התייעצות מישהו הצליח לקנות משקפיים בחו''ל?

  • הוסף לסימניות
  • #1
משקפיים זה דבר ממש יקר !

וגם מרגיז, כשהנידון הוא מסגרת ברזל שיכולה לעלות 1200 ש''ח בעוד שהיצור שלה עומד על 5 ש''ח (ככה נראה לי)
נכון, יש גם משקפיים זולות יותר - אבל : אם יש לי אפשרות לקנות
מסגרת לטעמי, שבארץ תעלה לי 1200 ש''ח ובחו''ל פחות מחצי מחיר - למה לא לנסות?

חשבתי שאפשר לקנות מסגרת באחת מהחנויות הסיטונאיות בחול ולעשות עדשות בארץ
מישהו ניסה?
אני הזמנתי משקפים בטמו והן הגיעו ענקיות ומגוחכות...
אשמח לשמוע על מישהו שהצליח
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הזמנתי מפה כולל מספר ב50 שקל בערך
הדוגמאות לא משהו,ולכן אשמח גם לקישור מסגרות נורמליות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני פעם קניתי פיזית באירופה. מסגרת מדהימה! וזה היה אחרי חיפושים בארץ. עשיתי עדשות בעינית ויצא משתלם מאד.
מכירה מישהו שקבןע מזמין מאמזון מסגרות מותגים ומגיע לו יפה. כדאי להזמין משהו קלאסי​
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הזמנתי בעבר מאליאקספרס, הגיע מידי רחב, מסתבר שלסינים יש פנים רחבות מאוד.
אשמח לקבל קישור לחנות עם מסגרות ברוחב רגיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
משקפיים זה דבר ממש יקר !

וגם מרגיז, כשהנידון הוא מסגרת ברזל שיכולה לעלות 1200 ש''ח בעוד שהיצור שלה עומד על 5 ש''ח (ככה נראה לי)
נכון, יש גם משקפיים זולות יותר - אבל : אם יש לי אפשרות לקנות
מסגרת לטעמי, שבארץ תעלה לי 1200 ש''ח ובחו''ל פחות מחצי מחיר - למה לא לנסות?

חשבתי שאפשר לקנות מסגרת באחת מהחנויות הסיטונאיות בחול ולעשות עדשות בארץ
מישהו ניסה?
אני הזמנתי משקפים בטמו והן הגיעו ענקיות ומגוחכות...
אשמח לשמוע על מישהו שהצליח
אולי אפשר בחנויות יד2?
למה להשתעבד למחיר של 1200?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #13
אנחנו הזמנו מכאן
לא יודעת אם הם שולחים לארץ (הבאנו דרך מישהו שהגיע לארץ)
האתר הכי מוצלח https://www.google.com/url?sa=t&sou...4QFnoECAkQAQ&usg=AOvVaw0nz1dRiu4GtS0oeDq3WX3R
אני מכיר כמה שמזמינים משם קבוע כבר שנים
איך הוא עוד לא מככב בפרוג לא הבנתי
זה אותו קישור..
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
בלת"ק
חברה שלי קנתה משקפיים (כולל עדשות!) מחו"ל והגיע מושלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אנחנו מזמינים מזני כבר יותר מ10 שנים. הם איכות מצוינת- אצלי אף פעם לא נשבר, אצל הילדים כן נשבר (בכל אופן בעלי מרץ ב"ה) אבל אפשר להזמין מסגרת בחצי מחיר, ואז כשנשבר רק מחליפים את העדשות.
פעם אחת המספר לא יצא לנו בדיוק טוב אז הם החזירו לנו את הכסף.
המשלוח לארץ עולה כפול מלארה"ב- נראה לי 40 שקל במקום 20- אבל העיקר צריך לקחת בחשבון מס, אם זה משקף יקר לא בטוח שזה שווה.
הזמנו פעם משקפיים שעולים בארץ 800 מינימום, עלה 350 אז יתכן שעדיין בכל מקרה יהיה שווה את המס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אנחנו מזמינים מזני כבר יותר מ10 שנים. הם איכות מצוינת- אצלי אף פעם לא נשבר, אצל הילדים כן נשבר (בכל אופן בעלי מרץ ב"ה) אבל אפשר להזמין מסגרת בחצי מחיר, ואז כשנשבר רק מחליפים את העדשות.
פעם אחת המספר לא יצא לנו בדיוק טוב אז הם החזירו לנו את הכסף.
המשלוח לארץ עולה כפול מלארה"ב- נראה לי 40 שקל במקום 20- אבל העיקר צריך לקחת בחשבון מס, אם זה משקף יקר לא בטוח שזה שווה.
הזמנו פעם משקפיים שעולים בארץ 800 מינימום, עלה 350 אז יתכן שעדיין בכל מקרה יהיה שווה את המס.
מצטרפת להמלצה על זני, רק מציינת שמשקפיים ב-350 זה הרבה יותר ממה שבדרך כלל משלמים שם על זוג יחיד.
גם משקפיים שבארץ מאד יקרים עולים שם הרבה פחות. על עדשות בייצור מיוחד מוסיפים רק 9$. משקפיים של בעלי (צילינדר מעל 4) עולים בארץ מינימום 1500 ש"ח ופעם אחרונה שילמתי על זוג בשבילו 35$ לא כולל משלוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
קונה ב zenni כבר לפחות עשור
זול זול זול
משקפיים מעולות
שירות מושלם
איכות גבוהה
משלוח לוקח חודש
אפשרות להוסיף כמעט לכל משקף תוספת נגד שמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אתר לעדשות מגע איכותיות - יש גם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה