מישהי רוצה אולי למכור מוסך פישר פרייס?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבן שלי בן ה-4 הזמין למתנת יום הולדת
מוסך עם מעלית כמו של....
הבעיה זה לא בתקציב שלי
חיפשתי ביד 2 ולא מצאתי
אולי מישהי פה מעוניינת למכור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לקנות מוסך עם מעלית בסביבות 180 ש"ח - ראיתי באמפריית החסד ובצעצועי שטראוס.
הם טוענים שזה הרבה יותר איכותי.
האיכות של פישר פרייס ממש ירודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לי יש של ליטל טייקיס ואני מאד מאד מרוצה
בבייבי ביתר מוכרים את זה עכשיו ב159
 

קבצים מצורפים

  • little-tikes-622830m-.png
    KB 261.7 · צפיות: 26
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י גולדס;1484216:
יש לקנות מוסך עם מעלית בסביבות 180 ש"ח - ראיתי באמפריית החסד ובצעצועי שטראוס.
הם טוענים שזה הרבה יותר איכותי.
האיכות של פישר פרייס ממש ירודה
איזה חברה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י hila;1484236:
לי יש של ליטל טייקיס ואני מאד מאד מרוצה
בבייבי ביתר מוכרים את זה עכשיו ב159

מחיפוש בגוגל לא ראיתי שום מוסך של ליטל טייקס,
יש לך תמונה אולי?
משהי יודעת איפה יש את זה בבני ברק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אין בב"ב יש רק בירושלים ובביתר (בייבי ביתר)
אני ממש מרוצה כי הפלסטיק קשיח וחזק
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש לך נסיון עם המוסך הזה?
זה משהו טוב או פשוט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש למישהו מושג כמה עולה מוסך כזה בחנות?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_9117.png
    KB 296.5 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש לי מוסך של פישר פרייס. לא יודעת על מה דיברת כשאמרת איכות ירודה.
כל כך חזק שילדים יושבים על זה (לא לפרוטוקול) וזה מחזיק מעמד מצוין.
שווה מאד.
קניתי את המוסך בחנות עודפים בחוצות המפרץ (SAKAL)
פחות מ400 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לי יש מוסך של חברת "בורגו",-חברה הנמכרת ברוב חניות הצעצועים בב"ב,
אישית, לא הכרתי את החברה וקניתי ע"מ לקנות משהוא חזק כשיהרס...אבל הוא הפתיע,חזק מאוד ונשמר בשלמותו כבר 8 שנים...והילדים שלי(וחבריהם וכו'..)ישבו,קפצו,פרקו,זרקו...ונשאר שלם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש למישהו מושג כמה בערך עולה מוסך כזה בחנות?
 

קבצים מצורפים

  • מוסך.png
    KB 296.5 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני רכשתי במבצע (100 ש"ח) את המוסך שRE העלתה.
הוא דפוק ולא שווה אגורה! נראה כאילו עשוי מנייר ולא החזיק עם הבנים אפילו לא שבוע...

אך הילדים שלי קיבלו באיזשהו שלב מהסבתא שלהם מתנה את המוסך של פישר פרייס,
אין מה להשוות. חזק כמו פיל! שורד את כל השטויות שהבנים שלי עושים איתו ומחזיק כמו חדש.
שווה כל שקל.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

זה המטבח החגיגי :sne:
image (36) (2).png
שמתי ליד מטבח השראה שמאד דומה בעצם לצורה של המטבח שיהיה לי, מצאתי אותו אולי פה, כבר לא זוכרת כי תיקיית ההשראות מתמלאת מידי יום...
יהיה דלפק המשך לשיש 2.5-70 ס''מ
וארונות עליונים ישרים עד למעלה על כל הקיר, בלי הבדלי עומק בגלל החלון.
בן משפחה שלי שהוא נגר הציע להשאיר את הארונות התחתונים כמו שהם ולשדרג את העליונים מטעמי חיסכון
(נוריד את הקלאפה, ואת הארון של התנור כי אני רוצה 2 תנורים)
השיש טאג' מאהל -קוורץ (עדיין לא סגרתי אשמח לשמוע על צבע אחר שיכול להשתלב או לעדן את המיקס:) אולי לבן.?)
ברז יהיה בצבע גרפיט כיור לבן.
ריצוף ART IVORI (בז' שקט כזה)
אני מאד אוהבת עץ, ובכללי מטבחים בסגנון כפרי/צימרי כזה ממש מגרים אותי (ברמה שבאלי לעשות פרגולה כזאת במטבח בתקרה..)
כמו אלו לדוגמא:
5d81cf330e3ce8aaabfd02f689f474a1.jpg82fc47799af21284c1bba113cfd25c9a.jpga1ea3ce4831d4fed5e58ab7cac971d24.jpg
איזה צבע ממליצות לעשות בארונות למעלה? אני אוהבת בהיר, לא כל כך מעניין אותי מה הולך.. חשוב לי ניקיון מאד,
הסלון ממול כך שמי שיושב על הספה צופה למטבח...
רציתי שהחזית החיצונית של הדלפק תיהיה עץ אלון, אשמח לשמוע על שילוב נוסף שלו בארונות?
והאם יש אפשרות לשלב את הארונות למטה הלבנים (אולי להחליף ידיות) או שזה מידי יהיה שישו ושמחו
כל מה שתענו לי אעריך מאד מאד!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה