בקשה מיני בר מים איכותי וזול

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח להמלצות
אני מאמין שכבר דנו בזה רבות אך לא מצאתי את הנושא שדובר עליו
ולכן אשמח להמלצות על בר מים איכותי וזול עם שירות ואחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לפני הכל-
לאור הנסיון המר עם מיני-בר כשר לשימוש בשבת, עדיף לא לקנות כשר לשבת!!
תקלות רבות שצצות להם כפטריות אחרי הגשם, המים לא קרים, לא חמים וכו'
עדיף לקנות למשל את תמי 4, המיני- בר הכי טוב אני מכיר, מכל הבחינות עיצוב - קומפקטי ונאה, נוחות - משאבה חשמלית, שירות, ועוד. שכל זה אין לצערינו במיניברים 'שומרי שבת'.
ולשבת להניח בקבוקי מים במקרר, ומיחם על השיש (-בכל מקרה מי שאוהב קפה רותח המים חמים של המיני בר לא מספקים אותו).
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #4
לפני הכל-
לאור הנסיון המר עם מיני-בר כשר לשימוש בשבת, עדיף לא לקנות כשר לשבת!!
תקלות רבות שצצותת להם כפטריות אחרי הגשם, המים לא קרים, לא חמים וכו'
עדיף לקנות למשל את תמי 4 מיני- בר הכי טוב אני מכיר. ולשבת להניח בקבוקי מים במקרר, ומיחם על השיש (-בכל מקרה מי שאוהב קפה רותח המים חמים של המיני בר לא מספקות אותו).
מסכים איתו לגמרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לפני הכל-
לאור הנסיון המר עם מיני-בר כשר לשימוש בשבת, עדיף לא לקנות כשר לשבת!!
תקלות רבות שצצות להם כפטריות אחרי הגשם, המים לא קרים, לא חמים וכו'
עדיף לקנות למשל את תמי 4, המיני- בר הכי טוב אני מכיר, מכל הבחינות עיצוב - קומפקטי ונאה, נוחות - משאבה חשמלית, שירות, ועוד. שכל זה אין לצערינו במיניברים 'שומרי שבת'.
ולשבת להניח בקבוקי מים במקרר, ומיחם על השיש (-בכל מקרה מי שאוהב קפה רותח המים חמים של המיני בר לא מספקות אותו).

אני בדיוק רוצה גם לרכוש ודוקא בררתי אצל 4 אנשים לפחות ולכולם יש נועם 1 ומאד מרוצים,
לא שמעתי מאף אחד שיש בעיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני בדיוק רוצה גם לרכוש ודוקא בררתי אצל 4 אנשים לפחות ולכולם יש נועם 1 ומאד מרוצים,
לא שמעתי מאף אחד שיש בעיות.
אכן, נועם 1 אחד שמעתי שהוא יותר טוב מהמתחרה, אבל עדיין עושה המון צרות... 'פּּוּּק חַזִי מַאי עַמָא דְבַר'
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נעם 1 לא להתקרב
רק תמי 4
(אין לי שום עניין שיווקי פשוט סבלנו מנעם 1)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לפני הכל-
לאור הנסיון המר עם מיני-בר כשר לשימוש בשבת, עדיף לא לקנות כשר לשבת!!
תקלות רבות שצצות להם כפטריות אחרי הגשם, המים לא קרים, לא חמים וכו'
עדיף לקנות למשל את תמי 4, המיני- בר הכי טוב אני מכיר, מכל הבחינות עיצוב - קומפקטי ונאה, נוחות - משאבה חשמלית, שירות, ועוד. שכל זה אין לצערינו במיניברים 'שומרי שבת'.
ולשבת להניח בקבוקי מים במקרר, ומיחם על השיש (-בכל מקרה מי שאוהב קפה רותח המים חמים של המיני בר לא מספקים אותו).
ממש לא נכון! מדוע להכין מים קרים במקרר לשבת?! חלק מהמכשירים ניתן לנתק לפני שבת ולהשתמש במים הקרים.
שאלו בבקשה מורה הוראה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ממש לא נכון! מדוע להכין מים קרים במקרר לשבת?! חלק מהמכשירים ניתן לנתק לפני שבת ולהשתמש במים הקרים.
שאלו בבקשה מורה הוראה .
אין קשר למורה הוראה - זהו לא נידון הלכתי, יש צורך בהמון ידע טכני בשביל להתיר מיני בר לשימוש בשבת!
אתם יודעים כמה דברים היו צריכים לסדר בשביל שהמיני בר יהיה כשר לשימוש בשבת?
נכון שבמים הקרים הנושא פחות מורכב, אבל עדיין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
היינו משתמשים בתמי 4 ועכשיו עם ריבר ופשוט הבדל שמים וארץ
שווה כל שקל ללכת על הזול זה יקר אח"כ בתיקונים
במיני בר לך על היקר ביותר ותרוויח מאורך שנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מצטרף להמלצה על מים בריאים
יש לי אותו כבר קיץ שני ומאד מרוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
  • הוסף לסימניות
  • #17
רק לא להתפתות לקנות מהם חבילה של מסננים בזול... תמיד אפשר להשיג מסננים הרבה יותר זול והם מנסים להרוויח עלינו דרך זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נועם 1 זהירות!!!!!!!!!!!!!!!
זה ליפול, כמו בעוקץ מסוכן!!
מצוה לפרסם!!!!!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: שמואלזון1 //
17 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה