מיבש כביסה- המלצות

  • הוסף לסימניות
  • #1
המיבש שלי גוסס..
תנו המלצות ממי שקנה בשנה-שנתיים האחרונות, איזו חברה/דגם מומלצים?
שוה להשקיע בחברות היקרות? (מה שיש לי עכשיו , לדוגמא, חברת סילטל,עלה 1200 ש"ח לפני 8 שנים ועבד נון סטופ קיץ וחורף בנאמנות וביעילות, היה לי מתאים עוד אחד כזה..)
אנא עזרו לי לפני שהמיבש מת לגמרי, ואני אנה אני באה.. (אין לי חבלים אני משתמשת רק במיבש.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י פקאן;1405812:
(אין לי חבלים אני משתמשת רק במיבש.)
\
זה לא הורס את הבגדים?
ואיך המחיר של חשבון חשמל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מייבש טוב הוא מייבש של מרלוני. יש חברות שונות שמשווקות אותו, ובכל חברה הוא נראה אחרת.
צריך לבדוק שהמייבש מיוצר באיטליה במפעל מרלוני.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מייבשים
המותג לא חשוב
"ענף הייצור של מוצרי חשמל רבים, בהם מכונות כביסה ומייבשי כביסה, עובר בעשור האחרון תהליך של קונסולידציה - כלומר פחות ופחות יצרנים", אומר אוחנה. התהליך בא לידי ביטוי במיוחד בענף מייבשי הכביסה. "מייבש כביסה הוא בסך הכל מוצר די פשוט, ולכן הערכים של טכנולוגיית ואיכות הייצור נמוכים בהשוואה לערך השיווקי של המוצר", הוא מסביר.
לכן יבואנים רבים קונים מוצרים זהים מיצרן מסוים ומבדלים אותם בשמות שונים. "אפשר לראות לקוח שקנה מייבש של אלקטרה ב-1,000 שקל ולקוח שקנה מייבש של ברדר ב-800 שקל, אבל שניהם קיבלו את אותו מוצר - פשוט כל חברה מתמחרת אותו איך שבא לה", הוא אומר. מבורך מתייחס בדבריו ליצרן האיטלקי מרלוני, שדורג על ידי הטכנאים במקום הראשון כאמין ביותר בקטגוריית מייבשי הכביסה כשקיימת מגבלה כספית, ומייצר עבור עשרות מותגים בעולם. ניתן למצוא אותו תחת כ-15 מותגים כמו ברדר, ספקטרה ואחרים.
אז מה בכל זאת מבדיל בין המוצרים? שינויים קוסמטיים כמו הבדלים בפנאל החיצוני, כפתור פה וכפתור שם - או כאמור שם המותג שמודפס בחזית המכשיר.
"בניגוד למוצרי חשמל אחרים כמו מקררים או מדיחי כלים, פה הטכנאים בעצם אומרים שהמותג כלל אינו חשוב", אומר אוחנה. "יש מותגים שמוכרים את אותו הדבר בדיוק ולכן הכי פשוט זה לקנות מייבש כביסה שיש לו כמה שיותר שנים של אחריות מלאה".
כמו בקטגוריית מכונות הכביסה, גם בתחום מייבשי הכביסה דורג המותג מילה במקום הראשון בשל עמידות חלקיו ויכולתו לשרוד שנים רבות, בניגוד למייבשים הזולים יותר. עם זאת, עבור מי שמשתמש במייבש רק לעתים רחוקות אין צורך להשקיע. רקוביצקי ממליץ במקרה זה לקנות את המייבש הזול ביותר, כי בסך הכל מדובר במוצר פשוט מאוד. עם זאת, מי שמעביד את המייבש קשה - שיבחר במותג איכותי.
האם לבחור מייבש עם פתח עליון עם או פתח קדמי? רקוביצקי מסביר שתיקון מייבש עם פתח עליון הוא "הרבה יותר יקר מתיקון מייבש עם פתח קדמי, כי זה מצריך פירוק של כל המייבש והשקעת זמן". לדבריו, בכל מקרה לא מומלץ לקנות מייבש כביסה של יותר משבעה ק"ג, כי משקל כזה מהווה מעמסה רבה על הרצועות.
דברים שכדאי לדעת
שימו לב לזמן האחריות ועל מה היא תקפה.
במידה שמשתמשים במייבש, מומלץ לקנות מכונת כביסה בעלת 800 סיבובי סחיטה ויותר כדי לחסוך בפעילות המייבש.
חפשו מכונת כביסה שהדוד שלה עשוי מנירוסטה או מאמייל, ולא מפלסטיק שמתבלה במהירות.
ותרו על מכונות ומייבשי כביסה תוצרת סין.
ודאו שהדירוג האנרגטי של המכונה הוא A-C, שהוא חסכוני יותר בחשמל.
חשוב לבצע טיפולים מונעים נגד היווצרות אבן במכונות כביסה פעם בארבעה חודשים.
מכונת כביסה עם פתח עליון יקרה יותר ממכונה עם פתח קדמי, אך אין למחיר כל השפעה על איכות המוצר.
תיקון מייבש כביסה עם פתח עליון יקר יותר מתיקון מייבש בעל פתח קדמי.
לא להתפתות לקנות מכונות עם נפח גדול יותר משמונה ק"ג, כי העומס על המכונה יכול לגרום לתקלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לי יש באוקנכט שעובד במרץ 7 וחצי שנים, וב"ה עדין חי ובועט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני בררתי מאוד יסודי לפני כשנה,
בכל מקום אמרו לי שכדאי לקנות בלי שום חלקים אלקטרוניים ואז פשוט אין מה שישבר.
אני קניתי בסוף של אלקטרולוקס, קיבלתי עליו המלצות מכ- 10 נשים שמשתמשות בו כבר שנים ומרוצות מאוד, ו- 0 תלונות.
מומלץ בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם אני ממליצה על באוקנכט - בן 6
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הדגמים של לפני כמה שנים שאתן ממליצות עליהם מן הסתם כבר לא קיימים, או שהיצור שלהם לא כמו שהיה.

לפי מה שביררתי בשנה שעברה - המפעל של מרלוני נסגר.

אני קניתי בשנה שעברה אלקטרולוקס - פשוט - בלי חיישנים.
עובד בסדר גמור, זמן ייבוש ארוך מאוד, אבל כנראה שזה בגלל שהמכונה שלי לא סוחטת רציני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י סטודיו מרו;1406139:
אני בררתי מאוד יסודי לפני כשנה,
בכל מקום אמרו לי שכדאי לקנות בלי שום חלקים אלקטרוניים ואז פשוט אין מה שישבר.
אני קניתי בסוף של אלקטרולוקס, קיבלתי עליו המלצות מכ- 10 נשים שמשתמשות בו כבר שנים ומרוצות מאוד, ו- 0 תלונות.
מומלץ בחום
איזה דגם של אלקטרולוקס? יש לו 2 דגמים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לי יש מייבש של ''בוש'' זה עולה יותר מהרגיל אבל שווה..
(זה מתאים במיוחד למי שרוצה מייבש ואין לה איפה להוציא את הצינור של האבק החוצה)
מייבש סוס עבודה יש לו מגש שמתמלא כל 5 נגלות של ייבוש
וצריך להוציא את המגש ולשפוך את המים (בעצם זה במקום הצינור שמוציא את האדים
זה יוצא בצורת מים )
אני מאד נהנית ממנו ויש לו גם הרבה אופציות (*לייבוש לכמה שכבות,*אוורור פריטים ששכבו כמה חודשים ורוצים לאוורר יש תוכנית קרה לאוורור הפריטים או הבגדים,*יש אופציה לייבוש צמר עדין*
וכן עוד כמה אופציות * אפשר לכוון את זמן הייבוש הרצוי...)

העלתי תמונות (אגב זה ייראה לכם מכונת כביסה אבל זה בעצם מייבש...)
 

קבצים מצורפים

  • IMG_2202.JPG
    3.2 MB · צפיות: 47
  • IMG_2203.JPG
    3.3 MB · צפיות: 34
  • IMG_2204.JPG
    2.7 MB · צפיות: 43
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י פלאפון;1406295:
לי יש מייבש של ''בוש'' זה עולה יותר מהרגיל אבל שווה..
(זה מתאים במיוחד למי שרוצה מייבש ואין לה איפה להוציא את הצינור של האבק החוצה)
מייבש סוס עבודה יש לו מגש שמתמלא כל 5 נגלות של ייבוש
וצריך להוציא את המגש ולשפוך את המים (בעצם זה במקום הצינור שמוציא את האדים
זה יוצא בצורת מים )
אני מאד נהנית ממנו ויש לו גם הרבה אופציות (*לייבוש לכמה שכבות,*אוורור פריטים ששכבו כמה חודשים ורוצים לאוורר יש תוכנית קרה לאוורור הפריטים או הבגדים,*יש אופציה לייבוש צמר עדין*
וכן עוד כמה אופציות * אפשר לכוון את זמן הייבוש הרצוי...)

העלתי תמונות (אגב זה ייראה לכם מכונת כביסה אבל זה בעצם מייבש...)

כמה עלה לך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לנו מייבש AEG תותח
מחזיק 15 שנה בשימוש שוטף
פעם אחת החלפנו רצועות וזהו
(אם כי, קשה להאמין שיש היום בשוק סחורה כזו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י הלל;1406432:
יש לנו מייבש AEG תותח
מחזיק 15 שנה בשימוש שוטף
פעם אחת החלפנו רצועות וזהו
(אם כי, קשה להאמין שיש היום בשוק סחורה כזו)
בשביל זה יש יד 2 :) מכונות אמינות וזולות
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י GRN;1405830:
מייבש טוב הוא מייבש של מרלוני. יש חברות שונות שמשווקות אותו, ובכל חברה הוא נראה אחרת.
צריך לבדוק שהמייבש מיוצר באיטליה במפעל מרלוני.
בהצלחה

נכתב ע"י חני 100;1406166:
הדגמים של לפני כמה שנים שאתן ממליצות עליהם מן הסתם כבר לא קיימים, או שהיצור שלהם לא כמו שהיה.

לפי מה שביררתי בשנה שעברה - המפעל של מרלוני נסגר.

אני קניתי בשנה שעברה אלקטרולוקס - פשוט - בלי חיישנים.
עובד בסדר גמור, זמן ייבוש ארוך מאוד, אבל כנראה שזה בגלל שהמכונה שלי לא סוחטת רציני.

זה בטוח שהוא נסגר? עוד מישהו שמע על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מישהו שמע/ מכיר מייבש של אינדיסייט? מכני, לא דיגיטלי ועם צינור פליטה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אינדסיט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
  • הוסף לסימניות
  • #19
מקפיצה
מישהו מכיר מיבש כביסה מחברת אינדיסייט??
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אינדסיט לא מייצרת, צריך לדעת מי המפעל המייצר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה