דרוש מידע מיטות קומפורט-לחדרי ילדים ואירוח זוגות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו לפני קנית מיטות לחדר בחורים\ארוח זוגות
האם מומלץ קומפורט?

גיסתי קנתה ומאוד מציק להם הצירים שמשמיעים חריקות בכל התהפכות במיטה,במשך הלילה!
חריקות הצורמניים התחילו יחסית מיד תוך זמן קצר מקנית המיטה.
האם זה כך ?
או שהיא נדפקה עם מיטה?

רצינו דווקא מיטת הייריזר -כדי להרים לאירוח זוגות.
וכן רצינו מזרונים נוחים יותר מהסטנדרט(לא רק ספוג ,גם קפיצים)

אז חשבנו על מיטת הייריזר שהמזרון העליון והתחתון -משודרג למעולה(מזרון של 1000 ש"ח בערך)
ומיזרון אמצעי סטנדרט(לילד )

מה אומרים בעלי נסיון?
איך מסתדרים עם חסר של ארגז מצעים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מקפיצה ליעוץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אנחנו קנינו ממש עכשיו משולשת היריזר של מנדלבוים - איכות ברמה מעל כל המוכרים,
ומרוצים עד הגג. המזרונים באיכות מטורפת, של מותג ידוע -
נח הרבה יותר, איכותי בלי השוואה(מחזיק מידי הרבה שנים שנמאס), מזרונים מותאמים בול (שלא כמו בחברות אחרות)
אין חריקות, בניית הברזלים מותאמת לביטחון הילדים. בקיצור...מושלם!
ממליצה מאד! במיוחד שיוצא כמעט אותו מחיר- זה קבוע בלי תוספות כאלה וכאלה כמו בקומפורט ודומיו.
כולנו קונים אצלו כבר שנים והמיטות נשארות....... נמאס! זה החיסרון- שא"א לזרוק! הם חיים וקיימים.
0533138188 ספק אמין וזול, שירות יוצא דופן- מוכר אצלינו שנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אנחנו לפני קנית מיטות לחדר בחורים\ארוח זוגות
האם מומלץ קומפורט?

גיסתי קנתה ומאוד מציק להם הצירים שמשמיעים חריקות בכל התהפכות במיטה,במשך הלילה!
חריקות הצורמניים התחילו יחסית מיד תוך זמן קצר מקנית המיטה.
האם זה כך ?
או שהיא נדפקה עם מיטה?
כן, גם לי יש חריקות במיטה שעולה, מעצבן מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אנחנו קנינו ממש עכשיו משולשת היריזר של מנדלבוים - איכות ברמה מעל כל המוכרים,
ומרוצים עד הגג. המזרונים באיכות מטורפת, של מותג ידוע -
נח הרבה יותר, איכותי בלי השוואה(מחזיק מידי הרבה שנים שנמאס), מזרונים מותאמים בול (שלא כמו בחברות אחרות)
אין חריקות, בניית הברזלים מותאמת לביטחון הילדים. בקיצור...מושלם!
ממליצה מאד! במיוחד שיוצא כמעט אותו מחיר- זה קבוע בלי תוספות כאלה וכאלה כמו בקומפורט ודומיו.
כולנו קונים אצלו כבר שנים והמיטות נשארות....... נמאס! זה החיסרון- שא"א לזרוק! הם חיים וקיימים.
0533138188 ספק אמין וזול, שירות יוצא דופן- מוכר אצלינו שנים
אנחנו גם קנינו אצלו.
מיטות נוחות מאד
מחזיקות שנים ממש כמו שאמרת
לפני שנה קנינו מיטה שניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לאמי מיטת קומפורט, ללא ארגז מצעים.
אכן משמיעה רעשים, אך גם נוחה וקלה לתפעול.
אם יש מקום בארון, אפשר לייחד בו את מיקום המדפים התחתונים לארגז מצעים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אמרו לי שבדגמים החדשיםהיקרים יותר(עם רשת ולא דיקט)
המיטות של קומפורט אינן משמיעות חריקות.
זה נכון?

יש כאן בפורום כאלה שיכולות לעשות חסד ולענות איך נקרא הדגם של מיטת קומפורט החורקת\או שלא?
תודות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אמרו לי שבדגמים החדשיםהיקרים יותר(עם רשת ולא דיקט)
המיטות של קומפורט אינן משמיעות חריקות.
זה נכון?

יש כאן בפורום כאלה שיכולות לעשות חסד ולענות איך נקרא הדגם של מיטת קומפורט החורקת\או שלא?
תודות!
אחרי כל מה שכתבנו בחרת קומפורט?
בבקשה תבחרי בטוב, בחזק, במיטה שיהיה לך שקט ממנה שנים... תבחרי מנדלבוים!
ההבדל במחיר הוא קטן אם בכלל, וההבדל באיכות שמים וארץ.
אני באמת לא מרויחה אחוזים, לטובתך בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
קטלוג שקיבלתי מהם בעבר
 

קבצים מצורפים

  • מחירון מינימום ללקוח כוולל מזרונים מלאי.pdf
    KB 918 · צפיות: 324
  • קטלוג קומפורט פורמט מייל (1).pdf
    2.7 MB · צפיות: 254
  • הוסף לסימניות
  • #11
קטלוג שקיבלתי מהם בעבר
המחירון יקר יותר ממספר חנויות שבררתי שם מחירים...

בכל אופן קניתי לבסוף מנדלבוים.
החיסרון היחיד לדעתי-שאין לו בחירה בעיצובים.
חסר לי קצת התחדשות...
אבל זה לא חשוב יותר מנוחות וחוזק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
במיטות של מנדלבוים אין חריקות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם בחנות כשנענתי את המיטות , נוכחתי לראות שמנדלבוים יציב וכבד יותר.
רק שחבל שהם לא מגוונים בצבעים ובדוגמאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
החריקות של הקומפורט.............
אוי זה נורא ואיום........
אי אפשר להתהפך באמצע הלילה :(:(.
המיטה מעולה ומחזיקה שנים רבות כמו חדש אבל החריקות זה קטסטרופה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בעלת החנות המליצה לרסס ספרי שמן על הקפיצים למטה.
כלומר להפוך את המיטה על צידה ואז לרסס.
פעם \פעמיים בשנה.

במיטות של מנדלבוים יש עוד כמה מעלות.
גלגלים ,קנט עגול ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בעלת החנות המליצה לרסס ספרי שמן על הקפיצים למטה.
כלומר להפוך את המיטה על צידה ואז לרסס.
פעם \פעמיים בשנה.
ומישהו ניסה וזה עזר לו?

ומתי היא אמרה את זה? [הם טוענים שלאחרונה הם פתרו את הבעיה הזאת.]
גלגלים ,קנט עגול ועוד.
אשמח להרחבה.
תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
RRL2 אינני יודעת אם את לקוחה תמימה או מישהי מגמתית ,
אבל מברור מעמיק מאדדד שערכתי אין חיה כזאת מיטה של מנדלבוים
יש חנות אחת שציינת למעלה שמוכרת את הלוקש הזה כבר 25 שנה!
דברתי עם מנדלבוים עצמם והם מייצרים רק מזרנים!

אני אחרי כל הברור הזה , הלכתי לחנות אחרת אבדתי אמון בבנ"א ובשקרים שהוא מכר לי וקניתי
בחנות אחרת מיטה של קומפורט ואני מרוצה מאד , בקשר לחריקות לי אין ,לא יודעת מה אצל אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש להם דגמים חדשים -יקרים עוד יותר מהאחרים .
(בדגמים ברשת מתכת ללא דיקט)
ושמעתי שאין שם חריקות-לא שמעתי ממשתמש ,רק מבעלת החנות.

האמת-שאם היו אומרים לי מראש הייתי חושבת על זה.
אבל אמרו לי רק אחרי שבאתי לבטל ,בעקבות תלונות של אחותי וגיסתי ועוד.
אז כבר לא קיבלתי אמון.

מנדלבום מייצר אכן רק מזרונים.
יש לו אח או משו שמייצר שנים מיטות נוחות.
ואת זה שמעתי משכנה שקנתה לפני שנים ,ומרוצה מאוד!

חוץ מהאתר כאן.

אני אישית קניתי אצלו את החדר שינה שלי לפני כמעט 2 עשורים- וחוץ מזה שנמאס לי מהדגם הישן,
אין לי סיבה להתחדש,הכל כמו חדש!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה