- הוסף לסימניות
- #41
נכתב ע"י מטאור;1076772:מצטרפת לשאלתה של אריאלס - איך ייתכן שהדפוס לא הסב את תשומת לבכם לגודל - הרי חייב להיות הבדל במחיר אם השינוי כל כך משמעותי.
נכתב ע"י ariels;1076835:ברור
אבל אם הזמנתי כרטיס 9 על 5, ושילמתי על כרטיס 9 על 5, ואני שולחת להם גלויה 10 על 15 אז:
1. למה שידפיסו משהו שלא הוזמן ולא שילמו עליו? הרי יש הבדל ניכר במחיר.
2. אמורה להיות להם בעיה עם הפלטות, כי אם שמרו מקום לכרטיס וקיבלו גלויה - זה תופס יותר מקום
לא שזה מסיר את האחריות מהמעצבת לבנות קובץ בגודל המתאים.
זה רק מעורר שאלות האם אכן היה פיקוח על ההדפסה או שדברים נפלו בין הכסאות ואף אחד לא התכופף להרים אותם...
מה אתם באמת לא מבינים טעות כזאת????
לא מדובר על הזמנה של 150 כ. ביקור והדפוס מקבל משטח של 2 טון נייר להדפסה.
אם יש כיס בפולדר והכרטיס גדול בכמה מ"מ הוא פשוט לא יכנס נקודה.
לכן אמרתי אם זה בריצה אחת פולדר וכרטיס בשלב השטנץ לא בשלב ההדפסה היו עולים על זה, אבל אם כפי שאני מבין זה הודפס על סוגי נייר שונים יתכן שבמכונות שונות ובימים שונים אין שום סיכוי לעלות על טעות כזאת הכרטיס עובר למחסן הדפוס ואף אחד לא אמור לדעת להיכן הוא שייך.
ועכשיו מעט מוסר...לכולנו.
אנשים משקיעים בעבודת דפוס דם יזע ומעות אבל בדברים הקטנים החשובים כ"כ הם מעגלים פינות.
1.אייריס כלי חשוב ממדרגה ראשונה נותן את השקט הנפשי ללקוח לדפס ולמפיק מה שרואים זה מ שמקבלים. העלות כמה דולרים.
2.דגם, אם כאן היו עושים דגם לא היה לנו על מה לדבר...בשלב השרטוט של השטנץ מכינים דגם מקפלים ובודקים שהכל יושב נכון, בעיקר באריזות של מוצרים שדורש דיוק, שוב המחיר שולי לכלל העבודה...
ואף פעם לא הזיק לי כשנתתי משהו קטן לכיס של מנהל העבודה בדפוס בערבי חגים...
הנושאים החמים