאד!! שהקימו משפחות לתפארת!!
והם ממש לא נמצאים בכל המסיבות וכד'....
יש בחירה לעובד אם להשתתף בכל הקרנבל שמסתובב שם ואם לא.. בחורה רצינית יודעת שמיד כשהיא מתחילה, היא אומרת סגנון כזה לא מתאים לי וכו''... (וזה מ-א-ד לא נעים בהתחלה, אבל אחכ מבינים את הענין ויורדים ממנה...)
אף אחד לא אמר שנהיים שם חילונים, וברור שבנות חרדיות לא משתתפות בכל זה
אבל לדעתי האישית חבל לחשוף את הבנות הצעירות לכאלה מקומות פשוט חבל.
קמאטק במקורה היא תוכנית שעובדת בשיתוף עם סמינרים קרי:רווקות
 
איך מגיעים אליהם?
רוצה לשלוח לי קו''ח ואני יעביר? יש לי קשר עם אחת המנהלות שם]Hayush.prog @ gmail.com
מדגישה רק שכדאי מאוד להבין קודם כל את התנאים שם לעומת התנאים במקומות אחרים ולהחליט אם זה שווה
 
לדעתך.
אני מכירה את התחום מאוד מקרוב וחולקת עלייך באופן נמרץ.
ולא רק אני, עוד המוני נשים שעובדות במקומות האלו חולקות.
בואי נעזוב סיסמאות רגע.
תסבירי לי לפרטי פרטים מה לא מתאים,
שוב, בזמנים של היום, עם העבודה ההיברידית שהיא גיימצ׳יינג׳ר אמיתי.
זה לא כל כך פשוט כמו שאת מציגה את זה:
רוצה דוגמא קטנה ?
קבוצת של 3 בנות שעובדת דרך קמא טק, בוגרות סמינר ידוע וסגור השתתפו ביום גיבוש תוך שהן לובשות חולצות עם התמונה של הראש צוות כי לא היה להן נעים להיות שונות וכו' וזה רק דוגמא קטנה ממארג יומיומי, הן מגיעות ממקום מאד שמור ויכול להיות שדווקא ההלם קרב הזה הביא אותם לעשות דברים פחות לענין...
 
זה לא כל כך פשוט כמו שאת מציגה את זה:
רוצה דוגמא קטנה ?
קבוצת של 3 בנות שעובדת דרך קמא טק, בוגרות סמינר ידוע וסגור השתתפו ביום גיבוש תוך שהן לובשות חולצות עם התמונה של הראש צוות כי לא היה להן נעים להיות שונות וכו' וזה רק דוגמא קטנה ממארג יומיומי, הן מגיעות ממקום מאד שמור ויכול להיות שדווקא ההלם קרב הזה הביא אותם לעשות דברים פחות לענין...
אשכול ממוחזר...
מצטטת את עצמי מלפני חצי שנה:
באמת עצוב וכואב שהסמינר מכין את הבנות לעבודה - אך ורק בחממות חרדיות
מטריקס ושות' הם לא הפתרון היחיד בדור לעבודה מותאמת
ובכל מקום (גם שם, אם כי מסכימה שלא באותו מינון) יש בעיות וחובה לעמוד על עקרונות
ובת שלא למדה תיכנות והולכת לעבוד כקופאית בסופר קטן, חוץ ממנה יש עוד קופאי אחד, ורוב הזמן הסופר שומם...
בת נוספת שפותחת עסק וכל היום יש לה אינטרקציה עם לקוחות גברים, ולא רק חרדיים....
למה עבודה צריכה להיות חממת סמינר? וזה לא ההפך - הסמינר שיכין את הבנות לעבודה בשטח?
נכון, מטריקס זה מעולה כדי להתחיל לאט ולעבור לעולם הגדול קצת יותר בשלים.
אבל זה לא יכול להשאר פתרון יחיד!
וקאמטק עם התנאים שהם מייצרים (מודה שהכרתי רק פה בפרוג, אבל אני מבינה מה זה אומר בשטח) - זה מעולה בהחלט. מצריך טיפה יותר עמידה על עקרונות שלא מזיקה לאף עובדת חרדית בשום תחום.
 
זה לא כל כך פשוט כמו שאת מציגה את זה:
רוצה דוגמא קטנה ?
קבוצת של 3 בנות שעובדת דרך קמא טק, בוגרות סמינר ידוע וסגור השתתפו ביום גיבוש תוך שהן לובשות חולצות עם התמונה של הראש צוות כי לא היה להן נעים להיות שונות וכו' וזה רק דוגמא קטנה ממארג יומיומי, הן מגיעות ממקום מאד שמור ויכול להיות שדווקא ההלם קרב הזה הביא אותם לעשות דברים פחות לענין...
זה יכול היה לקרות גם בחברות פחות גדולות ולא דרך קמאטק.
זה יכול גם לקרות למורה שעובדת במקום דתי.
כאן זה השלב שבחורה עוזבת את המסגרת המוכרת של החממה וצריכה ללמוד לחזק את העקרונות שלה ולעמוד בהם.
 
התכוונת לשאול אותי משהו?
לא, התכוונתי לחזור על השאלה שלך למי שאמרה על פייסבוק.
באמת מעניין אותי האם יש בעייתיות בעבודה שם
ואם כבר ענית לי , אז האם באמת העבודה שם היא ללא חשיפה לתכנים בעיתיים?
 
וואויי וויאייי
נכנסתן כאן לדיון שאין דרך לצאת מפה
(עוד רגע האשכול יינעל)

אין בזה נושא של כן ולא וזה לא שחור לבן
יש בנות שלא יכולות לעבוד אם יש אפילו חילוני אחד
ויש שכן והן שמורות בכל מקום ויודעות לשמור על עצמן

אבל זה לא נתון לדיון
כל דבר צריך לשאול רב!!!!!!!

ואין מה לדון בזה
מה גם שאתן מתווכחות סתם בלי לדעת מה כל אחת
יכול להיות שיש פה אחת שאליסטית נניח ואחת דתייה או אולי חילוניה (לא אומרת פה ספציפי על מישהי רק נותנת את שני הצדדים הקיצוניים....)
מה הקשר להתווכח במקום הזה????
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה