מי מכן למדוד את הגובה של השיש בבית

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו מתלבטים איזה גובה לעשות
המליצו לנו על גובה 92 אבל יש כאלה שטוענים שזה מידי גבוה
מי שיש לו ניסיון עם שיש גבוה מידי ויכול לחוות דעה יעזור לנו מאד
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
במטבח עשיתי גובה סטנדרט ועכשיו בבדיקה אני רואה שזה 92 וזה מצוין!!!
וגם באמבטיה עשיתי את הגובה הזה - וזה פשוט תענוג!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הגובה הנכון הוא יחסית למשתמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ואני דווקא חושבת ש92 זה גבוה...

זה ממש תלוי במשתמש!
פשוט תחפשו מישהו שיש לו 92 ותיראו אם מתאים לכם

(ולבדוק איך זה בערבוב בקערה, לישה, חיתוך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לי גובה של 92 זה קצת גבוה במיוחד שעומק השיש הוא מעל 60 ואז קשה להגיע לנקות את הקרמיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עדיף לעשות סטנדרט לדעתי (או לחרוג ממש טיפה, לא יותר -5 ס"מ),
כי אם חורגים ואח"כ רוצים למכור את הבית זה עלול ליצור קושי.
אם זה גבוה לך אפשר לעשות משטח עבודה בשני גבהים, ראיתי מטבח כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
העניין הוא שבשיש חריגה של 2 ס"מ היא משמעותי מאד,
זה נראה ש'מה כבר ההבדל בין 88,90,92 ס"מ? הכל אותו דבר', אבל זה ממש לא נכון וזה יהיה מורגש בכל פעולה על השיש, הידים יתאמצו בקילוף, נקיון, רידוד ועוד כי הן צריכות להגיע גבוה יותר,
אם אתם לא משפחה גבוה במיוחד- תעשו גובה סטנדרט- 90 ס"מ
רק אם יש לכם גנים גבוהים- תגביהו במקסימום 2 ס"מ

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אמא שלי הנמיכה את הצוקל למינימום האפשרי וכתוצאה מכך השיש בגובה 85 ומאוד נוח לעבוד אצלה על השיש
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
קודם כל צריך לדעת מיהו המשתמש העיקרי במטבח, ולפי גובהו אנו מודדים.

כעת עמדו בצורה זקופה, קפלו את זרועות הידיים ב-90 מעלות, כעת החזיקו סכין לחיתוך ירקות, ובקשו ממישהו שימדוד כמה ס"מ יש מהרצפה ועד ללהב הסכין.

זה הגובה המדויק שמותאם עבורכם !
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י מאסטרפיס;1509847:
קודם כל צריך לדעת מיהו המשתמש העיקרי במטבח, ולפי גובהו אנו מודדים.

כעת עמדו בצורה זקופה, קפלו את זרועות הידיים ב-90 מעלות, כעת החזיקו סכין לחיתוך ירקות, ובקשו ממישהו שימדוד כמה ס"מ יש מהרצפה ועד ללהב הסכין.

זה הגובה המדויק שמותאם עבורכם !

ומה אם בעלת הבית נמוכה, והיא תעשה שיש נמוך שיהיה לה נוח ואח"כ ירצו למכור את הבית? זה חסרון גדול שעלול למנוע רכישה, לא?
או להיפך -
ראיתי פעם דירה שעשו בה שיש גבוה - שיהיה נוח לבעלת הבית שהיא גבוהה במיוחד.
הדירה עמדה להשכרה והמטבח היה בלתי אפשרי, אף אישה "נורמלית" לא יכולה לבשל בו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
השיקול של דירה למכירה הוא נכון,
אבל-
אם אני מתכננת לעצמי דירה בה נגור בע"ה לפי התכניות שלנו בשנים הבאות, אני לא רואה סיבה להתחשב באופציה של מכירה או השכרה,
אם במוצהר זו דירה זמנית או בשאיפה למכור או להשכיר אז וודאי שהנתון הזה צריך להילקח בחשבון.
הנוחות שלנו חשובה יותר, אם המחשבה שלנו היא לטווח הרחוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מסכימה לגמרי עם רותי.
אחרת, מה כל הסיפור של עיצוב פנים? אפשר לעשות בתים סטנדרטים לצרכים סטנדרטים וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני קניתי דירה מאישה יחסית גבוהה והשיש שלי גבוה מהממוצע, אני גובה ממוצע וזה ממש ממש נוח השיש הגבוה, פחות כאבי גב בשטיפת כלים.....:eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מעניין בכמה גבוה השיש של פייגיפ, כי שיש גבוה זה לא פתרון לכאבים, אם זה היה כך- גובה סטנדרט לשיש היה עולה,
שיש גבוה ביחס למתפקד בו עלול לגרום למאמץ מיותר בשרירי הידיים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה