נאמנה למקור
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
שיר ישן שלמדתי לפני שנים בבית ספר,
אני זוכרת שלא היה לו שמע, שרנו אותו לבד.
אשמח מאד מאד אם מישהו יודע להשלים את המילים שחסרות...
רעש מהומה, עיר נמל הומה,
הכל ממהרים.
ממשאיות, אל האוניות,
ארגזי סחורה הם מעבירים.
ובהמולה, מעורר חמלה,
ילד קטן.
הוא יושב על חוף, מביט אל האין סוף,
כך הוא מצפה, ובים צופה.
ניגש אז אליו זקן,
מה לך ילד מסכן,
מדוע תשב כך לבדך?
וודאי מחפשים כבר אותך.
הילד משיב "איני עוזב,
לחכות על החוף אני אוהב.
הנה אוניה תגיע הלום,
ואני אנופף לה לשלום"
"או ילדי הטוב, למה זה תחשוב,
*****
כי רב חובל חשוב, שלביתו ישוב
*****"
"דגל לי ביד" כך השיב מיד,
"דגל לבן".
*****
****
פה יש עוד כמה שורות שאני לא זוכרת.
אתה הוא קל רם, בורא העולם.
צופה ומשגיח, דואג לכולם.
מכל הברואים, אוהב גם אותי,
וכה מצפה לתפילתי.
הרימה אני בגאון את דגלי,
לאבא שלי אשלח תפילתי,
*****
כי בורא העולם הוא אבי.
תודה רבה!!
אני זוכרת שלא היה לו שמע, שרנו אותו לבד.
אשמח מאד מאד אם מישהו יודע להשלים את המילים שחסרות...
רעש מהומה, עיר נמל הומה,
הכל ממהרים.
ממשאיות, אל האוניות,
ארגזי סחורה הם מעבירים.
ובהמולה, מעורר חמלה,
ילד קטן.
הוא יושב על חוף, מביט אל האין סוף,
כך הוא מצפה, ובים צופה.
ניגש אז אליו זקן,
מה לך ילד מסכן,
מדוע תשב כך לבדך?
וודאי מחפשים כבר אותך.
הילד משיב "איני עוזב,
לחכות על החוף אני אוהב.
הנה אוניה תגיע הלום,
ואני אנופף לה לשלום"
"או ילדי הטוב, למה זה תחשוב,
*****
כי רב חובל חשוב, שלביתו ישוב
*****"
"דגל לי ביד" כך השיב מיד,
"דגל לבן".
*****
****
פה יש עוד כמה שורות שאני לא זוכרת.
אתה הוא קל רם, בורא העולם.
צופה ומשגיח, דואג לכולם.
מכל הברואים, אוהב גם אותי,
וכה מצפה לתפילתי.
הרימה אני בגאון את דגלי,
לאבא שלי אשלח תפילתי,
*****
כי בורא העולם הוא אבי.
תודה רבה!!
הנושאים החמים