מייבש כביסה מייבש זנוסי עם קונדנסור-תקלה

  • הוסף לסימניות
  • #1
המייבש מתחיל לפעול,
ולאחר כמה דקות מצפצף ונדלקת נורה אדומה,
מישהו יודע מהי התקלה?
ומה ניתן לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
איזו נורה נדלקת?
יש נורה ליד ה'טנק' - שמסמנת שהוא התמלא במים וצריך ריקון
ויש נורה ליד המסננת 0 שמסמנת שצריך לנקות את המסננת שבתוך המייבש (מתחת לדלת)
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תפתחי למטה מקדימה, יש בפנים חלק (פילטר?) שאפשר להוציא אותו- יש 2 ידיות כאלה שנועלים אותו, פותחים אותם ומוציאים, יתכן שזה נסתם משערות, לכלוך וכדומה ואז צריך לנקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
המייבש מתחיל לפעול,
ולאחר כמה דקות מצפצף ונדלקת נורה אדומה,
מישהו יודע מהי התקלה?
ומה ניתן לעשות?
היה לי את אותו דבר במייבש אחר...
עוד לא הצלחתי לפתור את זה
תפתחי למטה מקדימה, יש בפנים חלק (פילטר?) שאפשר להוציא אותו- יש 2 ידיות כאלה שנועלים אותו, פותחים אותם ומוציאים, יתכן שזה נסתם משערות, לכלוך וכדומה ואז צריך לנקות.
את זה עשיתי למשל, ולא עזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הנורה של ההפעלה נהיית אדומה,
וניסיתי לרוקן הכל,
גם למטה וגם למעלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא בתוך הדלת איפה שצריך לרוקן אחרי כל שימוש, כן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אופציה נוספת שמופיעה בחוברת הדרכה היא
לבחור תכנית 'ייבוש לפי זמן' או תוכנית EXTRA DRY
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שלום

אני מתמודדת עם אותה הבעיה במייבש זנוסי ורציתי לדעת אם יש למישהו פיתרון
אודה לתשובה בהקדם
או כאן או למייל : Chanaz8742 שטורדל גימל . קום
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תודה
 

קבצים מצורפים

  • IMG_0204.JPG
    IMG_0204.JPG
    KB 689.4 · צפיות: 506
  • הוסף לסימניות
  • #14
כנראה שזו הבעיה שאין חימום האם זה אומר שהגוף חימום הלך או שהטרמוסטט נפגם

ומה העלות של תיקון כזה ואם שווה לתקן
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כנראה שזו הבעיה שאין חימום האם זה אומר שהגוף חימום הלך או שהטרמוסטט נפגם

ומה העלות של תיקון כזה ואם שווה לתקן
בדרך כלל תרמוסטט, ופעמים רבות צריך רק ללחוץ במרכז התרמוסטט או שיש לחצן או שיש חור להכניס סיכה בתוכו שישמע "תיק" (לפעמים החור סתום במין פלסטלינה) והעסק חוזר לעבוד.
ואם זה קורה עוד פעם ללא סיבה - כדאי להזמין טכנאי.
הגוף חימום ולידו התרמוסטט נמצאים בד"כ מאחורה בגב המייבש למה, לפעמים יש מדבקה שמזהירה מחום על המכסה שתחתיו התרמוסטט אם תעלו תמונה של המאחורה נוכל למקד יותר.
הנה תמונה של גוף חימום שעליו תרמוסטט עם לחצן (התרמוסטט מסומן בחץ)
מייבש תרמוסטט.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תודה על המענה המהיר
אני לא מוצאת את האפשרות במייבש שלי
ראוי לציין שהמייבש שלי עובד על מעבה (קונדסור)
אז אולי הנתונים שונים
 

קבצים מצורפים

  • IMG_0205.JPG
    IMG_0205.JPG
    KB 568.6 · צפיות: 371
  • הוסף לסימניות
  • #17
@א. שטיגליץ
יש לי מייבש אלקטרלוקס עם תקלה E60
בעלי פתח והגיע לטרמוסטט
אבל באמצע איפה שהחור או הכפתור
מכוסה בפלסטיק ואי אפשר ללחוץ.
יש דרך ללחוץ בכל אופםן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תודה על המענה המהיר
אני לא מוצאת את האפשרות במייבש שלי
ראוי לציין שהמייבש שלי עובד על מעבה (קונדסור)
אז אולי הנתונים שונים
לי זה עזר במייבש אלקטלוקס- מאד דומה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה על המענה המהיר
אני לא מוצאת את האפשרות במייבש שלי
ראוי לציין שהמייבש שלי עובד על מעבה (קונדסור)
אז אולי הנתונים שונים
צריך לפתוח עם מברג כוכב את הפלסטיק הענק.(אם אין לכם מברג כוכב - לפעמים מברג טסטר יצליח לפתוח תנסו עם מברג פס ברוחב מסוים)
ואז לפתוח את המכסה של הגוף חימום שאותו סימנתי בתמונה .
 

קבצים מצורפים

  • קונדנסור.JPG
    קונדנסור.JPG
    KB 862.2 · צפיות: 557

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

כשמייבש בקומה 7 מרעיד חדר מנותק בקרקע (ולמה "בידוד רגיל" לא יעזור לכם)​

חשבתם שבטון עוצר רעש? תחשבו שוב. על "גשרים אקוסטיים", תדרים נמוכים, וסיפור אישי אחד שממחיש למה אסור למהר להדביק ספוגים על הקיר.

כמתכנן אקוסטי, אני רגיל לנתח גרפים של דציבלים ולתכנן חסמים לרעש עבור לקוחות. אבל השיעור הכי חזק שקיבלתי לאחרונה, הגיע דווקא אצלי בבית, ב-2 בלילה.

בניתי לעצמי את מה שכיניתי "הבונקר" – חדר חמישי, מנותק לחלוטין מקו הבניין. על הנייר? זה אמור להיות המקום הכי שקט בעולם. מעליי אין דיירים, למעט מרפסת שירות מרוחקת שתי קומות מעל. אבל אז הגיע הזמזום.

לא סתם רעש. זה היה Low Frequency Noise (LFN) – רעש בתדר נמוך. מי שמכיר את הספרות המקצועית בנושא, יודע שמחקרים מצביעים על כך שרעש בתדר נמוך הוא המטריד ביותר למוח האנושי בזמן מנוחה, כיוון שהוא מייצר תחושת "לחץ" פיזי באוזן ולא רק צליל.

הטעות הנפוצה: בטון הוא לא חוסם, הוא מוליך!כדי להבין מה קרה אצלי, צריך להכיר נתון פיזיקלי מפתיע:מהירות הקול באוויר היא כ-340 מטרים לשנייה.מהירות הקול בבטון היא כ-3,700 מטרים לשנייה!

כשהתקשרתי לשכן שגר שתי קומות מעליי, גיליתי את המקור: מייבש כביסה שהונח ישירות על מכונת הכביסה, ללא שום חצץ.

כאן אנחנו נכנסים למושג המקצועי Structure-Borne Noise (רעש הולם/מבני):כשהמייבש רועד, הוא לא רק מרעיש לאוויר. הוא מכה פיזית ברצפה. האנרגיה הזו לא "נעלמת". היא נכנסת לשלד הבניין. הבטון המסיבי, שאמור להגן עלינו, הופך ברגע אחד למה שאנחנו מכנים באקוסטיקה "גשר קול" (Flanking Path).הוויברציות הללו טיילו במהירות עצומה דרך העמודים, עקפו את כל הבידודים הסטנדרטיים, והרעידו את החדר המנותק שלי למטה.

למה זה קריטי לכיס שלכם?אני רואה המון אנשים שעושים טעות יקרה: הם שומעים רעש מהשכן, ורצים להדביק ספוגים אקוסטיים או לבנות קירות גבס עם צמר סלעים.במקרה של רעש הולם (גרירות, מכונות, צעדים) – זה זריקת כסף לפח.כל עוד לא ניתקנו את המגע (Decoupling) במקור הרעש או ביצענו ניתוק צף בחדר המקבל, הקירות החדשים פשוט ירעדו יחד עם הקירות הישנים.

הפתרון המקצועי: שיטת ה"מסה-קפיץ-מסה"לו הייתי יכול להיכנס לדירת השכן (הוא סירב, לצערי), הפתרון היה עולה שקלים בודדים ופותר את הבעיה ב-100%: הנחת גומיות שיכוך ייעודיות תחת רגלי המייבש. הגומי משמש כ"קפיץ" שבולע את האנרגיה לפני שהיא מגיעה לבטון.במקרה הזה נאלצנו להסתפק בפתרון התנהגותי (כיבוי המכשיר בלילה), אבל הלקח המקצועי ברור.

טיפ זהב לבדיקה עצמית:שומעים רעש לא מוסבר? הצמידו את האוזן לקיר, ואז לרצפה. אם הרעש נשמע חזק וברור דרך האלמנט הקשיח (הבטון) יותר מאשר באוויר החדר – יש לכם בעיה של רעש הולם/מבני. שום חלון כפול לא יעזור כאן.

בשורה התחתונה שקט הוא לא מותרות, הוא בריאות נפשית.אם אתם מתכננים בניה, שיפוץ, או סובלים מרעש "בלתי מוסבר" שהשכנים טוענים "אנחנו בקושי זזים" – אל תנהשו. תכנון אקוסטי נכון, שלוקח בחשבון את התדרים הנמוכים ואת מעטפת המבנה, יכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה והוצאות מיותרות על פתרונות שלא עובדים.

אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את השקט.
לכל שאלה ניתן לפנות אלי
ecocare
דואגים לשקט שלך

כשמייבש בקומה 7 מרעיד חדר מנותק בקרקע (ולמה "בידוד רגיל" לא יעזור לכם)​

חשבתם שבטון עוצר רעש? תחשבו שוב. על "גשרים אקוסטיים", תדרים נמוכים, וסיפור אישי אחד שממחיש למה אסור למהר להדביק ספוגים על הקיר.

כמתכנן אקוסטי, אני רגיל לנתח גרפים של דציבלים ולתכנן חסמים לרעש עבור לקוחות. אבל השיעור הכי חזק שקיבלתי לאחרונה, הגיע דווקא אצלי בבית, ב-2 בלילה.

בניתי לעצמי את מה שכיניתי "הבונקר" – חדר חמישי, מנותק לחלוטין מקו הבניין. על הנייר? זה אמור להיות המקום הכי שקט בעולם. מעליי אין דיירים, למעט מרפסת שירות מרוחקת שתי קומות מעל. אבל אז הגיע הזמזום.

לא סתם רעש. זה היה Low Frequency Noise (LFN) – רעש בתדר נמוך. מי שמכיר את הספרות המקצועית בנושא, יודע שמחקרים מצביעים על כך שרעש בתדר נמוך הוא המטריד ביותר למוח האנושי בזמן מנוחה, כיוון שהוא מייצר תחושת "לחץ" פיזי באוזן ולא רק צליל.

הטעות הנפוצה: בטון הוא לא חוסם, הוא מוליך!כדי להבין מה קרה אצלי, צריך להכיר נתון פיזיקלי מפתיע:מהירות הקול באוויר היא כ-340 מטרים לשנייה.מהירות הקול בבטון היא כ-3,700 מטרים לשנייה!

כשהתקשרתי לשכן שגר שתי קומות מעליי, גיליתי את המקור: מייבש כביסה שהונח ישירות על מכונת הכביסה, ללא שום חצץ.

כאן אנחנו נכנסים למושג המקצועי Structure-Borne Noise (רעש הולם/מבני):כשהמייבש רועד, הוא לא רק מרעיש לאוויר. הוא מכה פיזית ברצפה. האנרגיה הזו לא "נעלמת". היא נכנסת לשלד הבניין. הבטון המסיבי, שאמור להגן עלינו, הופך ברגע אחד למה שאנחנו מכנים באקוסטיקה "גשר קול" (Flanking Path).הוויברציות הללו טיילו במהירות עצומה דרך העמודים, עקפו את כל הבידודים הסטנדרטיים, והרעידו את החדר המנותק שלי למטה.

למה זה קריטי לכיס שלכם?אני רואה המון אנשים שעושים טעות יקרה: הם שומעים רעש מהשכן, ורצים להדביק ספוגים אקוסטיים או לבנות קירות גבס עם צמר סלעים.במקרה של רעש הולם (גרירות, מכונות, צעדים) – זה זריקת כסף לפח.כל עוד לא ניתקנו את המגע (Decoupling) במקור הרעש או ביצענו ניתוק צף בחדר המקבל, הקירות החדשים פשוט ירעדו יחד עם הקירות הישנים.

הפתרון המקצועי: שיטת ה"מסה-קפיץ-מסה"לו הייתי יכול להיכנס לדירת השכן (הוא סירב, לצערי), הפתרון היה עולה שקלים בודדים ופותר את הבעיה ב-100%: הנחת גומיות שיכוך ייעודיות תחת רגלי המייבש. הגומי משמש כ"קפיץ" שבולע את האנרגיה לפני שהיא מגיעה לבטון.במקרה הזה נאלצנו להסתפק בפתרון התנהגותי (כיבוי המכשיר בלילה), אבל הלקח המקצועי ברור.

טיפ זהב לבדיקה עצמית:שומעים רעש לא מוסבר? הצמידו את האוזן לקיר, ואז לרצפה. אם הרעש נשמע חזק וברור דרך האלמנט הקשיח (הבטון) יותר מאשר באוויר החדר – יש לכם בעיה של רעש הולם/מבני. שום חלון כפול לא יעזור כאן.

בשורה התחתונה שקט הוא לא מותרות, הוא בריאות נפשית.אם אתם מתכננים בניה, שיפוץ, או סובלים מרעש "בלתי מוסבר" שהשכנים טוענים "אנחנו בקושי זזים" – אל תוותרו. תכנון אקוסטי נכון, שלוקח בחשבון את התדרים הנמוכים ואת מעטפת המבנה, יכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה והוצאות מיותרות על פתרונות שלא עובדים.

אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את השקט.
לכל שאלה ניתן לפנות אלי
ecocare
דואגים לשקט שלך

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה