מייבש כביסה מייבש זנוסי עם קונדנסור-תקלה

  • הוסף לסימניות
  • #21
כנראה שזו הבעיה שאין חימום האם זה אומר שהגוף חימום הלך או שהטרמוסטט נפגם
מכוסה בפלסטיק ואי אפשר ללחוץ.
כאשר אי אפשר ללחוץ,
אם יש לכם רב מודד - יש לבדוק אם יש רציפות בתרמוסטט, אם אין רציפות - תחליפו תרמוסטט, אין מה לעשות.
אם אין לכם רב מודד, צלמו את הגוף חימום, החיבורים בברגים והחיבורים בחוטים, ואז נתקו וקחו לחנות חלפים את הגוף חימום והתרמוסטטים שעליו הם יבדקו יגידו לכם עלויות ואם צריך להחליף תרמוסטט או גוף חימום.

בנוסף אם התקלה בתרמוסטט יש לבדוק מה גרם לתקלה.
או שהמעבה היה חסום או רשת הסיבים או החורים שבתוך התוף הכי פנימה סתומים מסיבים או בעיה אחרת.
חבל לקנות תרמוסטט חדש והוא עוד פעם יקפוץ.
לפעמים הבעיה בתרמוסטט עצמו, שהוא פשוט התקלקל.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
כאשר אי אפשר ללחוץ,
אם יש לכם רב מודד - יש לבדוק אם יש רציפות בתרמוסטט, אם אין רציפות - תחליפו תרמוסטט, אין מה לעשות.
אם אין לכם רב מודד, צלמו את הגוף חימום, החיבורים בברגים והחיבורים בחוטים, ואז נתקו וקחו לחנות חלפים את הגוף חימום והתרמוסטטים שעליו הם יבדקו יגידו לכם עלויות ואם צריך להחליף תרמוסטט או גוף חימום.

בנוסף אם התקלה בתרמוסטט יש לבדוק מה גרם לתקלה.
או שהמעבה היה חסום או רשת הסיבים או החורים שבתוך התוף הכי פנימה סתומים מסיבים או בעיה אחרת.
חבל לקנות תרמוסטט חדש והוא עוד פעם יקפוץ.
לפעמים הבעיה בתרמוסטט עצמו, שהוא פשוט התקלקל.
בהצלחה
ננסה...
תודה רבה על המענה המקצועי והמהיר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זו התמונה של הגוף חימום שפתחתי כעצתך
איפה צריך ללחוץ?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_0206.JPG
    IMG_0206.JPG
    KB 499.8 · צפיות: 287
  • הוסף לסימניות
  • #24
זו התמונה של הגוף חימום שפתחתי כעצתך
איפה צריך ללחוץ?
לנו יש בדיוק כזה
לחצנו עם קיסם על עיגול הפלסטיק הלבן באמצע- לא הלך
לחצנו עם סיכה חדה ונשמע "טיק"
אבל לצערי לא פתר את הבעיה
לפני כןהמייבש עבד 5 דקןת ואז הפסיק
והופיע סימן תקלה E60
עכשיו מופיע סימן התקלה, המייבש ממשיך לעבוד אבל לא מייבש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ללחוץ כשזה מחובר לחשמל או כשלא מחובר לחשמל ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
זו התמונה של הגוף חימום שפתחתי כעצתך
איפה צריך ללחוץ?

לנסות עם סיכה חדה בעיגול הקטן המסומן בקצה החץ.
אם לא עוזר - לנתק מהחוטים ולקחת לחנות חלפים שיבדקו את התרמוסטט ואת הגוף חימום. אם צריך להחליף תרמוסטט שיחליפו.
אחרי ניתוק החוטים האדומים פותחים את קופסת המתכת כדי לשחרר את הגוף חימום מהמייבש
[כפי שרואים בתמונה התרמוסטט מחובר לגוף חימום באמצעות ניטים ולא באמצעות ברגים, בחנות עלולים לומר שחייבים להחליף את הגוף חימום בגלל שאין אפשרות להחליף את התרמוסטט , צריך לבקש מהם שאם הבעיה רק בתרמוסטט שיחברו תרמוסטט נוסף לידו עם ברגים וזהו]
בהצלחה
 

קבצים מצורפים

  • תרמוסטט.JPG
    תרמוסטט.JPG
    KB 747.3 · צפיות: 254
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #29
האם תוכלי לשלוח לי את המס' טלפון שלכם כדי לתאם ביקור?
למייל: chanaz8742 שטורדל גימל . קום
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני גם עם אותה בעיה במייבש של זנוסי
ניסיתי לחפור בתוך הטרמוסטט ולא הגעתי לכפתור... אולי נמצא במקום אחר ?
 

קבצים מצורפים

  • 20221227_225733.jpg
    20221227_225733.jpg
    1.3 MB · צפיות: 224
  • 20221227_225727.jpg
    20221227_225727.jpg
    1.8 MB · צפיות: 202
  • הוסף לסימניות
  • #32
חזרתי שוב לטרמוסטט והמשכתי לחפור עם הסיכה (זה כאילו לחפור בפלסטיק) עד שראיתי מתכת מנצנצת
לחצתי בעדינות והרגשתי "קליק" חלש מאוד
החזרתי לחשמל והמיבש עובד!!!!
תבורך
זה ממש עבד מה שכתב @א.שטיגליץ
תודה ענקית!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני גם עם אותה בעיה, אבל אצלי יש סימן שרוף בצד השמאלי של הטרמוסטט.
מישהו יודע מה זה אומר ?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_9022.JPG
    IMG_9022.JPG
    7.6 MB · צפיות: 112
  • הוסף לסימניות
  • #36
נסה להחליף את החלק השרוף.
הפלסטיק הלבן הזה נפתח ומתחתיו יש "נעל קבל" הגיוני שצריך להחליף אותה (לחתוך את החוט בנקודת החיבור לנעל קבל השרופה, לגלף קצת מהחוט ולשים "נעל קבל" חדשה).
אם עדיין לא מחמם אולי גם התרמוסטט הלך, צריך לבדוק בו רציפות.
להכנת בודק רציפות בזול - ראה כאן - רב מודד בשקל וחצי
אם התרמוסטט התקלקל - או עם סיכה כלעיל או להחליף אותו, כרצונך.
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בלתק יש לי מיבש שמצפצף ומראה סימון של מים גם כשאני מוציאה את המים מאיפה זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אשמח לעזרה- יש לי מייבש בדגם הנ"ל, הוא ממשיך לעבוד גם אחרי שהכביסה התייבשה, נראה שזו בעיה של חיישנים, מישהו יודע מה אפשר לעשות ? תודה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

כשמייבש בקומה 7 מרעיד חדר מנותק בקרקע (ולמה "בידוד רגיל" לא יעזור לכם)​

חשבתם שבטון עוצר רעש? תחשבו שוב. על "גשרים אקוסטיים", תדרים נמוכים, וסיפור אישי אחד שממחיש למה אסור למהר להדביק ספוגים על הקיר.

כמתכנן אקוסטי, אני רגיל לנתח גרפים של דציבלים ולתכנן חסמים לרעש עבור לקוחות. אבל השיעור הכי חזק שקיבלתי לאחרונה, הגיע דווקא אצלי בבית, ב-2 בלילה.

בניתי לעצמי את מה שכיניתי "הבונקר" – חדר חמישי, מנותק לחלוטין מקו הבניין. על הנייר? זה אמור להיות המקום הכי שקט בעולם. מעליי אין דיירים, למעט מרפסת שירות מרוחקת שתי קומות מעל. אבל אז הגיע הזמזום.

לא סתם רעש. זה היה Low Frequency Noise (LFN) – רעש בתדר נמוך. מי שמכיר את הספרות המקצועית בנושא, יודע שמחקרים מצביעים על כך שרעש בתדר נמוך הוא המטריד ביותר למוח האנושי בזמן מנוחה, כיוון שהוא מייצר תחושת "לחץ" פיזי באוזן ולא רק צליל.

הטעות הנפוצה: בטון הוא לא חוסם, הוא מוליך!כדי להבין מה קרה אצלי, צריך להכיר נתון פיזיקלי מפתיע:מהירות הקול באוויר היא כ-340 מטרים לשנייה.מהירות הקול בבטון היא כ-3,700 מטרים לשנייה!

כשהתקשרתי לשכן שגר שתי קומות מעליי, גיליתי את המקור: מייבש כביסה שהונח ישירות על מכונת הכביסה, ללא שום חצץ.

כאן אנחנו נכנסים למושג המקצועי Structure-Borne Noise (רעש הולם/מבני):כשהמייבש רועד, הוא לא רק מרעיש לאוויר. הוא מכה פיזית ברצפה. האנרגיה הזו לא "נעלמת". היא נכנסת לשלד הבניין. הבטון המסיבי, שאמור להגן עלינו, הופך ברגע אחד למה שאנחנו מכנים באקוסטיקה "גשר קול" (Flanking Path).הוויברציות הללו טיילו במהירות עצומה דרך העמודים, עקפו את כל הבידודים הסטנדרטיים, והרעידו את החדר המנותק שלי למטה.

למה זה קריטי לכיס שלכם?אני רואה המון אנשים שעושים טעות יקרה: הם שומעים רעש מהשכן, ורצים להדביק ספוגים אקוסטיים או לבנות קירות גבס עם צמר סלעים.במקרה של רעש הולם (גרירות, מכונות, צעדים) – זה זריקת כסף לפח.כל עוד לא ניתקנו את המגע (Decoupling) במקור הרעש או ביצענו ניתוק צף בחדר המקבל, הקירות החדשים פשוט ירעדו יחד עם הקירות הישנים.

הפתרון המקצועי: שיטת ה"מסה-קפיץ-מסה"לו הייתי יכול להיכנס לדירת השכן (הוא סירב, לצערי), הפתרון היה עולה שקלים בודדים ופותר את הבעיה ב-100%: הנחת גומיות שיכוך ייעודיות תחת רגלי המייבש. הגומי משמש כ"קפיץ" שבולע את האנרגיה לפני שהיא מגיעה לבטון.במקרה הזה נאלצנו להסתפק בפתרון התנהגותי (כיבוי המכשיר בלילה), אבל הלקח המקצועי ברור.

טיפ זהב לבדיקה עצמית:שומעים רעש לא מוסבר? הצמידו את האוזן לקיר, ואז לרצפה. אם הרעש נשמע חזק וברור דרך האלמנט הקשיח (הבטון) יותר מאשר באוויר החדר – יש לכם בעיה של רעש הולם/מבני. שום חלון כפול לא יעזור כאן.

בשורה התחתונה שקט הוא לא מותרות, הוא בריאות נפשית.אם אתם מתכננים בניה, שיפוץ, או סובלים מרעש "בלתי מוסבר" שהשכנים טוענים "אנחנו בקושי זזים" – אל תנהשו. תכנון אקוסטי נכון, שלוקח בחשבון את התדרים הנמוכים ואת מעטפת המבנה, יכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה והוצאות מיותרות על פתרונות שלא עובדים.

אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את השקט.
לכל שאלה ניתן לפנות אלי
ecocare
דואגים לשקט שלך

כשמייבש בקומה 7 מרעיד חדר מנותק בקרקע (ולמה "בידוד רגיל" לא יעזור לכם)​

חשבתם שבטון עוצר רעש? תחשבו שוב. על "גשרים אקוסטיים", תדרים נמוכים, וסיפור אישי אחד שממחיש למה אסור למהר להדביק ספוגים על הקיר.

כמתכנן אקוסטי, אני רגיל לנתח גרפים של דציבלים ולתכנן חסמים לרעש עבור לקוחות. אבל השיעור הכי חזק שקיבלתי לאחרונה, הגיע דווקא אצלי בבית, ב-2 בלילה.

בניתי לעצמי את מה שכיניתי "הבונקר" – חדר חמישי, מנותק לחלוטין מקו הבניין. על הנייר? זה אמור להיות המקום הכי שקט בעולם. מעליי אין דיירים, למעט מרפסת שירות מרוחקת שתי קומות מעל. אבל אז הגיע הזמזום.

לא סתם רעש. זה היה Low Frequency Noise (LFN) – רעש בתדר נמוך. מי שמכיר את הספרות המקצועית בנושא, יודע שמחקרים מצביעים על כך שרעש בתדר נמוך הוא המטריד ביותר למוח האנושי בזמן מנוחה, כיוון שהוא מייצר תחושת "לחץ" פיזי באוזן ולא רק צליל.

הטעות הנפוצה: בטון הוא לא חוסם, הוא מוליך!כדי להבין מה קרה אצלי, צריך להכיר נתון פיזיקלי מפתיע:מהירות הקול באוויר היא כ-340 מטרים לשנייה.מהירות הקול בבטון היא כ-3,700 מטרים לשנייה!

כשהתקשרתי לשכן שגר שתי קומות מעליי, גיליתי את המקור: מייבש כביסה שהונח ישירות על מכונת הכביסה, ללא שום חצץ.

כאן אנחנו נכנסים למושג המקצועי Structure-Borne Noise (רעש הולם/מבני):כשהמייבש רועד, הוא לא רק מרעיש לאוויר. הוא מכה פיזית ברצפה. האנרגיה הזו לא "נעלמת". היא נכנסת לשלד הבניין. הבטון המסיבי, שאמור להגן עלינו, הופך ברגע אחד למה שאנחנו מכנים באקוסטיקה "גשר קול" (Flanking Path).הוויברציות הללו טיילו במהירות עצומה דרך העמודים, עקפו את כל הבידודים הסטנדרטיים, והרעידו את החדר המנותק שלי למטה.

למה זה קריטי לכיס שלכם?אני רואה המון אנשים שעושים טעות יקרה: הם שומעים רעש מהשכן, ורצים להדביק ספוגים אקוסטיים או לבנות קירות גבס עם צמר סלעים.במקרה של רעש הולם (גרירות, מכונות, צעדים) – זה זריקת כסף לפח.כל עוד לא ניתקנו את המגע (Decoupling) במקור הרעש או ביצענו ניתוק צף בחדר המקבל, הקירות החדשים פשוט ירעדו יחד עם הקירות הישנים.

הפתרון המקצועי: שיטת ה"מסה-קפיץ-מסה"לו הייתי יכול להיכנס לדירת השכן (הוא סירב, לצערי), הפתרון היה עולה שקלים בודדים ופותר את הבעיה ב-100%: הנחת גומיות שיכוך ייעודיות תחת רגלי המייבש. הגומי משמש כ"קפיץ" שבולע את האנרגיה לפני שהיא מגיעה לבטון.במקרה הזה נאלצנו להסתפק בפתרון התנהגותי (כיבוי המכשיר בלילה), אבל הלקח המקצועי ברור.

טיפ זהב לבדיקה עצמית:שומעים רעש לא מוסבר? הצמידו את האוזן לקיר, ואז לרצפה. אם הרעש נשמע חזק וברור דרך האלמנט הקשיח (הבטון) יותר מאשר באוויר החדר – יש לכם בעיה של רעש הולם/מבני. שום חלון כפול לא יעזור כאן.

בשורה התחתונה שקט הוא לא מותרות, הוא בריאות נפשית.אם אתם מתכננים בניה, שיפוץ, או סובלים מרעש "בלתי מוסבר" שהשכנים טוענים "אנחנו בקושי זזים" – אל תוותרו. תכנון אקוסטי נכון, שלוקח בחשבון את התדרים הנמוכים ואת מעטפת המבנה, יכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה והוצאות מיותרות על פתרונות שלא עובדים.

אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את השקט.
לכל שאלה ניתן לפנות אלי
ecocare
דואגים לשקט שלך

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה