דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

אז את לקחת את הסכום היחיד בערך שאת מכירה והכפלת, ואז הענקת אותו לכל נשות פרוג?
אתמול שללת הצעה לסקר לבדיקה אצל איזה סוג מעסיק עובדים יותר,
כי הקבוצה לא היתה גדולה ו/או הטרוגנית מספיק.

לא הענקתי לכל נשות פרוג
אמרתי "פה בפרוג" לא "כל נשות פרוג".
יחי ההבדל.

וכן בעיני פרוג, אינו מדגם מייצג של אוכלוסית המתכנתות
לאור כל מיני פערים קיימים שמתכחשים אליהם כאן באופן מוחלט.
 
זה מכליל מאד, ומידיעה - לא נכון.

לכן כתבתי שמדובר בהכרות האישית שלי. והיא כמובן מוגבלת מאוד רק למה שאני מכירה.

אי אפשר לומר שזה לא נכון.
אולי את בדיוק מכירה מציאות אחרת.

לכן כל מה שכולנו כותבות הוא דיי מכליל, כי כולנו מוגבלות בהכרות שלנו עם השטח.
 
למה יחי?
כאילו,
איך הטענה הזו קשורה למה שכתבתי?
(ואגב, ערכתי ודייקתי כבר מזמן)
אז את לקחת את הסכום היחיד בערך שאת מכירה והכפלת, ואז הענקת אותו לכל מי שחושבת אחרת ממך?
אתמול שללת הצעה לסקר לבדיקה אצל איזה סוג מעסיק עובדים יותר,
כי הקבוצה לא היתה גדולה ו/או הטרוגנית מספיק.
 
לכן כל מה שכולנו כותבות הוא דיי מכליל, כי כולנו מוגבלות בהכרות שלנו עם השטח

סליחה פשוט מדברייך השתמע (לי) שמפתחת, ר"צ, בודקת עם X שנות נסיון לא יכולות לקבל יותר מכך וכך.

אני לא יודעת מה החלוקה באחוזים, אבל האמירה: 'השתקעת במטריקס? אם הגעת ל12 תשמחי', היא לא בהכרח נכונה.

עצה טובה למי שרוצה לקבל צפי שכר על משרה ספציפית, היא לנסות לאתר מישהי ותיקה שעובדת עבור אותו פרוייקט במשרה מקבילה פחות או יותר ולקבל תמונה עדכנית עד כמה שניתן.

'מטריקס' זה פשוט רחב מידי.
 
אז אני עבדתי עד לא מזמן במטריקס.
ועברתי לעבודה אחרת ואכן הכפלתי את השכר שלי (פחות או יותר)
ואני מכירה עוד כמה כאלה..
לא כולם זה ממש כפול, אבל כמעט כפול..
 
אחת מהם אפילו יצאה בהכרזה צוהלת עם סגירתו של מיזם לשיפור תנאי העסקה של חרדיות מתחילות עקב בעיות משפטיות של בעליו - "ראיתם שאין התכנות להעסיק חרדיות מתחילות ביותר משכר מינימום"???
שאבין, את בעד המיזם ההוא שנסגר (בגלל סיבה שניסחת באלגנטיות, יש לציין)?
 
אין לי מושג כמה את מכירה את השוק...
אני מכירה מתכנתות עם ניסיון טוב עם 4 שנים וותק שמרוויחות בסביבות 20K +
במטריקס הן היו יכולות לקבל 10K וקצת. הכי הרבה 12K
וראשי צוותים בשוק החופשי עם הרבה שנות ניסיון יכולות בהחלט לקבל 30K במטריקס במקרה הטוב 15K.

בודקות תוכנה עם 10+ שנות ניסיון יכולות לקבל בשוק החופשי 20K
במטריקס קצת יותר מ-10K.

זה לא חצי???

כל הפרטים מהכרות שלי עם השטח ונשים שעובדות במשרות כאלה.

אבל אני לא מכירה את כל הפרויקטים במטריקס.
אולי יש שם פרויקטים מסויימים נורא שווים שאני לא מכירה? אולי.
אולי במקרה אני מכירה רק את המנוצלות של מטריקס ורק את הנשים שיושבות על משרות טובות במיוחד בשוק החופשי? אולי.

וכנראה שגם רק אני מכירה מישהי שעבדה במטריקס בפרוייקט קליינט בלבד ב-15K וזה עוד לפני שרמות המחירים זינקו...
כמו שאני מכירה גם נשים שעבדו שם בשכר של 9K עם ניסיון דומה.
ואני מכירה בהקבלה גם מקומות כלליים לא מותאמים לחרדים בכלל שעובדות אצלם נשים עם 4 שנות ניסיון בשכר של 14K ....

כנראה שאלו שאת מכירה אכן אינם כולם...

לענין הניצול לדעתך במבט מתנשא מבחוץ -

12K זה משכורת שמי שמוכנה לעבוד בו תמורת אי אלו תנאים אינה "מנוצלת". כמו שמי שמוכנה להוריד בשכר תמורת ימי מחלה או ימי חופשה אינה מנוצלת אלא בוחרת .
אם היא מרגישה זה אומר שהתנאים אינם מצדיקים מבחינתה את ההורדה .
והיא לא אמורה ללכת לעבוד בכזה מקום - בודאי לא אם היא באה לשם עם ניסיון ולא "ירוקה".
ואם כן - כדאי שתקום ותעזוב.
 
אחת מהם אפילו יצאה בהכרזה צוהלת עם סגירתו של מיזם לשיפור תנאי העסקה של חרדיות מתחילות עקב בעיות משפטיות של בעליו - "ראיתם שאין התכנות להעסיק חרדיות מתחילות ביותר משכר מינימום"???
יש פה הרבה הרבה נשים צוהלות בפרוג.
בדיוק על סגירתו של אותו מיזם מדובר
והם לא מחפשות להעסיק עובדות בשכר מינימום או לספר לעובדות שאין מצב לקבל יותר
הכי הפוך שיכול להיות.
 
יש פה הרבה הרבה נשים צוהלות בפרוג.
בדיוק על סגירתו של אותו מיזם מדובר
והם לא מחפשות להעסיק עובדות בשכר מינימום או לספר לעובדות שאין מצב לקבל יותר
הכי הפוך שיכול להיות.
אבל הן לא צוהלות בכזה סוג של הצהרות...
 
למה לא? יש סיבה להתנגד לאדם שנתן ניסיון לעובדות וגם שילם להם שכר הוגן?
אם זו דעתך - אין לי (או לרוב המפתחות פה) שום אפשרות להדיין איתך.
אנחנו מדברות בשפה שונה.
אם היית פה כשהיו כל הדיונים בנושא - את יודעת גם למה התנגדנו לזה.
 
שאבין, את בעד המיזם ההוא שנסגר (בגלל סיבה שניסחת באלגנטיות, יש לציין)?

הבנתי שאתן חושבות שאני מתכוונת לאתרא או משהו כזה.
לא. היה בבני ברק איזה בית תוכנה שהיה שייך לאדם מחו"ל
שנתן ניסיון שווה . ושילם למתחילות סכום יפה יחסית לשאר מהרגע הראשון
כמו גם נתן להפחית שעות.

הבעלים היה יהודי יקר מחו"ל שבגלל בעיות עם בתי משפט התקשה להעביר כספים לארץ - הן לעסקים והן לכוללים שתמך בהם.
 
אם זו דעתך - אין לי (או לרוב המפתחות פה) שום אפשרות להדיין איתך.
אנחנו מדברות בשפה שונה.
אם היית פה כשהיו כל הדיונים בנושא - את יודעת גם למה התנגדנו לזה.

ראי תגובתי למעלה
לא התכוונתי לאתרא.
 
איך אפשר לפנות אליהם?
למישהי יש טלפון או מייל של אחראית גיוס שם?
קופצת על האשכול
אולי במקרה יש למישהו מידע
איך ניתן להתקבל למטריקס או לכל עבודה בתכנות
למי לפנות וכו'....
מכירה מישהי שמוכנה לשלם יפה למי שתעזור לה להיכנס לעבודה בתכנות
תודה רבה

????
 
יש פה הרבה הרבה נשים צוהלות בפרוג.
בדיוק על סגירתו של אותו מיזם מדובר
והם לא מחפשות להעסיק עובדות בשכר מינימום או לספר לעובדות שאין מצב לקבל יותר
הכי הפוך שיכול להיות.

למה יש כאן כאלה שצוהלות על סגירת המיזם?
ידוע לי במה מדובר. עבדתי שם.

המקום נסגר מבעיות כלכליות של הבעלים.
ועוד כמה שגיאות שנעשו בדרך מתום לב.
 
למה יש כאן כאלה שצוהלות על סגירת המיזם?
ידוע לי במה מדובר. עבדתי שם.

המקום נסגר מבעיות כלכליות של הבעלים.
ועוד כמה שגיאות שנעשו בדרך מתום לב.
לא מובן אם את מתכוונת למיזם שקצרה דיברה עליו או לאתרא.
 
הבנתי שאתן חושבות שאני מתכוונת לאתרא או משהו כזה.
לא. היה בבני ברק איזה בית תוכנה שהיה שייך לאדם מחו"ל
שנתן ניסיון שווה . ושילם כהוגן מהרגע הראשון
כמו גם נתן להפחית שעות.
את יודעת כמה סטארטאפים נפתחים ונסגרים בשנה??
את יודעת כמה משלמים בסטארטאפ? כן, גם למתכנתת חרדית...

איך את לוקחת דוגמא מכזה דבר?

ומצד שני, ברור שכל מתחרה שהוא של הבנ"א ההוא - שמח שהוא נפל, בדיוק כמו בכל מקום ובכל כוחות שוק.

לא הבנתי מה באת להוכיח מכזה דבר.
 
הבנתי שאתן חושבות שאני מתכוונת לאתרא או משהו כזה.
לא. היה בבני ברק איזה בית תוכנה שהיה שייך לאדם מחו"ל
שנתן ניסיון שווה . ושילם למתחילות סכום יפה יחסית לשאר מהרגע הראשון
כמו גם נתן להפחית שעות.

הבעלים היה יהודי יקר מחו"ל שבגלל בעיות עם בתי משפט התקשה להעביר כספים לארץ - הן לעסקים והן לכוללים שתמך בהם.

לייק ענק.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה