דרוש מידע מירון תשפ"ב - הזיה!!!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מנסה להבין ופשוט לא מצליחה.
כפי הנראה יש אלפים!! שרוצים לעלות לציון כמידי שנה ולא מצליחים כי... יש מגבלה בכרטיסים.
אני לא מעוניינת להיכנס כלל לכל הטרוניות שנשמעות מכל הכיוונים על כל הכיוונים.
אני בס"ה רוצה לדעת מה ניתן לעשות בכדי שלא אצטרך כל דקה לפתוח ולראות אם יש עוד כרטיסים, בעלי נוסע כל שנה ברכב, ואין כל סיבה שהשנה הוא לא יעשה את זה, ומה לעשות שב"ה הוא לא מחובר לאינפוזיית הנדרים פלוס או האתר הזה לרכישת כרטיסים, יש עצה כלשהי למי לפנות??? או פשוט לארגן קבוצה גדולה ולפנות למי שצריך כמה שיותר מהר!!!
בסופו של דבר הוא ייסע כמידי שנה, וכמוהו עוד מאות\אלפים עם או ללא כרטיס מה שיכול לגרום לכולם עוגמת נפש ובלאגן מיותר, איך אפשר לפתור את הפלונטר הזה מראש? אני לא רואה אף אחד שמנסה לעשות משהו מועיל! נא להתעורר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מנסה להבין ופשוט לא מצליחה.
כפי הנראה יש אלפים!! שרוצים לעלות לציון כמידי שנה ולא מצליחים כי... יש מגבלה בכרטיסים.
אני לא מעוניינת להיכנס כלל לכל הטרוניות שנשמעות מכל הכיוונים על כל הכיוונים.
אני בס"ה רוצה לדעת מה ניתן לעשות בכדי שלא אצטרך כל דקה לפתוח ולראות אם יש עוד כרטיסים, בעלי נוסע כל שנה ברכב, ואין כל סיבה שהשנה הוא לא יעשה את זה, ומה לעשות שב"ה הוא לא מחובר לאינפוזיית הנדרים פלוס או האתר הזה לרכישת כרטיסים, יש עצה כלשהי למי לפנות??? או פשוט לארגן קבוצה גדולה ולפנות למי שצריך כמה שיותר מהר!!!
בסופו של דבר הוא ייסע כמידי שנה, וכמוהו עוד מאות\אלפים עם או ללא כרטיס מה שיכול לגרום לכולם עוגמת נפש ובלאגן מיותר, איך אפשר לפתור את הפלונטר הזה מראש? אני לא רואה אף אחד שמנסה לעשות משהו מועיל! נא להתעורר!
ממ״נ אם אנחנו הציבור החרדי אשמנו שהזנחנו בטיחות המקום וקרה מה שקרה באשמתינו אז אל לנו להתלונן שאנחנו משלמים מחיר
ואם האשמים הם השלטון כש״כ שמגיע לנו עונש על שלא הפכנו את המדינה לפחות כמו האתיופים ועוד ששקנו כמודים באשמה ובזה הזמנו עוד אסון יותר גדול בעתיד ח״ו
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני מנסה להבין ופשוט לא מצליחה.
כפי הנראה יש אלפים!! שרוצים לעלות לציון כמידי שנה ולא מצליחים כי... יש מגבלה בכרטיסים.
אני לא מעוניינת להיכנס כלל לכל הטרוניות שנשמעות מכל הכיוונים על כל הכיוונים.
אני בס"ה רוצה לדעת מה ניתן לעשות בכדי שלא אצטרך כל דקה לפתוח ולראות אם יש עוד כרטיסים, בעלי נוסע כל שנה ברכב, ואין כל סיבה שהשנה הוא לא יעשה את זה, ומה לעשות שב"ה הוא לא מחובר לאינפוזיית הנדרים פלוס או האתר הזה לרכישת כרטיסים, יש עצה כלשהי למי לפנות??? או פשוט לארגן קבוצה גדולה ולפנות למי שצריך כמה שיותר מהר!!!
בסופו של דבר הוא ייסע כמידי שנה, וכמוהו עוד מאות\אלפים עם או ללא כרטיס מה שיכול לגרום לכולם עוגמת נפש ובלאגן מיותר, איך אפשר לפתור את הפלונטר הזה מראש? אני לא רואה אף אחד שמנסה לעשות משהו מועיל! נא להתעורר!
תזכורת חשובה: שנה שעברה מתו 45 איש באסון מירון.
ולכן:
לא כולם יכולים השנה להגיע יש מגבלת מקום!!!
מי שזכה וקנה כרטיסים זכה מי שלא לא!
אמרו היום שלא יהיה עוד כרטיסים!

ונמאס לראות את כל האנשים שעוצמים עיניים ואומרים אנחנו רוצים מירון כמו כל השנים עם הצפיפות הדוחק הדחיפות העקשן והבלאגן. וכל האלה שעסוקים לריב עם הציונים ולפרק את מה שבונים למה לא שיהיה אנרכיה, מי ירויח מזה? אף אחד! מי יפסיד? כולנו! כל האנשים הנורמטיביים שרוצים להגיע בנחת בלי בלאגן בלי מריבות עם המשטרה אלא לעלות להתפלל, לשמוח, וגם לזכור את כל ה45 איש שהלכו לעולמם שנה שעברה שם במקום.

אולי בשנים הבאות כבר ירחיבו יותר שטחים ויהיה מקום ליותר אנשים. בינתיים השנה לא עשו את זה ולא משנה מי אשם שלא עשו. אבל מכיון שזה לא נעשה אז אין מקום לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני מנסה להבין ופשוט לא מצליחה.
כפי הנראה יש אלפים!! שרוצים לעלות לציון כמידי שנה ולא מצליחים כי... יש מגבלה בכרטיסים.
אני לא מעוניינת להיכנס כלל לכל הטרוניות שנשמעות מכל הכיוונים על כל הכיוונים.
אני בס"ה רוצה לדעת מה ניתן לעשות בכדי שלא אצטרך כל דקה לפתוח ולראות אם יש עוד כרטיסים, בעלי נוסע כל שנה ברכב, ואין כל סיבה שהשנה הוא לא יעשה את זה, ומה לעשות שב"ה הוא לא מחובר לאינפוזיית הנדרים פלוס או האתר הזה לרכישת כרטיסים, יש עצה כלשהי למי לפנות??? או פשוט לארגן קבוצה גדולה ולפנות למי שצריך כמה שיותר מהר!!!
בסופו של דבר הוא ייסע כמידי שנה, וכמוהו עוד מאות\אלפים עם או ללא כרטיס מה שיכול לגרום לכולם עוגמת נפש ובלאגן מיותר, איך אפשר לפתור את הפלונטר הזה מראש? אני לא רואה אף אחד שמנסה לעשות משהו מועיל! נא להתעורר!

באמת הזוי
אנשים פשוט התמכרו לטיקצאק
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כבר כמה אדמו"רים אמרו לחסידים שלהם שלא לנסוע השנה למירון
ויש כמה צדיקים שאמרו שלא יהיה אפשרות להגיע למירון בלג בעומר בגלל מצב ביטחוני שיהיה
צריך להתפלל שהשם יעזור שנעבור את לג בעומר ללא שום נפגעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מישהו יודע מה הולך לקרות בתחילת שבוע הבא מבחינת תחבורה? הולכים לתגבר את קווי הנסיעות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לפי מה ששומעים מכל מיני עסקנים \ קהילות :
נראה כרגע שכל הכרטיסים זה כמעט בדיחה. זה לא מציאותי
שכמות אנשים כה מצומצמת (לפי הכרטיסים שמכרו) ירצו להגיע להר מירון
הרבה אנשים (תקראו אותם איך שאתם רוצים...) יעשו הכל כדי להגיע רבי שמעון
המשטרה הם לא גוף חרדי ואין להם מושג מה זה רבי שמעון ולכן הם לא יכולים ללמוד
את הציבור החרדי כמו שאנחנו לא יודעים מה הולך להיות בל"ג בעומר כך גם המשטרה לא יכולה
לדעת מה מחכה להם

ממ״נ אם אנחנו הציבור החרדי אשמנו שהזנחנו בטיחות המקום וקרה מה שקרה באשמתינו אז אל לנו להתלונן שאנחנו משלמים מחיר
נכון ולא נכון :
יש הבדל בין זהירות לזהירות...
נכון שאיך שהתנהל עד עכשיו אסור שימשיך ככה וצריך להכין את המקום שיכול להכיל כ"כ הרבה אנשים
לא נכון להגביל ככה את הציבור
נכון שצריך שיהיה סדר
לא נכון - לעשות צחוק מאנשים ולמכור כרטיסים בכמות כה מצומצמת ולזמן מוגבל ...
ודו"ק
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נקודה למחשבה:
אם לא הייתה הגבלה על הכרטיסים ועל העלייה והשהות בהר - הרבה אנשים היו מפחדים לנסוע.
כאשר יש כן הגבלה - אנשים מחפשים בכל דרך איך לנסוע.
עולם הפוך ראיתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #13
  • הוסף לסימניות
  • #16
באתר JDN יש סרטון קשה לצפייה מהאלימות המשטרתית במירון נגד אברך
פשוט מפחיד!!!
הסרטון מתעד רק חצי מהמקרה, זו מניפולציה שנועדה לשרת נרטיב.
מעיון מדוקדק עולה לכאורה רושם כי אם הנעצר לא היה מתנגד למעצר לא היה מופעל נגדו כח. תקנו אותי אם לא.
אין בדברי חלילה שום לגיטימציה למה שקרה שם חלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תחשבו שחרדי נעשה פרויקטור לאירוע ''כדורגל" בהשתתפות מאות אלפים,
דבר ראשון: מוכרים כרטיסים לשעות בודדות בלבד 'לא נורא, לא יראו את כל המשחק, פיקוח נפש!'
שנית: שעות השתתפות מיום קודם עד יום אחרי...
וכו'
האם זה יעבור בשקט ?
מה הם מבינים להבדיל אא''ה בר' שמעון???, במירון???

"דואגים לנו"...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הסרטון מתעד רק חצי מהמקרה, זו מניפולציה שנועדה לשרת נרטיב.
מעיון מדוקדק עולה לכאורה רושם כי אם הנעצר לא היה מתנגד למעצר לא היה מופעל נגדו כח. תקנו אותי אם לא.
אין בדברי חלילה שום לגיטימציה למה שקרה שם חלילה.
זה אטימות לשמה להגיד שזה מניפולציה
אין שום מצב שהאברך יותר גיבור מהשוטר
ואין שום צורך להפעיל כזה כוח
זה רק קדימון לאכזריות שלהם שהולך להיות בל"ג בעומר אם לא יעשו עליהם עליהום תקשורתי ולהפוך עולמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הבדיחה הכי גדולה: תגידו לי כמה גרם שכל ומוח צריך בשביל להבין ששוטר אמור לעמוד בצד אחד של שביל ר' דוב ושוטר 'אחד'! בצד השני, ובמקרה שהיה את מה שהיה השוטר במדרגות הי' מדווח לו בקשר נא לעצור למספר דקות את הכניסה לשביל, תאמר לאנשים שיש כאן אירוע. אם היה בסך הכל את שני השוטרים הללו האסון היה נמנע. (כמובן בדרך הטבע. אנו מאמינים שהכל הי' גזירת שמים). אם היה צריך להרוס משהו זה את המערך המשטרתי המקובע הזה. במקום לעשות את מה שבאמת צריך לעשות, הרסו קרוב לשבעים מבנים שלא היה להם שום קשר לאסון שאירע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
זה אטימות לשמה להגיד שזה מניפולציה
מצטער אם הובן מדברי כך, הכוונה היא שלא הוצג לפני כן מה עשה אותו אברך שבגין כך נענש בצורה הזו, למרות שבכל מקרה העונש לא פרופורציונלי.
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה