מי מכיר מי יודע? מאוורי מגדל/הורקן

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה כדאי? אם בכלל? איזה חברה? בכמה? רק היקרים שוים? גולד ליין או אחר?
מה המחיר?מקרר? מרעיש? חוסך בחשבון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא מוצלח!

קנינו בשנה שעברה, מתוך המלצה חמה של בעלת חנות ידועה (אלא מה...)
לא מקרר. מאוורר. שלא ימכרו שום לוקשים.
באמת עושה רוח של הוריקן. חזקה יותק מדי, עד כדי שזה פשוט בלתי נסבל.
אצלינו בבית עומד כמעט ללא שימוש. במקומו קנינו מאוורר פשוט על רגל. שקט, עושה את העבודה, ולא מעיף אותנו מהחדר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י sara100;593748:
מה כדאי? אם בכלל? איזה חברה? בכמה? רק היקרים שוים? גולד ליין או אחר?
מה המחיר?מקרר? מרעיש? חוסך בחשבון?
אם אתם בבני ברק ניתן לבוא להתרשם בשפע טוב ממבחר גדול מכל הסוגים והגדלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
למאוורר בכלל אפשר לקרוא מערבל חום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
Graphic על איזה חברה את מדברת?
ואיצה מאיר תודה באמת אשלח היום את בעלי לשם הוא אמור להיות ססני ברק
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אין לי בבית אבל אתמול הייתי אצל משהו שהיה את זה
לדעתי זה עושה רוח מדי חזקה כשעומדים לידו ומעיף את כל מה שבסביבה אבל לא מוריד את טמפרטורת החדר בכלל (כמו מזגן...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אוף...
למה כל הודעה נשלחת פעמיים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אשמח גם לשמוע המלצות/אי-המלצות על ההוריקן. אני גרה בדירה שכורה, בעה"ב לא מוכן לעשות/להשתתף בקניית מזגן. ואף אחד לא הבטיח לי שאגור בה גם בשנה הבאה.. אבל החום הזה הורג! (במיוחד שאני מעבירה את החודשים הקרובים בבית כל היום - חופשת לידה. קיץ קודם חצי יום הייתי במשרד ממוזג, אז זה עוד היה ניסבל איכשהו..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י sara100;594275:
Graphic על איזה חברה את מדברת?
ואיצה מאיר תודה באמת אשלח היום את בעלי לשם הוא אמור להיות ססני ברק

גולד ליין.

(על מנת להמחיש את מידת השימושיות שלו אצלנו, אציין שניגשתי למחסן בשביל לוודא את שם המותג)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
המאוורר הוריקן הוא עשוה יותר רוח מהמאוורר הרגיל, אבל! גם הרבה יותר רעש....
בכל אופן תנסו אולי מצנן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש לי את זה כמה שבועות (של חברת בלוסטאר, ולדברי בעל החנות גולד ליין זה חיקוי של זה, אבל אני לא יודע אם זה נחשב ליותר טוב מגולד ליין), ואני מרוצה ומאוכזב.
מרוצה, כי זה יותר טוב לדעתי ממאוורר על אף שזה בהחלט לא מיועד שישבו מול זה ושיעופו, אלא בחדר גדול אם מניחים את זה במרחק של כמה מטרים זה פחוד מטריד לדעתי ממאוורר.
ומאוכזב, כי אחרי הכל זה לא שווה את המחיר שלו. אהה.. וגם הרעש אכן מאד חזק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני ממליץ בחום אן בקור על מזגן נייד
עולה כ300 דולר ומעבירים מחדר לחדר בלי בעיה הוא מקרר כמו מזגן רגיל
וטוב לסוכה ולאורחים ולעוד מליון שימושים אני הייתי לוקח אותו בזמנו להורי בשבתות ברכב ( לא היה להם מזגן )
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מעבירים מחדר לחדר? אין לזה צינור שצריך לצאת מהחלון ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י יערי;594722:
מעבירים מחדר לחדר? אין לזה צינור שצריך לצאת מהחלון ?

נו ולכן ???
מה הבעיה להעביר את הצינור ולהוציא מהחלון בחדר השני ??
יש פה מישהו אם חדר בלי חלון ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה הבעיה שבאותו חדר אתה לא יכול להוציא מהחלון כי חלון פתוח מפריע למזגן, ומחדר אחר לא ידעתי שהצינור כזה ארוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י יערי;594727:
זה הבעיה שבאותו חדר אתה לא יכול להוציא מהחלון כי חלון פתוח מפריע למזגן, ומחדר אחר לא ידעתי שהצינור כזה ארוך.

אפשר
אמנם לא הכח נוח אבל קרטון קטן מסדר את האיטום מצוין
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בירור קצרצר ברחבי הרשת מעלה שמזגן עילי עדיף על מזגן נייד. ראשית - המחירים! 2700-3000 ש"ח! במחיר כזה אני קונה מזגן 1.5 כ"ס + הובלה והתקנה + פירוק והרכבה במעבר לדירה אחרת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י יערי;594712:
זה יותר טוב לדעתי ממאוורר על אף שזה בהחלט לא מיועד שישבו מול זה ושיעופו, אלא בחדר גדול אם מניחים את זה במרחק של כמה מטרים זה פחוד מטריד לדעתי ממאוורר.
אין מצב לשים אותו לכיוון הקיר? כך הוא 'שולח' את הרוח אל הקיר והאויר הקריר יותר חוזר אל החדר.
וסתם כך, כשאין מזגן בחדר, אפשר לשים על המאוורר עצמו חיתול רטוב, וזה מקרר את החדר בצורה נעימה, מבלי לייבש את האויר.
אמנם לא מזגן, אבל איזשהו תחליף למי שאין לו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י sarit_f;594792:
בירור קצרצר ברחבי הרשת מעלה שמזגן עילי עדיף על מזגן נייד. ראשית - המחירים! 2700-3000 ש"ח! במחיר כזה אני קונה מזגן 1.5 כ"ס + הובלה והתקנה + פירוק והרכבה במעבר לדירה אחרת..

מזגן נייד עולה 1100 שח
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
תודה על התגובות!
יש לי ב"ה מזגן מרכזי חזק!
רק עם חשבון החשמל אני לא כ"כ מסתדרת לא מתאים לי לשלם על כך שהוא ידלק 24 שעות.
וסתם עדכון למעוניים במחירים:
גולד ליין בכל החניות מתחיל מ399- הרגיל בלי הריחות וכדו')
ברפאלי אשדוד 375.
בלו סטאר נמכר ב 460 בלי שלט.
500 עם שלט.
בשפע טוב סנטר (תודה איצה מאיר!) ב400.
כנראה אני אקנה אותו הפלוס שלו שהוא מאורר, חזק, ויציב!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה