דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

  • הוסף לסימניות
  • #1
מטריקס-מודיעין עילית משהו מכיר יכול להמליץ על החברה הזו ? להצעת עבודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מטריקס-מודיעין עילית משהו מכיר יכול להמליץ על החברה הזו ? להצעת עבודה
החברה לעבודה בתנאים לאם חרדית.

יש טענות שהשכר נמוך מהרגיל במשק.
אפשר לצדד שזה בעקבות התנאים וקבלה גם ללא ניסיון, ואפשר לצדד שזה מגיע מניצול.
בין כך ובין כך עברו לא מעט שנים ועדיין אין הרבה כמוהם, אז כנראה שהטענה הראשונה מדוייקת יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקום עבודה נהדר לאמהות חרדיות
אבל,
מטריקס הם כמו חברת תיווך בין העובדות לחברות ולוקחת חלק לא קטן מהמשכורת לעצמה.
מה שכן, מקבלים שם נשים ללא ניסיון ואש הן עובדות בשכר לא מאוד גבוה, גם לא מאוד נמוך, וצוברות נסיון שאיתו הן יכולות אחר כך לעבוד בחברות בתורה ישירה ולהכפיל את משכורתן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מה שכן, מקבלים שם נשים ללא ניסיון ואש הן עובדות בשכר לא מאוד גבוה, גם לא מאוד נמוך, וצוברות נסיון שאיתו הן יכולות אחר כך לעבוד בחברות בתורה ישירה ולהכפיל את משכורתן.

זה היה פעם, היום למתחילות בלי ניסיון מאוד קשה להתקבל לשם.
בכל אופן מי שכן הצליחה, כל עבודה שווה על מנת לצבור ניסיון ולהיכנס לשוק.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בעלות ניסיון יכולות להגיע שם למשכורות שמתקרבות לממוצע בשוק.
ודרך אגב היום הם כבר לא כל כך מודיעין עילית, הרבה מהעובדות שלהן עובדות מהבית (בעידודם הנמרץ).
בגלל הקורונה
כמו בהרבה חברות אחרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
30 שח לשעה זה לא נמוך?
ככה מתחילות מקבלות שם בשנתיים הראשונות
לא יודעת
אני מכירה מישהי שעובדת שם ומקבלת יותר. אולי זה תלוי עם איזה חברה עובדים.
העלו את המשכורת אחרי שנה ועוד מעט מקבלת שוב העלאה [אחרי שנה וחצי]
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה היה פעם, היום למתחילות בלי ניסיון מאוד קשה להתקבל לשם.
בכל אופן מי שכן הצליחה, כל עבודה שווה על מנת לצבור ניסיון ולהיכנס לשוק.
בהצלחה!
לא חושבת שזה נכון
אני מכירה כמה וכמה מתחילות ללא ניסיון שהתקבלו לשם.
בשנה וחצי האחרונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בעלות ניסיון יכולות להגיע שם למשכורות שמתקרבות לממוצע בשוק.
ודרך אגב היום הם כבר לא כל כך מודיעין עילית, הרבה מהעובדות שלהן עובדות מהבית (בעידודם הנמרץ).
הבת שלי עובדת שם.
היא וכל הקבוצה שלה עבדו במשרד כל הקורונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הבת שלי עובדת שם.
היא וכל הקבוצה שלה עבדו במשרד כל הקורונה.
מסיבות אבטחה?
שימי לב שכתבתי הרבה מהעובדות, לא כולן.
ומשרות חדשות אני מניחה שיש הרבה שמוגדרות מלכתחילה כעבודה מהבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לא יודעת
אני מכירה מישהי שעובדת שם ומקבלת יותר. אולי זה תלוי עם איזה חברה עובדים.
העלו את המשכורת אחרי שנה ועוד מעט מקבלת שוב העלאה [אחרי שנה וחצי]

כנראה תלוי מאוד בפרויקט.
בפרויקטים שאני מכירה המשכורת נמוכה מאוד בלי סיכוי להעלאה.

הבת שלך מצאה פרויקט נדיר:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מסיבות אבטחה?
שימי לב שכתבתי הרבה מהעובדות, לא כולן.
ומשרות חדשות אני מניחה שיש הרבה שמוגדרות מלכתחילה כעבודה מהבית.

משרות חדשות מוגדרות כהיברידיות.
חלק מהמשרד וחלק מהבית.

גם בפרויקטים הקיימים מטריקס מעודדת חזרה חלקית למשרדים תלוי בגלי הקורונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כנראה תלוי מאוד בפרויקט.
בפרויקטים שאני מכירה המשכורת נמוכה מאוד בלי סיכוי להעלאה.

הבת שלך מצאה פרויקט נדיר:)
ב"ה. זה לא פרוייקט שנגמר.
באמת שהקב"ה עשה איתה ואיתנו חסד
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מסיבות אבטחה?
שימי לב שכתבתי הרבה מהעובדות, לא כולן.
ומשרות חדשות אני מניחה שיש הרבה שמוגדרות מלכתחילה כעבודה מהבית.
לא מבינה מה הכוונה במסיבות אבטחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא יודעת
אני מכירה מישהי שעובדת שם ומקבלת יותר. אולי זה תלוי עם איזה חברה עובדים.
העלו את המשכורת אחרי שנה ועוד מעט מקבלת שוב העלאה [אחרי שנה וחצי]
מוזר מאוד. אני התחלתי שם כג'וניורית לפני שנתיים וקיבלתי 5000 שח וככה כל החברות שלי שהתחילו בתקופה שלי (כל אחת בחברה שונה) אולי דברים השתנו מאז אם כי קשה לי להאמין.
יש מצב שהיא הגיעה עם נסיון כלשהו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה