- הוסף לסימניות
- #1
שבוע טוב לכולם
אני כעת בתהליך מיתוג לפאנית, שהיא לא עוד פאנית
אלא יש לה בוטיק פאות, שבו היא עושה הכל
היא גם מייצרת את הפאות, גם מעצבת וגם מסרקת.
חיפשתי משהו ייחודי
ונמאס לי משערות בלוגו של פאניות
ניסיתי סגנון אחר לגמרי
היא רוצה משהו אירופאי, מלכותי..
הלכתי על כיוון רטרו, שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים.
מה נראה לכם, זה יתפוס?
זה מתאים?
( או שחייב שיהיה איזה שערה אחת-שניים או אפילו רצוי עם מספריים ואולי גם סקין של פאה
)
להזכירכם, זוהי עוד סקיצה נסיונית לגמרי. הלקוחה לא התחברה לסגנון
אבל עדיין לא התייאשתי מהכיוון הזה לגמרי
אשמח לשמוע את דעתכם
(אני שמה לב שהקובץ לא מוצג. אבל לחיצה קלה תפתח אותו בלשונית חדשה, אין צורך להוריד למחשב)
אני כעת בתהליך מיתוג לפאנית, שהיא לא עוד פאנית
אלא יש לה בוטיק פאות, שבו היא עושה הכל
היא גם מייצרת את הפאות, גם מעצבת וגם מסרקת.
חיפשתי משהו ייחודי
ונמאס לי משערות בלוגו של פאניות
ניסיתי סגנון אחר לגמרי
היא רוצה משהו אירופאי, מלכותי..
הלכתי על כיוון רטרו, שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים.
מה נראה לכם, זה יתפוס?
זה מתאים?
( או שחייב שיהיה איזה שערה אחת-שניים או אפילו רצוי עם מספריים ואולי גם סקין של פאה
להזכירכם, זוהי עוד סקיצה נסיונית לגמרי. הלקוחה לא התחברה לסגנון
אבל עדיין לא התייאשתי מהכיוון הזה לגמרי
אשמח לשמוע את דעתכם
(אני שמה לב שהקובץ לא מוצג. אבל לחיצה קלה תפתח אותו בלשונית חדשה, אין צורך להוריד למחשב)
הנושאים החמים