דרוש מידע מי כאן גרה בביתר עילית לכמה שאלות דחופות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם.
אחרי מגורים של שנים בירושלים,
מעוניינים לעבור לפריפריה, אשמח לכל מידע-
משרדי תיווך, אזורים מומלצים, יתרונות וחסרונות.

אשמח לברר ישירות מול מישהי שגרה בעיר.
תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תפרטי קצת יותר מה הסגנון שלכם ומה את מחפשת,

אני אישית חיפשתי דירה בלי תיווך- להשכרה
יש בעיתונים המקומיים שפע של היצע
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שלום לכולם.
אחרי מגורים של שנים בירושלים,
מעוניינים לעבור לפריפריה, אשמח לכל מידע-
משרדי תיווך, אזורים מומלצים, יתרונות וחסרונות.

אשמח לברר ישירות מול מישהי שגרה בעיר.
תודה מראש!
יכולה לפנות אלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
היי stbar תודה רבה על התגובה!
אנחנו מחפשים דירה להשכרה בגבעה B בת 5 חדרים.
אנחנו ליטאים.
האם יש לך גישה לעיתונים המקומיים?
או שאת מכירה משרדי תיווך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היי stbar תודה רבה על התגובה!
אנחנו מחפשים דירה להשכרה בגבעה B בת 5 חדרים.
אנחנו ליטאים.
האם יש לך גישה לעיתונים המקומיים?
או שאת מכירה משרדי תיווך?
יש לי גישה לעיתונים, הנה קישור לאתר של גל ביתר יש שם את כולם- אמצע שבוע ושבוע טוב
יש שם גם משרדי תיווך שמפרסמים
בגבעה בי האזורים המומלצים לדעתי הם יותר בקרבת כיכר העיר או אזור רמי לוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שוק התיווך בביתר עמוס בחובבנים שמחפשים הכנסה קלה
לא זו אף זו שכל המתווכים סוחרים באותם 10 דורות שנמצאות באותו הזמן בשוק כך שהחשיבות של תיווך מקצועי גדולה יותר
יש קונצזוס שתיווך מקצועי ואיכותי זה תיווך דיקמן
ממליץ מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תבדקו איפה הקהילות הליטאיות, ותנסו להתמקם שם באיזור, כי אין הרבה.
יש בתחילת מעזריטש את חניכי הישיבות- קהילה מבוגרת יותר
בפנים מאירים את טוב דעת- קהילה גדולה ויפה של אברכים, גיל ביניים (בר מצוות כזה)
בדרכי איש את בית מאיר
ביסוד העבודה את מניין אברכים
בטוחה שיש עוד, אבל כדאי לבר את זה מראש כי אפשר להיתקע באיזור בלי בית כנסת ליטאי וזה מעצבן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שימו לב שיש רחובות צדדיים בביתר שמי שלא גר כאן לא יודע שזה ממש לא נח,
בעיר כמו ביתר שהכל מושתת על תחבורה ונוסעים מכל מקום לכל מקום- צריך לברר מה התחבורה שיש ברחוב.
באמת האזור של כיכר העיר ורמי לוי הם אזורים מצויינים (כיכר העיר בפרט- גם במחיר...) אבל נגיד פנים מאירים- שנקרא באזור כיכר העיר- לא נח בעליל שאין שם שום קו אוטובוס והרחוב בנוי על הר- כמו ברוב ביתר- בשביל להגיע למכולת (יש חסד) צריך לעלות ברגל ואחר כך לחזור בידיים מלאות בלי שום אפשרות לאוטובוס.
וזה רק דוגמא אחת.
כדאי מאוד לפני שסוגרים על דירה לברר מפי ביתריסטים האם המיקום נח או לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
שימו לב שיש רחובות צדדיים בביתר שמי שלא גר כאן לא יודע שזה ממש לא נח,
בעיר כמו ביתר שהכל מושתת על תחבורה ונוסעים מכל מקום לכל מקום- צריך לברר מה התחבורה שיש ברחוב.
באמת האזור של כיכר העיר ורמי לוי הם אזורים מצויינים (כיכר העיר בפרט- גם במחיר...) אבל נגיד פנים מאירים- שנקרא באזור כיכר העיר- לא נח בעליל שאין שם שום קו אוטובוס והרחוב בנוי על הר- כמו ברוב ביתר- בשביל להגיע למכולת (יש חסד) צריך לעלות ברגל ואחר כך לחזור בידיים מלאות בלי שום אפשרות לאוטובוס.
וזה רק דוגמא אחת.
כדאי מאוד לפני שסוגרים על דירה לברר מפי ביתריסטים האם המיקום נח או לא.
צודקת מאוד!!

אני אישית ממליצה על רחוב ישמח ישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
שימו לב שיש רחובות צדדיים בביתר שמי שלא גר כאן לא יודע שזה ממש לא נח,
בעיר כמו ביתר שהכל מושתת על תחבורה ונוסעים מכל מקום לכל מקום- צריך לברר מה התחבורה שיש ברחוב.
באמת האזור של כיכר העיר ורמי לוי הם אזורים מצויינים (כיכר העיר בפרט- גם במחיר...) אבל נגיד פנים מאירים- שנקרא באזור כיכר העיר- לא נח בעליל שאין שם שום קו אוטובוס והרחוב בנוי על הר- כמו ברוב ביתר- בשביל להגיע למכולת (יש חסד) צריך לעלות ברגל ואחר כך לחזור בידיים מלאות בלי שום אפשרות לאוטובוס.
וזה רק דוגמא אחת.
כדאי מאוד לפני שסוגרים על דירה לברר מפי ביתריסטים האם המיקום נח או לא.


חשוב מאוד!
הציעו לי דירה בבית בפארק?
מכירה את הפרויקט הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חשוב מאוד!
הציעו לי דירה בבית בפארק?
מכירה את הפרויקט הזה?
תלוי מאוד באיזה מפלס זה. יש שם שלוש מפלסים ועוד שתי שורות של בניינים מהצדדים.
האמצע זה קוטג'ים עד כמה שידוע לי.
בגדול המיקום בסדר (לא מרכז מדי אבל גם לא צדדי) אבל צריך לבדוק באיזה בנין מדובר, חיצוני או פנימי.
אני לא ראיתי את הבניינים מקרוב- מה שאני יודעת זה מחברה שעכשיו קנתה שם דירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חשוב מאוד!
הציעו לי דירה בבית בפארק?
מכירה את הפרויקט הזה?
לדעתי לא משהו
אבל נגיד פנים מאירים- שנקרא באזור כיכר העיר- לא נח בעליל שאין שם שום קו אוטובוס והרחוב בנוי על הר- כמו ברוב ביתר- בשביל להגיע למכולת (יש חסד) צריך לעלות ברגל ואחר כך לחזור בידיים מלאות בלי שום אפשרות לאוטובוס.
זה אולי נכון על פנים מאירים בפנים, אבל ממש לא על פנים מאירים 3 ואפי' 14 -18 לא נורא בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
פנים מאירים זה רחוב מצוין
מאד תלוי מה מחפשים..רעש או שקט
זה ממש המרכז השקט ..
קרוב נגיש
ו..כל ביתר זה עליות וירידות, לא רואה הבדל
מרחק הליכה קטן לכל כיוון כמעט ויש אוטובוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
פנים מאירים זה רחוב מצוין
מאד תלוי מה מחפשים..רעש או שקט
זה ממש המרכז השקט ..
קרוב נגיש
ו..כל ביתר זה עליות וירידות, לא רואה הבדל
מרחק הליכה קטן לכל כיוון כמעט ויש אוטובוס.
זה היה סתם דוגמא כי לאחרונה יצא לי להתנשף שם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בית בפארק מאד תלוי איפה בפרויקט. יש שם גם מקומות מצוינים [רק השלושה מפלסים הפנימיים הם צפופים] כל השאר יושבים מצוין וברחבות!

לגבי איזור,
אני מכירה את איזור B2.
יש כאן שתי קהילות ליטאיות מצוינות-
במוצפי יש את קהילת בני תורה - קהילה מצוינת!
בכנסת יחזקאל יש את קהילת היכל שמריהו גם קהילה מקסימה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
היי stbar תודה רבה על התגובה!
אנחנו מחפשים דירה להשכרה בגבעה B בת 5 חדרים.
אנחנו ליטאים.
האם יש לך גישה לעיתונים המקומיים?
או שאת מכירה משרדי תיווך?
השכרה דווקא או אולי קניה?
יש לי דירה פנטסטית עם כל הפרמטרים למכירה...

לא נמצאת אצל המתווכים בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
השכרה דווקא או אולי קניה?
יש לי דירה פנטסטית עם כל הפרמטרים למכירה...

לא נמצאת אצל המתווכים בכלל.
אני ממש אשמח לשמוע פרטים
תשלח לי למייל - PROG.BINGO:)GMAIL.COM
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה