דרוש מידע מטריקס - מודיעין עילית

  • הוסף לסימניות
  • #41
כן, השאלה איפה בארץ, ובאיזו סביבת עבודה. בתל אביב ברור אפשר לקבל כפול כמתחילה. במודיעין עילית לא. ובכ"ז לא נרוץ לכל מקום עבודה שמוכן לשלם
במרכז באמת (יש שם גם כמה בנות ממודיעין עלית)
סביבת עבודה כמו שכבר כתבתי בחדר רק עם נשים חרדיות צוות מעורב
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
סביבת עבודה כמו שכבר כתבתי בחדר רק עם נשים חרדיות צוות מעורב

קמאטק?

זה אכן מיזם חשוב (או חברה?)
מה שכן, לפי הידוע לי אין להם ים של משרות וגם הם לא לוקחים כל מסיימת סמינר, אבל זה רק משמועות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
כן
זה לא נראה לי מיזם זה פשוט חברה שמכניסה בנות לעבודה אבל בשונה ממטריקס הם נותנים לבנות להיות עובדות חברה
הם נותנים עבודות במשכורות של לפחות 10K
הבנתי שהשנה כן היו להם משרות להציע
גם הם לא לוקחים כל מסיימת סמינר
הם בוחנים את כל הבנות שעושות את התוכנית שלהם ולפי זה הם מחליטים למי לתת ראיונות ולמי לא
החברות שהם מכניסים לשם בנות זה חברות חילוניות ויש להם תנאים: חדר רק עם חרדיות, לפחות 3 חרדיות בחברה, סינון לאינטרנט
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
לא יודעת באיזה בועה אתן נמצאות,
אבל מטריקס זה לא תנאים טובים, גם לא מבחינה סוציאלית,
אבל אכן אם את מגבילה א עצמך לעבודה רק במודיעין עילית.
אז אכן אין הרבה היצע...
חברת הייטק - לא משנה איפה ממוקמת
יום מחלה מלא מהיום הראשון או מקסימום מהיום השני.
ותנאים סוצאיליים זה ממש לא רק זה, כמה ימי מחלה? כמה ימי חופשה? הפרשות לקופות? ועוד ועוד....
ואת בהחלט יכולה לשמור על העיקרון של לשבת בחדר רק עם בנות - ולפעמים גם רק עם בנות חרדיות,
אינטרנט מסונן, ועוד....
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מטריקס הם כמו חברת תיווך בין העובדות לחברות ולוקחת חלק לא קטן מהמשכורת לעצמה.

רוב העובדות בהייטק עובדות בחברות מהסוג הזה.
המושג נקרא אאוטסורס
ם בנות שעובדות במשרדי ממשלה ויושבות בהם בפועל ובבנקים ובחברות ביטוח ובעוד שאר חברות-
עובדות באאוטסורס.

שזה אומר שהמעסיק שלהם הוא חברה שלוקחת X עבור כל שעה של העובד ומשלמת X-Y לעובד עצמו.
וזה ה"עסק" של החברות האלו והפרנסה שלהן - לגייס עובדים ולהרוויח את הפער.
כמה הפער?? רוב הלקוחות של החברות הללו אינן פריאריות והן לא משלמות יותר מדי הרבה ביחס למה שהעובד מקבל אלא פער מוסכם של אחוזים.

חברות לנשים חרדיות שאינן משלמות הרבה לא תמיד גוזרות קופון שמן יותר מהחברות שמשלמות הרבה -
הרבה פעמים הן מרוויחות אותו דבר על עובד שמקבל הרבה - הן פשוט מצליחות בעזרת התימחור הנמוך להשיג לעצמן לקוחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש הרבה שעובדות בOutsourcing
אבל נראה לי יומרני לקבוע ש-
רוב העובדות בהייטק עובדות בחברות מהסוג הזה.
בדקת את זה אמפירית?
כי אם זה אינטואיטיבית,
לי זה לא מרגיש ככה מהתבוננות סביבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
רוב העובדות בהייטק עובדות בחברות מהסוג הזה.
המושג נקרא אאוטסורס
ם בנות שעובדות במשרדי ממשלה ויושבות בהם בפועל ובבנקים ובחברות ביטוח ובעוד שאר חברות-
עובדות באאוטסורס.

שזה אומר שהמעסיק שלהם הוא חברה שלוקחת X עבור כל שעה של העובד ומשלמת X-Y לעובד עצמו.
וזה ה"עסק" של החברות האלו והפרנסה שלהן - לגייס עובדים ולהרוויח את הפער.
כמה הפער?? רוב הלקוחות של החברות הללו אינן פריאריות והן לא משלמות יותר מדי הרבה ביחס למה שהעובד מקבל אלא פער מוסכם של אחוזים.

חברות לנשים חרדיות שאינן משלמות הרבה לא תמיד גוזרות קופון שמן יותר מהחברות שמשלמות הרבה -
הרבה פעמים הן מרוויחות אותו דבר על עובד שמקבל הרבה - הן פשוט מצליחות בעזרת התימחור הנמוך להשיג לעצמן לקוחות.
אני יודעת את כל זה.
גם אני עובדת ב OUTSORCE של חברה מסויימת. אבל מהבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אני מכירה אישית בנות שעובדות בהייטק ומקבלות ימי מחלה החל מהיום הראשון ומשכורות פי 2 ויותר ממה שציינו כאן (ג'וניוריות)

זה לא אומר שכל חברה נותנת את התנאים הללו.
יש חברות ויש חברות...

גם חברות חילוניות בעלות שם - יש כאלו שלא נותנות יום מחלה מהיום הראשון או שנותנות אותו רק בתנאי שלא עברת X ימי מחלה בשנה לעולם.
יש כאלו שמאפשרות את ההטבה של יום מחלה מהיום הראשון רק בכפוף לשכר חודשי נמוך יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
יש הרבה שעובדות בOutsourcing
אבל נראה לי יומרני לקבוע ש-

בדקת את זה אמפירית?
כי אם זה אינטואיטיבית,
לי זה לא מרגיש ככה מהתבוננות סביבי.

את נמצאת בסביבה מענינת.
כן זה בדוק.

יש חברות הייטק שהמפתחים עובדים בהם - חברות שהמוצר שהן מוכרות הוא תוכנה שלהן שהם מוכרים לאחרים.
כל משרדי הממשלה/בנקים/חברות ביטוח/קופות חולים ועוד הרבה עסקים שנזקקים למחלקת פיתוח - עובדים בדרך כלל עם אאוטסורס.
זה לא אומר בהכרח שהם לא משלמים משכורות מעולות. לרוב - הם פשוט מוסיפים יותר כסף מכל מיני שיקולים שלהם.

תנאים מועדפים לנשים חרדיות (גם במקומות מעורבים ושמשלמים היטב) - יש יותר הרבה מן הזן השני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
את נמצאת בסביבה מענינת.
תודה על הקביעה,
אבל אין ממש איך להוכיח את זה.
מעניין באמת לפתוח סקר.
יש חברות הייטק שהמפתחים עובדים בהם - חברות שהמוצר שהן מוכרות הוא תוכנה שלהן שהם מוכרים לאחרים.
כל משרדי הממשלה/בנקים/חברות ביטוח/קופות חולים ועוד הרבה עסקים שנזקקים למחלקת פיתוח - עובדים בדרך כלל עם אאוטסורס.
ידוע.
זה עדיין לא מסביר איך הגעת למסקנה שהקבוצה הראשונה קטנה מהשניה.
זה לא אומר בהכרח שהם לא משלמים משכורות מעולות. לרוב - הם פשוט מוסיפים יותר כסף מכל מיני שיקולים שלהם.
לא נכנסתי בכלל לעניין המשכורות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
הן עובדות תחת חברת כוח אדם? במסגרת של נשים חרדיות?

זו כנראה התשובה.

לא יודעת עם ב"מסגרת של נשים חרדיות".
אבל בסביבה מותאמת לאישה חרדית. עם הרבה חרדיות בצוות ובבנין.

ותחת חברת כוח אדם -
בוודאי שיש המון שמקבלות יום מחלה מהיום הראשון.

באופן ספיציפי על מטריקס-
מבין כלל מעסיקי החרדיות במסגרות רק של נשים חרדיות - למיטב הבירורים שלי בין עובדות ומכרות - הם היותר מומלצים והיותר מעניקים תנאים.
הכל ענין של ביחס למי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
מעניין באמת לפתוח סקר.
אשמח אם עובדי הייטק יענו פה -
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
מעניין באמת לפתוח סקר.

בשביל סקר צריך מדגם מייצג שבנוי בצורה נכונה.
אחרת זה חסר משמעות. וממשיך ייצג חתך מסוים בלבד.

ממה שאני רואה - אופי העבודה בחברות הייטק מול אופי העבודה בחברות שצורכות שירותי הייטק -
מכתיב את זה שלחרדיות (במיוחד אמהות) נוח יותר לעבוד בחברות מן הזן השני.

יש אחוז גדול מאד של חרדיות שעובדות בחברות ממשלתיות למשל - ושם יש רק אאוטסורס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אני לא הדוברת של מטריקס :)

עבדתי שם כמה שנים, עובדות פרשו כנפיים ועפו ופתאום גילו שעל אף הקיטורים, יש דברים בהם מטריקס נותנים תנאים מועדפים על פני חברות כוח אדם אחרות, גם אם העובדת יושבת במשרדי החברה (יותר קורה במשרדים ממשלתיים).

לחברות הייטק "שוות", לא קל להתקבל, בטח ובטח שבלי ניסיון.
פשוט כל אחת צריכה לעשות את מערך השיקולים שלה ולא להרגיש זעם קדוש על הניצול עוד לפני שעברה ראיון בל מקום שהוא.

פרקטית הייתי אומרת שכדאי לקחת משרה שמקדמת ונותנת ערך מוסף בקורות חיים ולהמשיך ולחפש במקרה ולא מרוצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
ממה שאני רואה - אופי העבודה בחברות הייטק מול אופי העבודה בחברות שצורכות שירותי הייטק -
מכתיב את זה שלחרדיות (במיוחד אמהות) נוח יותר לעבוד בחברות מן הזן השני.

יש אחוז גדול מאד של חרדיות שעובדות בחברות ממשלתיות למשל - ושם יש רק אאוטסורס.
אז את עדיין טוענת שזה לפי השערתך ולא אמפירי.
אגב, אני לא אומרת שאת וודאי טועה,
רק שלא צריכים להיות נחרצים בלי לבדוק.
ויש הבדל עצום בין: הרבה לבין: רוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
הן עובדות בחברה חילונית בחדר של נשים חרדיות בלבד
ותחת החברה עצמה.

כשעובדים תחת החברה עצמה - מצוי יותר לקבל יום מחלה מהיום הראשון בהייטק.

תחשבי על זה שחברת אאוטסורס - הרווח של העסק שלה וה"מוצר" שלה - זה העובד בעצמו.
והיא בעצם לא מרוויחה על מוצר אחר וההוצאות שלה בדרך אליו זה תשלום לעובד.
ולכן יש יותר "מתח" בנושא ימי מחלה בעבודה תחת אאוטסורס או נסיונות לגרום לעובד לצאת למה שפחות ימי מחלה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #59
אז את עדיין טוענת שזה לפי השערתך ולא אמפירי.
אגב, אני לא אומרת שאת וודאי טועה,
רק שלא צריכים להיות נחרצים בלי לבדוק.
ויש הבדל עצום בין: הרבה לבין: רוב

אני טוענת שהענין נבדק - לא על ידי.
כתבתי במפורש - כן זה נבדק.

זו לא השערה שלי . מצד שני לא ראיתי איזה נתונים בעיניים או מחקר מסודר.
ותמיד יכול להיות שלגורם שטען לנתון הזה - יש אינטרס כלשהו להציג מצג כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אפשר להגיע במטריקס למשכורות יפות מאד כמו שכבר ציינו פה.
ואפשר להישאר שנים על אותו סכום.

זה בעיקר תלוי פרויקט (=חברה) שעבורו עובדים, ומידת שביעות הרצון של המנהלים הישירים (לא מטריקס) מהעובדת.
גם בשוק הכללי, לא כל חברה משלמת אותו שכר, וכאן זה בעצם קורת גג שמאספת תחתיה מגוון נרחב של חברות.

וסתם לידע כללי, יש למטריקס גם יתרונות (בעיקר סוציאליים) שלא כל חברה אחרת בתחום כח אדם בהייטק נותנת, כמו יום מחלה מלא מהיום השני והלאה ועוד.
סליחה אבל זה הצחיק אותי
ברב המקומות נותנים מהיום הראשון...סליחה מהשעה הראשונה
וגם בחברת מטריקס יש מושג כזה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה