כללי מיתוג לפאנית. בסגנון קצת שונה..

  • הוסף לסימניות
  • #1
שבוע טוב לכולם
אני כעת בתהליך מיתוג לפאנית, שהיא לא עוד פאנית
אלא יש לה בוטיק פאות, שבו היא עושה הכל
היא גם מייצרת את הפאות, גם מעצבת וגם מסרקת.

חיפשתי משהו ייחודי
ונמאס לי משערות בלוגו של פאניות

ניסיתי סגנון אחר לגמרי

היא רוצה משהו אירופאי, מלכותי..

הלכתי על כיוון רטרו, שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים.



מה נראה לכם, זה יתפוס?
זה מתאים?
( או שחייב שיהיה איזה שערה אחת-שניים או אפילו רצוי עם מספריים ואולי גם סקין של פאה :) )


להזכירכם, זוהי עוד סקיצה נסיונית לגמרי. הלקוחה לא התחברה לסגנון
אבל עדיין לא התייאשתי מהכיוון הזה לגמרי

אשמח לשמוע את דעתכם

(אני שמה לב שהקובץ לא מוצג. אבל לחיצה קלה תפתח אותו בלשונית חדשה, אין צורך להוריד למחשב)
 

קבצים מצורפים

  • סקיצת מיתוג 002-01.jpg
    KB 210.7 · צפיות: 75
  • הוסף לסימניות
  • #2
העיצוב לכשעצמו יפה מאוד.
לא כל כך מתחבר לי לפאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני לא מרגישה בצבעים ובפרפרים משהו ארופאי מלכותי :)
בשניה הראשונה ראיתי בגדי ילדות עם מלמלות...
אולי סגנון רטרו אבל יותר מעוטר, ואולי במקום טורקיז, לתת זהב.
הצלחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
חוששתני שזה לא יתפוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שכחתי לציין, שהיא גם רוצה סגנון מיכל נגרין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תשבצי על הפאה יהלומים ואבנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כיוון טוב לגמרי, אהבתי
השאלה מי קהל היעד? ואם הוא יאכל את זה?
בקטנה, לדעתי הפונט העברי לא כ"כ מתאים לאוירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לי זה לא נראה בכלל פאות מקסימום בגדים. גם הצבעים שקטים מידי ביחס לקרב של הפאניות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה זה "לא נראה פאות"
איך פאות אמורות להיראות?
חייבים שערות? צבע זהב?

אני מנסה לצאת קצת מהקופסא הזאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י sarit_f;1059159:
מה זה "לא נראה פאות"
איך פאות אמורות להיראות?
חייבים שערות? צבע זהב?

אני מנסה לצאת קצת מהקופסא הזאת

הצבעים מתאימים לילדות, תנסי לתת צבעי אחרים, אולי זה ישנה את התמונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כיון שההשקעה בפיאה היא מחיר יקר המודעה צריכה לשדר יוקרה ותמורה. אם מדובר על יבוא על אחת כמה וכמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
עיצוב מקסים, נשי, ובוטיק.
אבל לא כ"כ פאות,
כנראה שכן התרגלנו לשיער אחד או שניים, כדי להבין שמדובר בפאנות
ולגבי סגנון מיכל נגרין, מדוע היא מעוניינת בעיצוב כזה? האם זה בכלל אופייני לעסק שלה, אולי היא הציעה עיצוב שכזה כי היא מרוקנת את ארנקה שם כל שבוע?
בקיצור אני חושב שמחובתך כמעצבת, עלייך להסביר לה שתבין שלא בגלל שהיא נורא אוהבת את החנות הזאת, זה אכן מתאים לה, (או שזה באמת מתאים, רק אמרתי חוו"ד)

כי את האמת, הלקוח מבקש שיאירו לו את הדרך!!
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תצאו מהקופסא.
זה סגנון שמתאים במיוחד לפאות ואמור להיות כך מה לעשות שכולם עובדים עקום אין סיבה להמשיך כך.
וסגנון מיכל נגרין גם ילך פה יופי
כל פאנית שרוצה מיתוג בד"כ חייבת גם פרסום ובפרסום נכון בסופו של דבר עוד קצת זמן כשמישהו יעלה רטרו יצעקו אוי זה מזכיר לי פאות! :)
אבל חובה להעיף את הפרפרים.
ולשלב בסגנון מובנה אביזרי יופי כמראה, מסרק. וכו'. אבל בעדינות ובתוך קו העיצוב.

אגב יש לי מיתוג של סטודיו לשיער (תספורות, תסרוקות, פנים, ופאות) ממש לא הסגנון השגרתי המצוי.
http://www.prog.co.il/album.php?albumid=2605
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י park;1059224:
תצאו מהקופסא.
זה סגנון שמתאים במיוחד לפאות ואמור להיות כך מה לעשות שכולם עובדים עקום אין סיבה להמשיך כך.
וסגנון מיכל נגרין גם ילך פה יופי
כל פאנית שרוצה מיתוג בד"כ חייבת גם פרסום ובפרסום נכון בסופו של דבר עוד קצת זמן כשמישהו יעלה רטרו יצעקו אוי זה מזכיר לי פאות! :)
אבל חובה להעיף את הפרפרים.
ולשלב בסגנון מובנה אביזרי יופי כמראה, מסרק. וכו'. אבל בעדינות ובתוך קו העיצוב.

אגב יש לי מיתוג של סטודיו לשיער (תספורות, תסרוקות, פנים, ופאות) ממש לא הסגנון השגרתי המצוי.
http://www.prog.co.il/album.php?albumid=2605
מסכימה עם העיקרון, ואגב המיתוג שלך, PARK, מקסים ומשרת את המטרה בלי להיות כמו כולם!

א-ב-ל
צריך משהו שימכור.
אם מוכרים את הפאות לציבור החרדי הקלאסי, מה לעשות, זה עלול לא לעבוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יפה!
ופה בדיוק בא הבידול!

כולם מוכרים את הפיאות החרדי קלאסי וכל אשה אפי' אם היא תקנה פאה קלאסית היא רוצה להגיד שהיא לא קלסית או שזה איזה מותג.
ודווקא בתחום הטיפוח והלבוש הנשי שבו יש צורך בחדשנות דווקא מי שיביא את זה ירוויח.

(הדבר היחיד שמפריע לי זה שלפי מה שידוע לי זה בברכפלד ששם אולי לא רוצים חדשנות מצד שני כתוב בוטיק מי שפותח בוטיק בברכפלד כנראה דווקא מחפש את הנשים היותר נועזות ופחות הזורמים עם הזרם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י park;1059247:
יפה!
ופה בדיוק בא הבידול!

כולם מוכרים את הפיאות החרדי קלאסי וכל אשה אפי' אם היא תקנה פאה קלאסית היא רוצה להגיד שהיא לא קלסית או שזה איזה מותג.
ודווקא בתחום הטיפוח והלבוש הנשי שבו יש צורך בחדשנות דווקא מי שיביא את זה ירוויח.

(הדבר היחיד שמפריע לי זה שלפי מה שידוע לי זה בברכפלד ששם אולי לא רוצים חדשנות מצד שני כתוב בוטיק מי שפותח בוטיק בברכפלד כנראה דווקא מחפש את הנשים היותר נועזות ופחות הזורמים עם הזרם)
בידול צריך להתחשב בקהל היעד.
לא אומרת שצריך להמשיך ללעוס את הלעוס, אבל הכיוון הזה עלול לא לתפוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם כבר סגנון מיכל נגרין, אז עד הסוף מה שהעלית בכל אופן הוא לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
פאה עומדת על הראש (בד"כ, אמיתי או מקלקר- אבל ראש...) אולי כתר יתאים לרעיון? אני מתכוונת לכתרים כמו של כלות. ודרך אגב, הפאות שלה באמת טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא רואה פה אירופה או מלכותיות משום סוג.
אם כבר אמריקה הפרוורית של שנות ה-40.

שרית - אני חושבת שהבריף האסטרטגי צריך להיות יותר מחודד, ומהכרות איתך את יכולה להגיע לתוצאות טובות הרבה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הייתי מוותר על המילה "ניחוח" זה לא מאפיה
אפשר מילים אחרות כמו סגנון סטייל וכו'
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה