מידע שימושי מי מכיר סמינרים בירושלים?

  • הוסף לסימניות
  • #21
ממליצה בחום על נתיב החינוך
סמינר עם אווירה מיוחדת וזורמת
הבנות אוהבות מאוד את המקום, כל בת מוצאת את הבמה שלה
ההנהלה וכל הצוות עם גישה אנושית חמה ומסורה, דבר נדיר שלא נתקלתי בשום מקום אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
גם אני מכירה את נתיב החינוך מהכרות אישית.
סמינר מדהים!!!!
מנהלת וצוות מורות שנותנות את הנשמה הרבה מעבר לסטנדרט!
זה בא לידי ביטוי ביחס אישי לכל בת "חנוך...ע"פ דרכו"...
בהשקעה כלכלית בתוכניות וכו וחשיבה על עתיד הבת.
ענייני פוליטיקה לא קשורים לשם. רואים את הבת, ורק אותה!

הבנות שם מרגישות קשורות לסמינר ברמה לא מוכרת במקומות אחרים.
מומלץ בחם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בתי לומדת בנתיב החינוך, בכתבה גבוהה כבר, וזה אחרי שתי בנות שלמדו בסמינר החדש ואחת בישן, ואני אומרת לכן שהיא מרוצה ומצליחה הרבה יותר מאחיותיה, היא נכנסה לשם רק מחמת שחיכינו לתשובה מהחדש שבוששה מלהגיע אחרי שאחותה לא באה לשם, וזה גרם לנו ללכת לנתיב החינוך מעט בלית ברירה, אך מיד נוכחנו שהקב"ה מנווט דרכינו, כי מה שיש בנתיב החינוך ביחס החם והאוהב לכל בת, המרקם החברתי והרוחני השמור, ובעיקר צוות המחנכות שהינן מורות שבאו באמת לחנך ולייצר בנות עובדות ד' אמיתיות ולא באו לקריירה וכדומה, ואני אומרת שאין כל ספק שזהו מקום שאין כדוגמתו, ורק מחמת קטנותו ובריחתו מכל הילת פרסום לא יודעים עליו הרבה מדי בטיב מעלתו, אם כי לאחרונה הוא כבר מוכר יותר ומבוקש מאד בשידוכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לחברה קרובה שדחוף לה מידע עדכני על נתיב החינוך אשמח למידע עדכני על מצב הסמינר כיום הן ברמה הלימודית והן חברתית וכן איכות הצוות וכו'.
כל תגובה עניינית מאוד תסייע להכוונה.
אפשר באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
ממליצה בחום על נתיב החינוך
סמינר עם אווירה מיוחדת וזורמת
הבנות אוהבות מאוד את המקום, כל בת מוצאת את הבמה שלה
ההנהלה וכל הצוות עם גישה אנושית חמה ומסורה, דבר נדיר שלא נתקלתי בשום מקום אחר
לחברתי חשוב לדעת האם התגובות הנלהבות כאן על הסמינר הנ"ל מלפני כמה שנים עדיין בתוקף גם כיום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
גם אני מכירה את נתיב החינוך מהכרות אישית.
סמינר מדהים!!!!
מנהלת וצוות מורות שנותנות את הנשמה הרבה מעבר לסטנדרט!
זה בא לידי ביטוי ביחס אישי לכל בת "חנוך...ע"פ דרכו"...
בהשקעה כלכלית בתוכניות וכו וחשיבה על עתיד הבת.
ענייני פוליטיקה לא קשורים לשם. רואים את הבת, ורק אותה!

הבנות שם מרגישות קשורות לסמינר ברמה לא מוכרת במקומות אחרים.
מומלץ בחם!
גם היום זה כך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
היום הסמינר ברמות, לא ברמות אלון אלא ברמות ד'. הסמינר מצוין ובעל שם טוב.
כיום הוא אפילו יותר טוב מבעבר. בנות ממש מצוינות. כל אחת לפי היא ולא לפי המשפחה או הסביבה שלה. הצוות שם מדהים!
המחזורים האחרונים של ט' וי' הם מחזורים ממש טובים!
מקווה שעזרתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מהכרות אישית של 2 הסמינרים,
וכמו שציינת לבת חסידית,
נתיב החינוך יותר מתאים
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אשמח לקבל מידע מה קורה שם ב יג יד
גם ברמה הלימודית וגם סגנון הבנות
ואם יש למשהי להמליץ על סמינר של יג יד ממש יעזור לי תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אז הנה לטובת הכלל אני מעדכנת כאן את ההתרשמות של חברתי מביקורה בסמינר "נתיב החינוך".

ראשית חשוב לי לציין כי חברתי היא טיפוס מאוד מאוד יסודי בחינוך ילדיה ואחד מכללי חייה בתחום הוא שלא להתרשם מאומה מקיבעון תודעתי של כלל הציבור לגבי מוסד חינוכי שהיא נזקקת אלא לבדוק בעצמה בכל המישורים והערוצים האפשריים על אותו מוסד חינוכי שהכי נראה לה מבין כל השלל המוצע וקיים.

לאחר ביקורה במקום במשך זמן לא מועט היא חזרה אלי נרגשת!! ואלו המילים שלה:

"לסמינר כזה התפללתי מאז לידת בנותיי ולא פיללתי שקיים היום כזה מקום איכותי ומושלם! מקום שמאוכלס במיטב הבנות האציליות והאיכותיות של ירושלים כי בהנהלה ובסמינר קיימות נשות חינוך מדהימות שעושות עבודת קודש אמיתית מתוך מטרה אחת ויחידה: לתת את כל הכלים לתלמידותיהם להביא את עצמם לפסגת האיכות העצמית. להיות השיא של עצמך בהכי טוב שבך. בכל תחום. המדהים הוא שהגישה שלהם כל כך אמיתית וטהורה עד כדי שפשוט לא מעניין אותם נורמות ציבוריות שליליות לא רלוונטיות שהושרשו והונצחו בתוכנו (מוצא וכו'). והעובדה שהם הצליחו לנצח את הנורמה החולנית הזאת היא במציאות איכות הבנות שבסמינר. לא בודדות כאלו יש שם אלא כך כולן שם! ליטאיות, ספרדיות חסידיות כולן יחד כאחיות.

הנהלה שמתרחקת כמטחווי קשת משיטות אכזריות של יצירת שם פומפוזיונרי למוסד שלה באמצעות התעללות חסרת צדק ומוסר אנושי יהודי בהורים לבנות על שום סיבה אמיתית חוץ מנורמות פסולות שמישהו אי שם בהסיטוריה קיבע וכל עדר מנהלי המוסדות שקמו אחריו העתיקו את שיטותיו כמתכון מצליח למוסד בהקמה בלי לברור מתוכם את הפסולת שבשלל התנהלותו. לא פלא בורא עולם בעזרתם.

אשרי הדור שזכה לכך
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני בקוק, אני ממש נהנתי.
צוות מושלם, התיכון קצת יותר פתוח, יש בנות טובות מאד, ויש פחות, זה תלוי מה הרמה הרוחנית של הבת ולמי היא תתחבר
סמינר י"ג י"ד ממש טוב, נשארות רק הבנות הטובות, מי שלא פשוט הולכת למכללות וכו'.
אני עכשיו שנה ג', והשנה יש מנהלת חדשה וגב' מנוחה לוי הבת של הרב פינקוס גם עזבה, אז לא כ"כ יודעת מה עכשיו, אבל תכל'ס צוות פצצה, ממליצה מאד על י"ג י"ד!
לגבי התיכון, ממש משולב כמו שאמרתי יש בנות איכותיות ויש קצת פחות, כמו בכל סמינר, צריך רק להתפלל שתלך למקום שטוב לה ותתחבר לחברות טובות...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני בקוק, אני ממש נהנתי.
צוות מושלם, התיכון קצת יותר פתוח, יש בנות טובות מאד, ויש פחות, זה תלוי מה הרמה הרוחנית של הבת ולמי היא תתחבר
סמינר י"ג י"ד ממש טוב, נשארות רק הבנות הטובות, מי שלא פשוט הולכת למכללות וכו'.
אני עכשיו שנה ג', והשנה יש מנהלת חדשה וגב' מנוחה לוי הבת של הרב פינקוס גם עזבה, אז לא כ"כ יודעת מה עכשיו, אבל תכל'ס צוות פצצה, ממליצה מאד על י"ג י"ד!
לגבי התיכון, ממש משולב כמו שאמרתי יש בנות איכותיות ויש קצת פחות, כמו בכל סמינר, צריך רק להתפלל שתלך למקום שטוב לה ותתחבר לחברות טובות...
בהצלחה!
האשכול מ2017 כך שסביר מאוד להניח שהבחורה, כבר סיימה את התיכון, וכבר באמצע סמינר אם לא נשואה (חסידית.......)
טוב, נו, ככה זה שמקפיצים אשכול מ2017.......:p
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אז הנה לטובת הכלל אני מעדכנת כאן את ההתרשמות של חברתי מביקורה בסמינר "נתיב החינוך".

ראשית חשוב לי לציין כי חברתי היא טיפוס מאוד מאוד יסודי בחינוך ילדיה ואחד מכללי חייה בתחום הוא שלא להתרשם מאומה מקיבעון תודעתי של כלל הציבור לגבי מוסד חינוכי שהיא נזקקת אלא לבדוק בעצמה בכל המישורים והערוצים האפשריים על אותו מוסד חינוכי שהכי נראה לה מבין כל השלל המוצע וקיים.

לאחר ביקורה במקום במשך זמן לא מועט היא חזרה אלי נרגשת!! ואלו המילים שלה:

"לסמינר כזה התפללתי מאז לידת בנותיי ולא פיללתי שקיים היום כזה מקום איכותי ומושלם! מקום שמאוכלס במיטב הבנות האציליות והאיכותיות של ירושלים כי בהנהלה ובסמינר קיימות נשות חינוך מדהימות שעושות עבודת קודש אמיתית מתוך מטרה אחת ויחידה: לתת את כל הכלים לתלמידותיהם להביא את עצמם לפסגת האיכות העצמית. להיות השיא של עצמך בהכי טוב שבך. בכל תחום. המדהים הוא שהגישה שלהם כל כך אמיתית וטהורה עד כדי שפשוט לא מעניין אותם נורמות ציבוריות שליליות לא רלוונטיות שהושרשו והונצחו בתוכנו (מוצא וכו'). והעובדה שהם הצליחו לנצח את הנורמה החולנית הזאת היא במציאות איכות הבנות שבסמינר. לא בודדות כאלו יש שם אלא כך כולן שם! ליטאיות, ספרדיות חסידיות כולן יחד כאחיות.

הנהלה שמתרחקת כמטחווי קשת משיטות אכזריות של יצירת שם פומפוזיונרי למוסד שלה באמצעות התעללות חסרת צדק ומוסר אנושי יהודי בהורים לבנות על שום סיבה אמיתית חוץ מנורמות פסולות שמישהו אי שם בהסיטוריה קיבע וכל עדר מנהלי המוסדות שקמו אחריו העתיקו את שיטותיו כמתכון מצליח למוסד בהקמה בלי לברור מתוכם את הפסולת שבשלל התנהלותו. לא פלא בורא עולם בעזרתם.

אשרי הדור שזכה לכך
לא יודעת למה חשבת שיה שוני בין אז להיום...
המנהלת אותה מנהלת.
הצוות אותו צוות.
באמת משהו נדיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני יודעת שהסמינר בגולדה, מירסקי. יש לשם תחבורה של 36, 32, 72, 63, ו64. הוא נמצא על עורק ראשי של היציאה מהעיר. הסמינר צמוד לאפיקי דעת וקרוב מאד לבנות אלישבע וגם למתנ"ס כמו שפוקוש כתבה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה