דרוש מידע מיני בר "נועם 2" (נועם שתיים) חברת אפיקים

  • הוסף לסימניות
  • #41
תודה על ההמלצה!
בשמחה!
רכשתם? דרך מימון?
בינתיים השירות אמין, אדיב ומקצועי, בא נראה את השימוש עם הזמן...
נשמח מאוד לשמוע.. אנו רוצים לרכוש מכשיר בר מים חדש ומאוד סומים בענין..
כאמור לעיל היה לנו נועם 1 וסיים את תפקידו זה מכבר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
רכשתם? דרך מימון?
כן.
נשמח מאוד לשמוע..
זה ממש חדש, ונראה בינתיים בסדר גמור.
הוא הסביר לי שבנועם 2 עברו הרבה תיקונים ועכשיו זה הרבה יותר טוב ממה שהיה, הוא מודע לבעיות שהיו פעם, הוא לא עובד באפיקים הוא עובד בברי מים, ואת נועם 2 הוא התחיל למכור רק כשהוא היה בטוח שאפשר לעבוד עם זה בלי טונות בעיות כמו שהיה בהתחלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני לא מכירה את מימון, אבל דיברתי איתו וחשבתי אולי לקנותת דרכו.
משהו מכיר?
יש המלצון?
אני מחפשת לקנות מיניבר בבית שמש, אז אם יש עוד המלצות לסוכן מיניבר אני גם אשמח. תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
זה ממש חדש, ונראה בינתיים בסדר גמור.
הוא הסביר לי שבנועם 2 עברו הרבה תיקונים ועכשיו זה הרבה יותר טוב ממה שהיה, הוא מודע לבעיות שהיו פעם, הוא לא עובד באפיקים הוא עובד בברי מים, ואת נועם 2 הוא התחיל למכור רק כשהוא היה בטוח שאפשר לעבוד עם זה בלי טונות בעיות כמו שהיה בהתחלה.
מה לגבי הסננים, כמה קבלתם?
שירות ואחריות דרך מי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
  • הוסף לסימניות
  • #50
טוב,
נשבר לי הפעם סופית מנועם 2
יש לי מכשיר שנקנה ב2023
עדיין בתוך תקופת הביטוח והאחריות

נמאס לי לחכות לנציגים בטלפון
נמאס לי לחכות בין 10 - 20 ימים עד שמגיע טכנאי,
(עכשיו נשבר שיא, חיכיתי 10 ימים לטכנאי, וכשהגיע - לא היה בא לו לתקן (כך זה בכל אופן היה נשמע ממנו)
ותיאמו לי טכנאי חדש לעוד 20 יום!)


א. אם יש פה משהו שמענין אותו לקנות מכשיר, במצב שמור מאד מאד, עדיין בתקופת האחריות
וכולל התקנה בדירה שלו בחינם (כחלק מהאחריות)

ב. מי שתבע אותם
על מה היתה התביעה? ומה יצא לו מזה?

תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
וואו איזה השגחה פרטית
בדיוק היום היה לי את אותו סיפור
גם מכשיר מאיזור 2023 (חידשתי לאחרונה ביטוח לעוד 3 שנים)
אין ספור תקלות מהתחלה
(ב"ה יצא לי איזה חצי שנה / שנה בלי תקלות)

היה לי בתקופה האחרונה 3 פעמים טכנאי
כל פעם מחכים שבועיים (!!!) שבכלל יגיע
ואז לוקח עוד שבועיים! לבוא עם החלק המתאים לחלפה.

כעת אני מחכה לטכנאי שיבוא רק עוד שבועיים.
איך יהיה לי כעת מים חמים לתינוק?
איך יהיה לי מים חמים בשבת?
שבועיים!
אין מילים לתאר את הזוועה.

קונים מכשיר שאמור להיות בשימוש תמידי
ויוצא שכ-10% מהזמן הוא מושבת וצריך לרדוף אחריהם.

אולי @איצ'ה קו המידע יכול לעזור לנו
או שהם עובדים בחסות החוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
כעת אני מחכה לטכנאי שיבוא רק עוד שבועיים.
איך יהיה לי כעת מים חמים לתינוק?
לגבי התינוק,
לא יודעת בן כמה התינוק שלך
בעקרון המים החמים שם לא מתאימים לתינוק,
לי עכשיו יש תינוק קטן ובמקביל לנועם יש לי גם קומקום של שבת שדולק כל הזמן
אולי @איצ'ה קו המידע יכול לעזור לנו
או שהם עובדים בחסות החוק
הלוואי והוא יוכל לעזור בענין,
לפחות למנוע מאנשים אחרים את אובדן הכסף לפח
ואת עוגמת הנפש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לגבי התינוק,
לא יודעת בן כמה התינוק שלך
בעקרון המים החמים שם לא מתאימים לתינוק,
לי עכשיו יש תינוק קטן ובמקביל לנועם יש לי גם קומקום של שבת שדולק כל הזמן

הלוואי והוא יוכל לעזור בענין,
לפחות למנוע מאנשים אחרים את אובדן הכסף לפח
ואת עוגמת הנפש!
נראה ש @איצ'ה קו המידע בעניין הוא שם לייק על הההודעה
הרב איצ'ה איך פונים אליכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
תודה על המידע!
אמרו שיש גירסה חדשה של נועם 2 והיא לא בעייתית. זה נכון?
שלכם זה החדש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
תודה על המידע!
אמרו שיש גירסה חדשה של נועם 2 והיא לא בעייתית. זה נכון?
שלכם זה החדש?
אמור לצאת מתישהו נועם 3
אבל אין לאף טכנאי מלבדם חלקי חילוף של המיניברים האלה, והם עושים הרבה הצגות אם מישהו רוצה תיקון.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
תודה על המידע!
אמרו שיש גירסה חדשה של נועם 2 והיא לא בעייתית. זה נכון?
שלכם זה החדש?
אין לי מושג איזה גרסא זו
אבל אם יש תקלה במוצר
מצופה מחברה שאמורה להיות אמינה - לדאוג לעדכן ללקוחות את הגרסא
זה לא אמור להיות משהו מורכב...

אמור לצאת מתישהו נועם 3
אבל אין לאף טכנאי מלבדם חלקי חילוף של המיניברים האלה, והם עושים הרבה הצגות אם מישהו רוצה תיקון.......
אחרי שיטוט קצר באשכולות פה בענין אפיקים
לא ממליצה בכלל להאמין ולחשוב שאולי במכשיר החדש תהיה הבשורה...

אגב
מענין אותי אם רק אצלי זה היה -
אני קניתי את המכשיר ישירות מהחברה
כשהטכנאי הגיע עם המכשיר
הוא במקום הציע לי לקנות ביטוח שכולל סנן ומסיר אבנית ואחריות ל3 שנים,
בסכום של אלפי שקלים!!!
והתנה את האופציה הזו בהחלטה מיידית תוך כדי שהוא מתקין את המוצר!
הלחץ הזה עבד והלכתי על זה,
אבל לפי מה שקראתי פה שלוקחים 400 לקריאה, אז אולי אני כבר מכסה את זה בכל מקרה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אין לי מושג איזה גרסא זו
אבל אם יש תקלה במוצר
מצופה מחברה שאמורה להיות אמינה - לדאוג לעדכן ללקוחות את הגרסא
זה לא אמור להיות משהו מורכב...


אחרי שיטוט קצר באשכולות פה בענין אפיקים
לא ממליצה בכלל להאמין ולחשוב שאולי במכשיר החדש תהיה הבשורה...

אגב
מענין אותי אם רק אצלי זה היה -
אני קניתי את המכשיר ישירות מהחברה
כשהטכנאי הגיע עם המכשיר
הוא במקום הציע לי לקנות ביטוח שכולל סנן ומסיר אבנית ואחריות ל3 שנים,
בסכום של אלפי שקלים!!!
והתנה את האופציה הזו בהחלטה מיידית תוך כדי שהוא מתקין את המוצר!
הלחץ הזה עבד והלכתי על זה,
אבל לפי מה שקראתי פה שלוקחים 400 לקריאה, אז אולי אני כבר מכסה את זה בכל מקרה...
אני בכלל לא ממליץ עליהם!!!
הם מציעים בלשון חלקלקה כל מיני חבילות ובסוף לא באים לתקן.
ואם כבר, אז נועם 1 עם פחות בעיות מנועם 2
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אמור לצאת מתישהו נועם 3
אבל אין לאף טכנאי מלבדם חלקי חילוף של המיניברים האלה, והם עושים הרבה הצגות אם מישהו רוצה תיקון.......

אין לי מושג איזה גרסא זו
אבל אם יש תקלה במוצר
מצופה מחברה שאמורה להיות אמינה - לדאוג לעדכן ללקוחות את הגרסא
זה לא אמור להיות משהו מורכב...


אחרי שיטוט קצר באשכולות פה בענין אפיקים
לא ממליצה בכלל להאמין ולחשוב שאולי במכשיר החדש תהיה הבשורה...

אגב
מענין אותי אם רק אצלי זה היה -
אני קניתי את המכשיר ישירות מהחברה
כשהטכנאי הגיע עם המכשיר
הוא במקום הציע לי לקנות ביטוח שכולל סנן ומסיר אבנית ואחריות ל3 שנים,
בסכום של אלפי שקלים!!!
והתנה את האופציה הזו בהחלטה מיידית תוך כדי שהוא מתקין את המוצר!
הלחץ הזה עבד והלכתי על זה,
אבל לפי מה שקראתי פה שלוקחים 400 לקריאה, אז אולי אני כבר מכסה את זה בכל מקרה...
חבל!
הם מפמפמים כל היום ברדיו על המוצר שלהם (וכנראה לא סתם) עם המלצות מכל המי ומי, ולא עומדים במילה שלהם..

המלצתי כאן בעבר על טכנאי שלהם - מהמרכז דוקא, מנדי מימון - בר פלוס (הבן של עמי מימון מקול ברמה) עמי אומר תמיד שמי שסוגר דרכו הוא ערב לו לחלפים ותיקונים בזול.
אמנם לא סגרתם איתו, אבל תנסו אולי יכוון אתכם ויסכים לעזור לכם ‪052-384-4844‬‏

עוד טכנאי שעזר לי בזמנו - ‏‪058-609-0661‬‏ ישראל.

אשמח שתעדכנו אם נעזרתם בהם.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
וואו איזה השגחה פרטית
בדיוק היום היה לי את אותו סיפור
גם מכשיר מאיזור 2023 (חידשתי לאחרונה ביטוח לעוד 3 שנים)
אין ספור תקלות מהתחלה
(ב"ה יצא לי איזה חצי שנה / שנה בלי תקלות)

היה לי בתקופה האחרונה 3 פעמים טכנאי
כל פעם מחכים שבועיים (!!!) שבכלל יגיע
ואז לוקח עוד שבועיים! לבוא עם החלק המתאים לחלפה.

כעת אני מחכה לטכנאי שיבוא רק עוד שבועיים.
איך יהיה לי כעת מים חמים לתינוק?
איך יהיה לי מים חמים בשבת?
שבועיים!
אין מילים לתאר את הזוועה.

קונים מכשיר שאמור להיות בשימוש תמידי
ויוצא שכ-10% מהזמן הוא מושבת וצריך לרדוף אחריהם.

אולי @איצ'ה קו המידע יכול לעזור לנו
או שהם עובדים בחסות החוק
רוב התקלות זה בגלל אבנית,
ניקוי פשוט של אבנית פותר את רוב התקלות
בלי ביטוח ובלי שום טכנאי של החברה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לצד תקלות כאלו ואחרים, חוויתי כמה פעמים תקלות במה שנקרא מצב שבת אוטומטי - המכשיר עובד אוטומטי למצב שבת, יו"ט, יומיים חג גם - בעיה אמיתית לאלו שמסתמכים בעיניים סגורות ומוציאים מים חמים בשבת בלי לבדוק היטב האם אכן המצב על שבת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה