- הוסף לסימניות
- #1
שלום חברים
אני מעלה כאן עבודת מיתוג לאחת מהצלמות של הפורום השכן,
הצלמת ביקשה בינתיים רק לוגו אז אני החלטתי לשלב בפרזנטציה רק את הלוגו בקומפוזיציות שונות וכן ע"ג רקע שחור או לבן
להלן הפרטים:
פעילות: צילום ילדים גילאי 3 וצילום אירועים- מעט
קהל יעד: מגזר חרדי/דתי
בידול: מקצועיות (אחרי לימודים והשתלמות) יחס אישי ונעים שכ"כ נחוץ בחווית הצילום
דיאגנוזה וסיכום: צלמת שצילמה לא מעט, היא מצלמת ילדים אבל משלבת אירועים קטנים וגדולים
בחרתי בסגנון חתימת צלמים, גם שישדר את היחס האישי, וגם תחושה של צלמת פרטית ונוחה עם ילדים, עם זאת לא רציתי לפספס את עיסוקה באירועים, לצורך כך בניתי אלמנט משני האותיות כש ה C יוצר צורה של פוקוס,
הצלמת אהבה את הלוגו, וכעת אני מעוניין לשמוע את חוות דעתכם!
אני מעלה כאן עבודת מיתוג לאחת מהצלמות של הפורום השכן,
הצלמת ביקשה בינתיים רק לוגו אז אני החלטתי לשלב בפרזנטציה רק את הלוגו בקומפוזיציות שונות וכן ע"ג רקע שחור או לבן
להלן הפרטים:
פעילות: צילום ילדים גילאי 3 וצילום אירועים- מעט
קהל יעד: מגזר חרדי/דתי
בידול: מקצועיות (אחרי לימודים והשתלמות) יחס אישי ונעים שכ"כ נחוץ בחווית הצילום
דיאגנוזה וסיכום: צלמת שצילמה לא מעט, היא מצלמת ילדים אבל משלבת אירועים קטנים וגדולים
בחרתי בסגנון חתימת צלמים, גם שישדר את היחס האישי, וגם תחושה של צלמת פרטית ונוחה עם ילדים, עם זאת לא רציתי לפספס את עיסוקה באירועים, לצורך כך בניתי אלמנט משני האותיות כש ה C יוצר צורה של פוקוס,
הצלמת אהבה את הלוגו, וכעת אני מעוניין לשמוע את חוות דעתכם!
הנושאים החמים