כללי מי אחראי לנזק?

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י מטאור;1076772:
מצטרפת לשאלתה של אריאלס - איך ייתכן שהדפוס לא הסב את תשומת לבכם לגודל - הרי חייב להיות הבדל במחיר אם השינוי כל כך משמעותי.

נכתב ע"י ariels;1076835:
ברור
אבל אם הזמנתי כרטיס 9 על 5, ושילמתי על כרטיס 9 על 5, ואני שולחת להם גלויה 10 על 15 אז:
1. למה שידפיסו משהו שלא הוזמן ולא שילמו עליו? הרי יש הבדל ניכר במחיר.
2. אמורה להיות להם בעיה עם הפלטות, כי אם שמרו מקום לכרטיס וקיבלו גלויה - זה תופס יותר מקום

לא שזה מסיר את האחריות מהמעצבת לבנות קובץ בגודל המתאים.
זה רק מעורר שאלות האם אכן היה פיקוח על ההדפסה או שדברים נפלו בין הכסאות ואף אחד לא התכופף להרים אותם...

מה אתם באמת לא מבינים טעות כזאת????
לא מדובר על הזמנה של 150 כ. ביקור והדפוס מקבל משטח של 2 טון נייר להדפסה.
אם יש כיס בפולדר והכרטיס גדול בכמה מ"מ הוא פשוט לא יכנס נקודה.
לכן אמרתי אם זה בריצה אחת פולדר וכרטיס בשלב השטנץ לא בשלב ההדפסה היו עולים על זה, אבל אם כפי שאני מבין זה הודפס על סוגי נייר שונים יתכן שבמכונות שונות ובימים שונים אין שום סיכוי לעלות על טעות כזאת הכרטיס עובר למחסן הדפוס ואף אחד לא אמור לדעת להיכן הוא שייך.
ועכשיו מעט מוסר...לכולנו.
אנשים משקיעים בעבודת דפוס דם יזע ומעות אבל בדברים הקטנים החשובים כ"כ הם מעגלים פינות.
1.אייריס כלי חשוב ממדרגה ראשונה נותן את השקט הנפשי ללקוח לדפס ולמפיק מה שרואים זה מ שמקבלים. העלות כמה דולרים.
2.דגם, אם כאן היו עושים דגם לא היה לנו על מה לדבר...בשלב השרטוט של השטנץ מכינים דגם מקפלים ובודקים שהכל יושב נכון, בעיקר באריזות של מוצרים שדורש דיוק, שוב המחיר שולי לכלל העבודה...
ואף פעם לא הזיק לי כשנתתי משהו קטן לכיס של מנהל העבודה בדפוס בערבי חגים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
דאלארס, מסתבר שלא הבנת אותי
נניח לרגע שאין שום פולדר,
אלא רק הזמנה של כרטיסים.
נניח, גלויות בגודל סטנדרט של 10 על 15 ס"מ.
הזמנתי את העבודה מהדפוס, שלחו לי טופס הצעת מחיר\הזמנת עבודה
העברתי להם תשלום על הנ"ל
אך שלחתי להם להדפסה קובץ בגודל A4
נשמע לך הגיוני שהם הדפיסו זאת בלי לשים לב שהם מפסידים עלי כסף?
הרי שילמתי על גלויות לא על A4. פי 2 בכמות הנייר!
לגבי "נכנס לפלטות" -
כידוע שבעבודות קטנות כמו כרטיסי ביקור וכד' - ממלאים פלטות של מספר הזמנות מלקוחות שונים יחד, מה שמוזיל את העבודה.
ולכך התכוונתי, שלפעמים הדפוס "שומר מקום" בפלטה לפי ההזמנות שהתקבלו ממקורות שונים. שמרו לי גודל גלויה וקיבלו קובץ בגודל A4 - במונטז' הם כבר יראו שזה לא נכנס להם. נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
וכן, תודה שאתה מערר על הוצאת אייריס והכנת דגם של כל עבודה מסובכת, זה מאוד נצרך ונכון מקצועית לעשות זאת, ומונע הרבה עגמת נפש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י ariels;1076893:
דאלארס, מסתבר שלא הבנת אותי
נניח לרגע שאין שום פולדר,
אלא רק הזמנה של כרטיסים.
נניח, גלויות בגודל סטנדרט של 10 על 15 ס"מ.
הזמנתי את העבודה מהדפוס, שלחו לי טופס הצעת מחיר\הזמנת עבודה
העברתי להם תשלום על הנ"ל
אך שלחתי להם להדפסה קובץ בגודל A4
נשמע לך הגיוני שהם הדפיסו זאת בלי לשים לב שהם מפסידים עלי כסף?
הרי שילמתי על גלויות לא על A4. פי 2 בכמות הנייר!
לגבי "נכנס לפלטות" -
כידוע שבעבודות קטנות כמו כרטיסי ביקור וכד' - ממלאים פלטות של מספר הזמנות מלקוחות שונים יחד, מה שמוזיל את העבודה.
ולכך התכוונתי, שלפעמים הדפוס "שומר מקום" בפלטה לפי ההזמנות שהתקבלו ממקורות שונים. שמרו לי גודל גלויה וקיבלו קובץ בגודל A4 - במונטז' הם כבר יראו שזה לא נכנס להם. נכון?
אין לי זמן כרגע להתייחס לכל מה שכתבת רק רציתי לומר לך שהשם המקצועי של צרוף מספר עבודות על לוח אחד הוא טרמפיסטים
ב"ה אף פעם לא עשיתי כזאת עבודה ולא הייתי שותף לכזאת עבודה.
שבת שלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י ariels;1076893:
דאלארס, מסתבר שלא הבנת אותי
נניח לרגע שאין שום פולדר,
אלא רק הזמנה של כרטיסים.
נניח, גלויות בגודל סטנדרט של 10 על 15 ס"מ.
הזמנתי את העבודה מהדפוס, שלחו לי טופס הצעת מחיר\הזמנת עבודה
העברתי להם תשלום על הנ"ל
אך שלחתי להם להדפסה קובץ בגודל A4
נשמע לך הגיוני שהם הדפיסו זאת בלי לשים לב שהם מפסידים עלי כסף?
הרי שילמתי על גלויות לא על A4. פי 2 בכמות הנייר!
לגבי "נכנס לפלטות" -
כידוע שבעבודות קטנות כמו כרטיסי ביקור וכד' - ממלאים פלטות של מספר הזמנות מלקוחות שונים יחד, מה שמוזיל את העבודה.
ולכך התכוונתי, שלפעמים הדפוס "שומר מקום" בפלטה לפי ההזמנות שהתקבלו ממקורות שונים. שמרו לי גודל גלויה וקיבלו קובץ בגודל A4 - במונטז' הם כבר יראו שזה לא נכנס להם. נכון?

במקרה שלעיל לא קיבלנו נתונים מדוייקים על הגודל.
מסכימה איתך שהצעת מחיר של A4 ו A3 שונה משמעותית,
אבל לפעמים אין הבדל במחיר בין כרטיס 12-7, נניח, לכרטיס 13-7.5, ולשטנץ של הפולדר זה יהיה משמעותי ועוד איך.

חוץ מזה, אולי במקרה שאובייקטיב הציגה הטעות כבר התחילה בהצעת המחיר?
נניח הגרפיקאית הזמינה מראש כרטיסים 5-9 בלי לשים לב בשטנץ של הפולדר הגודל הוא 5-8.5 או משהו כזה.

שום בית דפוס / מפיק דפוס שאני מכירה לא היה שם לב לכזה דבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מסיט רגע את הנושא, אולי אפשר לקצץ קצת את הכרטיס כעת, וכך יכנס למקום בכל זאת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
טוב תודה. הגרפיקאית העלתה איזה רעיון יצירתי לחיתוך, ושילמה את העלות. אמנם זה לא מה שרצינו אבל בסיידר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י eliezer;1076927:
מסיט רגע את הנושא, אולי אפשר לקצץ קצת את הכרטיס כעת, וכך יכנס למקום בכל זאת?

נכתב ע"י obyektiv;1076935:
טוב תודה. הגרפיקאית העלתה איזה רעיון יצירתי לחיתוך, ושילמה את העלות. אמנם זה לא מה שרצינו אבל בסיידר.

אם הייתם מתייחסים להודעה שלי מס #10....

"שאלה אולי טיפשית, אין אפשרות לחתוך את הכרטיסים ולהתאימם לפולדר?
לפעמים יש עבודות שיש מסביב מספיק 'בשר' שנותן את האפשרות לחתוך ולהתאים, למרות שזה רק בשביל להציל את העבודה."


...אולי לא היינו מגיעים עד להודעה #48

אמרתי לכם אנחנו מקצוענים..ואפילו עיקר העבודה שלנו היא לא הפקות דפוס...
:):):)

שבת שלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
כמה טוב שיש פה את דלאראס
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה