דרוש מידע מירון היום...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
מעניין אם יש מישהו שבאמת מאמין שזה עושה נחת רוח לרשב״י...
אף אחד לא חושב שזה עושה נחת לרשב"י. ולא לאף אחד אחר.
אני לא רוצה לצטט תגובות ששמעתי ממי שהייתה במקום באותו זמן. היא עדיין בהלם מההתנהגות הזו.
ולכל מי שחושב שמי שטוען את אותה דעה כמוני, הוא נגדם.
ההפך אנחנו בעדכם. ההתנהגות הזו ראויה לכל גינוי ולא משנה למה התנהגו כך, זה לא אמור להיות בכלל.
ואם לא היו מתנהגים ככה גם השוטרים לא היו מגיבים כמו שהגיבו.
ואני לא מתכוונת למקרים אחרים. נא לא לעשות קישרים למקרים שונים. אני מדברת על המקרה מהלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אין זכות לאף אדם ירא שמיים לקחת את החוק לידיים וודאי לא בברוטליות, זו לא דרך התורה בשביל זה יש רבנים ולא נראה שיש רב שתומך בצעדים כאלו נגד החוק וזה מה שצריך להחליט לנו דרך חיים ולא כל אחד יעשה ככל העולה על רוחו ויהיה פוסק לעצמו ויקח אחריות על עצמו בדיני נפשות וחילול ה'
ושומר נפשו ירחק מהם.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אגב, חילול ד' זה לא מה נראה טוב בעיני החילונים וכו' אלא עבירה- זה חילול ד'.
ההגדרה של חילול ד' זה לעשות משהו נגד רצונו ובכך רח"ל "לחלל" את שמו.
היכי דמי חילול השם וכו'... אביי אמר כדתניא (דברים ו, ה) ואהבת את ה' אלהיך שיהא שם שמים מתאהב על ידך שיהא קורא ושונה ומשמש ת"ח ויהא משאו ומתנו בנחת עם הבריות מה הבריות אומרות עליו אשרי אביו שלמדו תורה אשרי רבו שלמדו תורה אוי להם לבריות שלא למדו תורה פלוני שלמדו תורה ראו כמה נאים דרכיו כמה מתוקנים מעשיו עליו הכתוב אומר (ישעיהו מט, ג) ויאמר לי עבדי אתה ישראל אשר בך אתפאר אבל מי שקורא ושונה ומשמש ת"ח ואין משאו ומתנו באמונה ואין דבורו בנחת עם הבריות מה הבריות אומרות עליו אוי לו לפלוני שלמד תורה אוי לו לאביו שלמדו תורה אוי לו לרבו שלמדו תורה פלוני שלמד תורה ראו כמה מקולקלין מעשיו וכמה מכוערין דרכיו ועליו הכתוב אומר (יחזקאל לו, כ) באמור להם עם ה' אלה ומארצו יצאו
(יומא פו ע"א)
לא נותן פרשנות לדברי הגמ'. רק מצטט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
זה שאנחנו כואבים את הרגל הגסה של השוטרים והמדינה בכל מה שלא קשור אליהם- זה כן.
ובהחלט האטימות שלהם לנוכח הצרכים שלנו, והיחס המשפיל שלהם- זה איום שאין לתאר.
אבל אנחנו כיהודים מאמינים צריכים לשלוט ברגשותינו, ולא להפוך את הכאב לליבוי יצרים פרוע
של הרס והשחתה.

מה הקשר להרוס תשתיות, כבלים הגברה ומסכים??
להזכיר לכם,
שבד''ץ העדה החרדית ישבו עם צביקי טסלר, וניהלו מו''מ שהתפוצץ, לאחר שהנ''ל לא ידע לענות על כל מיני שאלות שנשאל, מאחר ולא מכיר את מירון מקרוב,
אז זה לא שלא ניסו אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אף אחד לא חושב שזה עושה נחת לרשב"י. ולא לאף אחד אחר.
אני לא רוצה לצטט תגובות ששמעתי ממי שהייתה במקום באותו זמן. היא עדיין בהלם מההתנהגות הזו.
ולכל מי שחושב שמי שטוען את אותה דעה כמוני, הוא נגדם.
ההפך אנחנו בעדכם. ההתנהגות הזו ראויה לכל גינוי ולא משנה למה התנהגו כך, זה לא אמור להיות בכלל.
ואם לא היו מתנהגים ככה גם השוטרים לא היו מגיבים כמו שהגיבו.
ואני לא מתכוונת למקרים אחרים. נא לא לעשות קישרים למקרים שונים. אני מדברת על המקרה מהלילה.
דיברתי בעיקר על אלו שעשו את זה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה